حقوق مدنی آیکون John Lewis به یاد در مراسم سراسر آلاباما

بزرگنمایی این تصویر Rev. داریل کالدول صحبت می کند و به عنوان تابوت از اواخر Rep., John Lewis, D-Ga.,

توسط MINERALNEWS در 5 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

Rev. داریل کالدول صحبت می کند و به عنوان تابوت از اواخر Rep., John Lewis, D-Ga., نهفته در آرامش طی یک سرویس جشن "پسر از تروی" در تروی دانشگاه در روز شنبه. دکتر اندرسون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دکتر اندرسون/AP

Rep. جان لوئیس است که به یاد این آخر هفته در چندین یادبود خدمات در سراسر ایالت آلاباما جایی که او به دنیا آمد. لوئیس درگذشت این ماه پس از بیش از 30 سال خدمت به عنوان یک دموکرات کنگره از گرجستان که در آن او شناخته شده به عنوان "وجدان کنگره" برای خستگی ناپذیر خود را برای حمایت اقتصادی و عدالت اجتماعی است.

"او یک چهره شناخته شده در سراسر جهان برای اقدام در ادموند Pettus پل مقابله با ایالت آلاباما troopers" گفت: Jason ریوز شهردار Troy علا., جایی که لوئیس متولد شد و در سال 1940. "و در حال حاضر آلاباما سربازان دولت منجر خواهد شد و بدن خود را در اطراف این دولت همانطور که ما جشن زندگی" ریوز گفت: عزاداران جمع شده بودند صبح روز شنبه را "پسر از تروی" یادبود.

نقاب و اجتماعی فاصله گرفته جمعیت صدها پاسخ را با تشویق.

لوئیس رز به شهرت پس از پیشرو sit-ins در این Jim Crow-عصر جنوب و راهپیمایی برای حق رای در ادموند Pettus پل در شهر سلما در سال 1965 که در آن او به طرز وحشیانه ای مورد ضرب و شتم توسط اجرای قانون است. لوئیس در ادامه به کار به عنوان یک سازمان جامعه یک آتلانتا و عضو شورای شهر و در نهایت یک کنگره.

لوئیس بدن برنامه ریزی شده بود به دروغ در آرامش در Trojan عرصه در دانشگاه تروی دانشگاه و پس از آن troopers برنامه ریزی برای اسکورت تابوت خود را به قهوه ای چپل AME Church در سلما. در صبح روز یکشنبه لوئیس عبور خواهد کرد ادموند Pettus پل یکی از آخرین زمان.

"ممکن است تمایل خود را به علت خوب مشکل ما جلوگیری از تحمل بی عدالتی" برگرد. Darryl کالدول گفت: جماعت شنبه. "ممکن است به عنوان مثال او الهام بخش یک نسل جدید است."

پس از سفر از طریق سلما لوئیس بدن را به دروغ در دولت یکشنبه در ایالت آلاباما کنگره در مونتگمری قبل از شب زنده داری به رهبری استیون نی, Montgomery, سیاه شهردار.

اوایل هفته آینده لوئیس بدن را به دروغ در دولت ایالات متحده در کنگره آمریکا در واشنگتن است. پس از دعوت نامه فقط ورود به مراسم بعد از ظهر دوشنبه اعضای عمومی قادر خواهد بود برای ادای احترام خود را در نقاب و اجتماعی دور خط در کنگره شرق پلازا.

"آن را به ما برای حفظ میراث او زنده است" گفت: بزرگ-پسر 7 ساله Jaxon لوئیس بروستر قبل از پریدن از مرحله روز شنبه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب