طالبان می گویند که آنها لازم نیست که از دست رفته ما پیمانکار

اسلام آباد - رهبران طالبان جستجو صفوف خود را از جمله بسیار می ترسید شبکه حقانی و روز یکشنبه به آسوشیتدپرس گفت

توسط MINERALNEWS در 21 اردیبهشت 1399

اسلام آباد - رهبران طالبان جستجو صفوف خود را از جمله بسیار می ترسید شبکه حقانی و روز یکشنبه به آسوشیتدپرس گفت آنها برگزاری Mark R. Frerichs یک نیروی دریایی کهنه تبدیل پیمانکار بود که ناپدید شده در افغانستان در اواخر ماه ژانویه است.

"ما نمی هر گونه اطلاعات در مورد از دست رفته آمریکا" سهیل شاهین طالبان سیاسی سخنگوی گفت: AP در یک پیام در روز یکشنبه.

دوم طالبان رسمی آشنا با این مذاکرات با ایالات متحده گفت: "به طور رسمی و غیررسمی" طالبان را به اطلاع مقامات ایالات متحده آنها برگزاری Frerichs. او در خواست نامش فاش نشود چرا که او مجاز به صحبت با رسانه ها.

واشنگتن فرستاده صلح زلمای خلیل زاد که مذاکره صلح با طالبان در ماه فوریه امضا به اجازه امریکا و کشورهای ناتو برای خروج نیروهای خود و پایان دادن به دهه ها جنگ خواسته Frierchs' انتشار خود را در طول جلسات این هفته در خاورمیانه وزارت امور خارجه قطر که در آن طالبان حفظ یک دفتر سیاسی.

در بیانیه ای که اواخر روز شنبه توسط سفارت ایالات متحده در کابل خلیل زاد نیز به دنبال پاکستان کمک در محل Frierchs. او وارد اسلام آباد روز جمعه از دوحه قبل از رفتن در کنار درب به هند در دستیابی به یک صلح پایدار در افغانستان است.

پاکستان که در آن رهبران طالبان را در بر داشت یک پناهگاه امن خود را پس از سرنگونی در سال 2001 توسط خبرگزاری فارس کار کرده است با آمریکا به یک توافق صلح با طالبان. در حالی که آن را هنوز هم دارای نفوذ با شورشیان یک بی اعتمادی عمیق بین مبارز جنبش و طالبان وجود دارد.

پاکستان نگهداری می شود طالبان مذاکره کننده ارشد ملا عبدل غنی برادر در زندان برای هشت سال پس از دستگیری او در یک مشترک پاکستان-عملیات سازمان سیا در سال 2010 ظاهرا به خاطر او باز کرده بود مذاکرات صلح با افغانستان رئیس جمهور حامد کرزی اما بدون پاکستان و یا واشنگتن را به دخالت. پس از آزادی او در اواخر سال 2018 به فشار آمریکا و طالبان در روند صلح رو به جلو او بازگشت فقط یک بار به پاکستان و بی سر و صدا شده است نقل مکان خانواده اش به خاورمیانه است.

در اوایل این هفته FBI در زمان غیر معمول مرحله قرار دادن یک پوستر با Frerichs' تصویر در آن به دنبال اطلاعات به ناپدید شدن او و نگهداری چیزی است که آنها انجام داده اند در حوادث قبلی که در آن طالبان به گروگان گرفته.

قبلی برگزار شده است بی سر و صدا, اطلاعات جمع آوری شده و اغلب چند ماه بعد از گروگان' سرنوشت شناخته شده است داشتن یا آزادی خود و یا درگذشت.

خلیل زاد در آخرین سفر به این منطقه با توجه به یک وزارت امور خارجه ایالات متحده اعلام شامل دوحه اسلام آباد و دهلی نو اما نه کابل که در آن آشفتگی های سیاسی است مانع پیشرفت در معامله بعدی و بحرانی فاز از داخل افغانستان شد.

افغانستان رهبران سیاسی هنوز دعوا های سال گذشته انتخابات ریاست جمهوری.

یک سرخوردگی وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo در ماه مارس کاهش 1 میلیارد دلار کمک به افغانستان پس از یک سفر به پایتخت افغانستان شکست خورده را در مورد توافق بین دو رهبر — رئیس جمهور اشرف غنی و رقیب خود عبدالله عبدالله.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

خلیل زاد با این حال شده است با فشار دادن به جلو هل دادن طالبان به توافق برای کاهش خشونت در تلاش برای حرکت افغانستان به سوی یک صلح پایدار.

آمریکا و ناتو با این حال باید خود را آغاز خروج نیروهای نظامی که به پایان خواهد رسید و سال آینده اگر طالبان به نگه داشتن وعده های خود را در مقابله به مبارزه با گروه های تروریستی به ویژه داعش و تضمین خاک افغانستان استفاده نمی شود دوباره برای حمله به ایالات متحده و متحدان آن است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب