جدید واتیکان ارشاد خواستار روحانیت به گزارش موارد سوء استفاده جنسی

بزرگنمایی این تصویر واتیکان در اینجا نشان داده شده در ماه گذشته صادر کرده است جدید راهنمایی در مورد

توسط MINERALNEWS در 27 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

واتیکان در اینجا نشان داده شده در ماه گذشته صادر کرده است جدید راهنمایی در مورد چگونه اسقف باید پاسخ به اتهامات سوء استفاده جنسی. اندرو Medichini/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اندرو Medichini/AP

واتیکان روز چهارشنبه منتشر شده یک کتاب راهنما برای روحانیت و کلیسا وکلا که میسازد از این مراحل به دنبال زمانی که بررسی و گزارش موارد اتهام سوء استفاده جنسی از افراد زیر سن قانونی و دیگران توسط کشیش deacons و prelates.

واتیکان رسمی توصیف "بازدید: vademecum" را به عنوان سند با عنوان در آمریکای لاتین به سادگی به عنوان یک "ابزار" برای درستی انجام پروب به چنین اتهامات.

"هیچ قانون جدید است که اعلام شده و نه جدید هستند هنجارهای صادر," کاردینال لوئیس Ladaria بخشدار از جماعت برای دکترین از ایمان می نویسد: در خانه خروجی اخبار واتیکان. "این است که به جای یک "راهنما" است که در نظر دارد برای کمک به هر کس برای مقابله با بتن موارد از آغاز تا پایان."

اما handbook می کند بیشتر از دستورالعمل فرانسیس صادر شده در مارس 2019 پاپ نامه با عنوان "شما نور جهان است." در که داند پاپ دستور مقامات کلیسا برای گزارش موارد مشکوک از سوء استفاده جنسی به مقامات مدنی که نیاز به انجام این کار توسط قوانین محلی است.

سند جدید نیست وضعیت چنین گزارش در آن است که آیا از نظر قانونی مورد نیاز است.

"حتی در مواردی که هیچ صریح قانونی الزامی به انجام این کار کلیسا مقامات باید یک گزارش به صالح مقامات مدنی" 16-صفحه: دستی متحده "اگر این کار در نظر گرفته شده است لازم است برای حفاظت از فرد درگیر و یا دیگر افراد زیر سن قانونی از خطر بیشتر اعمال مجرمانه."

واتیکان جماعت برای دکترین از ایمان یک نهاد تاسیس به عنوان بخشی از قرن 15 روم تفتیش عقاید به سرکوب ارتداد که در حال حاضر در دفاع از دکترین کلیسای صادر شده و مجموعه ای از دستورالعمل های جدید به دنبال در مورد روحانیت متهم به سوء استفاده جنسی.

اطاعت مدنی تعهدات

مطابق با احضاریه مربوط به این موارد نیست ارائه شده در کتاب به عنوان اختیاری.

"هر گاه مدنی مقامات قضایی موضوع مشروع اجرایی سفارش نیاز به تسلیم مدارک مربوط به موارد و یا دستور قضایی تشنج از جمله اسناد" دستورالعمل دولت "عادی یا سرپرست باید همکاری با مقامات مدنی."

کسانی که به بررسی گزارش از سوء استفاده جنسی نیز خواست به سعی کنید به حل و فصل این موارد به سادگی با ارسال متهمان در جای دیگر.

"تصمیم گیری اجتناب شود که به سادگی با انتقال متهم روحانی از دفتر منطقه یا مذهبی خانه" کتاب توصیه می کند: "با این ایده که فاصله او را از محل اتهام جرم یا اتهام قربانیان به منزله یک کافی از محلول مورد است."

اما واتیکان سند همچنین اشاره می کند که یک روحانی است و تحت هیچ الزامی برای گزارش سوء استفاده جنسی از یک جزئی یا ذهنی و یا جسمی بیماران بالغ اگر او می آموزد از آن را از طریق یک مجرم را به اعتراف.

"باید اشاره کرد که یک گزارش از یک delictum gravius [قبر جرم] دریافت در اعترافات تحت ... دقیقترین باند وابسته به مراسم مذهبی مهر" کتابچه راهنمای تصریح می کند. "اقرار می آموزد که از یک delictum gravius در جشن سوگندی باید به دنبال متقاعد کردن تائب را که اطلاعات شناخته شده به وسیله دیگر به منظور فعال کردن مقامات مربوطه به عمل آورند."

برخی از قربانیان طرفداران ناراضی

استفاده مکرر از کلماتی مانند "باید" به جای "باید" در ارشاد باعث انگلیسی, گروه حمایت اجباری گزارش از سوء استفاده جنسی از موارد به تمسخر این کتاب جدید ،

"من این خبر را از هیجان به راحتی خوشحال" نوشت: گروه حمایت از قیمومیت در حال حاضر در توییتر. "این *راهنمایی* ارائه تضمین از ته سطل. گزارش به قانونی سازمان باقی می ماند *اختیاری*."

مدیر شرکت سوء استفاده ردیابی وب سایت نیز تقبیح عدم اجباری زبان جدید در واتیکان کتاب.

"پاپ فرانسیس باید سفارش هر کلیسای رسمی به گزارش اتهامات به مقامات مدنی" آن Barrett دویل BishopAccountability.org گفت: ملی کاتولیک خبرنگاراشاره کرد که مقامات کلیسا غالبا نقطه به خطرات چنین گزارش در برخی کشورها است. "واتیکان می تواند مشخص کسانی که نا امن کشور و معاف اسقف که از عمران گزارش الزامی است."

بررسی اتهامات

بیشتر ممکن است مورد سوء استفاده ممکن است تحت بررسی ارشاد که خواستار روحانیون به رد گزارش های رسیده از منابع ناشناس.

"ناشناس منبع نباید به طور خودکار منجر به با توجه به این گزارش به غلط" کتاب توصیه می کند و اضافه کرد که زمانی که یک اتهام سوء استفاده جنسی "می آید از منابعی که اعتبار ممکن است به نظر می رسد در ابتدا تردید بهتر است آن را به اخراج این موضوع پیشینی."

"این یک سوال ظریف می گوید:" اسقف اعظم Giacomo Morandi که از جماعت برای دکترین از ایمان در واتیکان اخبار مصاحبه. "روشن شده است که یک بی چون و چرا نگرش در یک حس و یا دیگر است که منجر به جستجو برای حقیقت و عدالت است."

Morandi اذعان کلیسای کاتولیک در برابر یک پرونده حل نشده و اغلب گزارش نشده موارد سوء استفاده جنسی توسط آن مقدر اعضاء.

"پدیده ای است که در حال حاضر در همه قاره ها و ما هنوز هم شاهد گزارش های ظهور از موارد گاهی اوقات سالها بعد" او می گوید واتیکان اخبار. "اما زمانی که این مرحله از موارد گذشته در حال ظهور می آید به پایان من معتقدم (و همه ما امیدواریم تا) که این پدیده ما امروز شاهد می تواند به عقب رفتن."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن