دانمارک به بررسی موارد دادگاه به دلیل احتمال وجود نقص DNA

کپنهاگ - برخی از 3,450 پرونده های جنایی که در آن یک دادگاه حاکم شد عمدتا بر اساس شواهد DNA مورد بررسی قرار خوا

توسط MINERALNEWS در 9 تیر 1399

کپنهاگ - برخی از 3,450 پرونده های جنایی که در آن یک دادگاه حاکم شد عمدتا بر اساس شواهد DNA مورد بررسی قرار خواهد گرفت دانمارک را بالا دادستان گفت: آزمون مجدد نشان داد که یک فرد محکوم به burglarly به احتمال زیاد بی گناه بود.

"ما protectively اگر به دنبال برای دیدن اگر وجود دارد از دیگر موارد مشابه," مدیر عمومی تعقیب Jan Reckendorff گفت. این موارد بررسی شود کسانی هستند که از اکتبر 2011.

مقامات گفتند که مشکل رخ داده است به این دلیل که سیستم مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل DNA گرفته شده از یک فرد متفاوت است از یک مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل صحنه جرم. به عنوان یک نتیجه, آنها نمی تواند قابل اعتماد در مقایسه با.

مقامات در بر داشت یک مورد که در آن یک فرد به اتهام سرقت با استفاده از DNA در میان چیزهای دیگر به عنوان شواهد. بعد از تجزیه و تحلیل نشان داد که این فرد محکوم شد احتمالا گناه Reckendorff در بیانیه ای گفت.

او گفت: آن را نمی ممکن است برای پیش بینی زمانی که تصمیم گیری نهایی می توان در همه موارد و نه او می گویند که موارد باید بررسی شود.

پزشکی قانونی می تواند با استفاده از DNA از خون, مایع منی, پوست, بزاق یا مو موجود در صحنه جرم برای شناسایی و تطبیق DNA یک فرد است.

قبلا وجود داشته است نگرانی در دانمارک در مورد تلفن همراه داده ها استفاده می شود به عنوان شواهد. نقص در سیستم است که تبدیل تلفن شرکت داده های خام به شواهد استفاده می شود به جای یک فرد در یک صحنه جرم و نادرست ردیابی تلفن همراه داده ها منجر به ده ها تن از موارد دادگاه در حال به تعویق افتاد.

مقامات دانمارکی' به طور موقت متوقف استفاده از تلفن همراه داده ها در پرونده های جنایی و دستور بررسی برخی از 10,000 احکام به دلیل خطا در ردیابی اطلاعات.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن