اجتماعی فاصله طولانی معمول در مناطق اجرا شده توسط گروه های مسلح

مکزیک - شهرستان برای مردم در شهرها و روستاها که در آن جنایی باندهای گروه های مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر بیشتر

توسط MINERALNEWS در 16 اردیبهشت 1399

مکزیک - شهرستان برای مردم در شهرها و روستاها که در آن جنایی باندهای گروه های مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر بیشتر نگه sway از دولت رمان coronavirus فقط آخرین معرض خطر است. خطر مرگ و ناتوانی در حرکت آزادانه چیز جدیدی نیست.

از مرز شمالی به غرب سیرا به سواحل خلیج فارس صدها نفر از جوامع شده اند تحت مقررات منع رفت و آمد و قرنطینه برای سال. ساکنان خود را قادر به حرکت در اطراف در شب و یا از شهر خود به دیگر تحت کنترل های مختلف ،

مرگ از یک گلوله و یا پس از ناپدید شدن به مدت طولانی است که همیشه حاضر امکان -- ساخت خطر ابتلا به کروناویروس انتزاعی به نظر می رسد حتی به عنوان تلفات رشد می کند در سراسر مکزیک است.

"بسیاری از مردم آن را باور نمی کنید دقیق نیست من فکر می کنم به دلیل آنچه که ما از طریق بوده است" گفت: یک زن از Tamaulipas, یک مرز شمالی دولت طولانی گرفتار کارتل خشونت در سراسر ریو گراند از تگزاس. "آنها می گویند اگر 10 سال از جنگ نیست, کشته ما یک ویروس رفتن نیست."

او خواست نامش فاش نشود چرا که در سیوداد میگل alemán در مرز شهر جایی که او زندگی می کند آن را خطرناک به صحبت با خبرنگار حتی در مورد یک بیماری همه گیر. در Tamaulipas -- در شهرهای بزرگ با مجمع گیاهان تان شدیدا کردن ماشین لباسشویی و تلویزیون های صفحه تخت برای بازار ایالات متحده و یا از راه دور در دامداری جوامع-هر صفحه می تواند یک خانه امن نگه داشتن مهاجران و مواد مخدر و اسلحه و یا پول نقد.

مکزیک رهبری به لحظه بحرانی از همه گیر با 24,905 مورد تأیید و 2,271 شناخته شده مرده اما خشونت را متوقف کرده است. این 34,000 قتل در سال گذشته پیشی گرفته و هر سال در تاریخ ثبت شده. و ماه گذشته تلفات 3,000 قتل بالاترین بود برای هر ماه از جولای 2018 با توجه به داده های رسمی. یکی دیگر از 61.000 مردم گم شده است.

صلح وعده داده شده توسط رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador نشده, وارد, و جرم و جنایت سازمان یافته اجرا می شود شایع است. مردم شانه هنگامی که خواست به اقدامات احتیاطی برای coronavirus.

"ما زندگی کرده اید و 10 سال در قرنطینه ، "آن را سخت به ماندن در خانه دیگر."

در بعضی از نقاط این تغییرات فقط زیبایی.

اگوا پریتا یک کویر پاسگاه مرزی در سراسر ایالت آریزونا است که مواد مخدر-قاچاق نقطه و مکانی که در آن حمله به یمن را به طور غیر قانونی به ایالات متحده

انسانی کارگر وجود دارد به تازگی متوجه یک سطح خیابان فروشنده مواد مخدر بود که با پوشیدن یک ماسک و محلی جرم بود و به دور از مواد غذایی و سایر ملزومات.

این یک روابط عمومی تاکتیک دیده می شود در نقاط مختلف مکزیک در طول ماه گذشته به کاری به نفع با مردم در میان کسانی که در توزیع کمک کیت شدند دختر شخص مهم در میان یکدسته Joaquin "ال Chapo" Guzman. لوپز Obrador را محکوم کرده است گفت: آن را اجتناب ناپذیر بود.

در ناهموار اینروز کوه از شمال ایالت چیهواهوا که در آن جرم و جنایت سازمان کنترل مواد مخدر ورود غیر قانونی کسب و کار و اکثر جنبش گشت سربازان توصیه ساکنان به اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از COVID-19 با توجه به ساکن در Sisoguichi.

اما دولت حضور همواره سرسری و زودگذر. جنایتکاران هستند و اقتدار آنها نمی مکث و یا به نظر می رسد بسیار نگران سلامت اورژانس.

"این صدا می تواند واقعا سرد اما اگر ما مقایسه مرده از خشونت و کسانی که از این بیماری همه گیر اول تر هستند" گفت: محلی که کاهش یافته است به شناسایی شود چرا که روز قبل از آن یک گروه تا به حال وارد این شهر تیراندازی و کشتن چهار و kidnaping دو مطلب یکی از آنها بعد از آن تبدیل شده تا مرده. "با استفاده از ماسک و دستکش را محافظت نمی کند شما از گلوله."

مرد نیست حداقل رساندن ویروس. با نزدیکترین متخصص پزشکی 300 کیلومتر (حدود 185 مایل) دور او می تواند تصور کنید چه اتفاقی خواهد افتاد اگر coronavirus گسترش از طریق دره متصل غیر مستقیم جاده های خاکی. او همچنین نگران تاثیر اقتصادی. اما او گفت: دیگران تردید دارند.

"بسیاری می گویند آن شایعات برای ترساندن مردم است که آن را نمی خواهید به وجود آمده که آن را ساخته شده توسط دولت است," او گفت:. "در بسیاری از کفر."

وجود دارد "حساسیت زدایی" به سمت خشونت برای کسانی که زندگی می کنند نزدیک به مرگ گفت: روان درمانگر و متخصص تروما سوزانا اوریبه. "اگر شما در حال حاضر زندگی می کنند, ترس, چگونه ویروس رفتن به شما را بترساند؟"

اما نشانه هایی وجود دارد که برخی از مکزیکی ها می ترسند و در حال تلاش برای محافظت از خود.

هیچ کس نمی داند خشونت مانند ساکنان ایالت غربی Sinaloa, اما بر خلاف کسانی که در برخی دیگر از راه دور پایگاه آنها همچنین می دانیم coronavirus به ویژه در پایتخت است. دولت دیدم 92 مردم تسلیم شدن به این ویروس در یک ماه; که همان زمان 74 به قتل رسیدند.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

حتی به عنوان زندگی در طبقه کارگر محلات پایتخت دولت کولیکن -- یک شهرستان که در آن مرده دارو capos بقیه در لوکس تر از بسیاری از زندگی ساکنان -- به نظر می رسد که برخی در سینالوآ در حال بدست گرفتن این ویروس به طور جدی.

"قاچاقچیان مواد مخدر, کارفرمایان می ترسند آنها در پناهگاه از ترس عفونت است. آنها می دانند که آنها می میرند و از آن" گفت: Juan Carlos آیالا متخصص در خشونت های Sinaloa مستقل دانشگاه. "آنها نگران هستند که زمانی که به کسی می رسد از Culiacán. و البته موجی از خشونت را نگه می دارد. آنها در حال کشتن یکدیگر همان است که قبل از"

در کوه دامنه کارتل سینالوآ یکی گفت: برخی نگردند تا با ملزومات برای جلوگیری از داشتن برای سفر به کولیکن و شما می بینید کمتر. اتومبیل در بزرگراه.

Néstor storm voip, یک روانی, کارشناس بهداشت با پزشکان بدون مرز گفت: پزشکان مشکل گرفتن به شهر در کوه های Guerrero دولت و رقابت گروه های جنایی و کنترل دسترسی. این زمین تریاک کشت خشخاش و تولید و با بازرسی سرنشین دار توسط تفنگ-toting narcos.

او گفت: برخی از ساکنان تصمیم به خود شده است.

"اگر این ویروس در آمد و کسی که مریض شدم که در آن آنها بروید ؟ زیرا نزدیکترین بیمارستان است ساعت ها به دور است که اگر آنها را آنها را" storm voip گفت. "و آنها قادر به دریافت کردن ؟ چرا که اگر گروه مخالف وجود دارد آنها را بکشند و آنها را در مسیر."

دیگران نمی توانند خود را منزوی به همین راحتی.

در الدما در ارتفاعات جنوبی Chiapas, دولت, رسمی, توصیه هایی برای COVID-19 قرار داده شده است به عمل با توجه به ادلفو لوپز یک رهبر جامعه. بازرسی تعیین شده است برای کنترل کنید که چه کسی وارد می شود و برگ های جامعه; برای به حداقل رساندن احتمال عفونت های مذهبی و فعالیت های اجتماعی شده اند به حالت تعلیق درآمد. ژل آنتی باکتريال فراوان است.

اما هیچ کدام از آن مسائل که عکس حلقه و هر کس اجرا می شود.

در این پر کوه های جنگلی در این جوامع عمدتا بومی دارد اما سنگین شبه نظامی حضور درگیر در اختلافات زمین. هنگامی که تمام جوامع هستند و مجبور به ترک زمین های خود را از آنها پنهان در جنگل خوابیده زیر برزنت تا وضعیت را آرام و آنها می تواند بازگشت.

شده اند وجود دارد برخی از 2,000 متناوب آوارگان در طول دو سال گذشته. مکزیک و سازمان های بین المللی هشدار داده اند این آسیب پذیری از این افراد در طول این بیماری همه گیر.

فقط در هفته گذشته هشت خانه هایشان آسیب دیده توسط گلوله. مردم می ترسند به نور پخت و پز آتش سوزی به دلیل دود می تواند در قرعه کشی خود را تعقیب لوپز توضیح داد.

"ما در حال زندگی در زیر آتش و در مواجهه با پرخاشگری; که یک نگرانی بزرگتر از coronavirus," او گفت:. "علاوه بر این دولت را توصیه به ماندن در خانه اما آنچه در خانه است؟"



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن