مقامات تقلا برای مهار شیوع کروناویروس در کره جنوبی, ایران و ایتالیا

بزرگنمایی این تصویر در مرکز شهر تهران در روز یکشنبه یک پلیس و پیاده پوشیدن ماسک برای کمک به محافظت د

توسط MINERALNEWS در 4 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

در مرکز شهر تهران در روز یکشنبه یک پلیس و پیاده پوشیدن ماسک برای کمک به محافظت در برابر coronavirus. ابراهیم نوروزی/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ابراهیم نوروزی/AP

به عنوان coronavirus پیشگیری و کنترل اقدامات همچنان در چین, شیوع بیماری های جدید از بیماری تنفسی COVID-19 در کره جنوبی و ایتالیا و ایران مقامات بهداشت در آماده باش بیش از این گسترش جهانی بیماری است که آلوده تقریبا 77,000 مردم در چین با بیش از 2400 مرگ و میر وابسته به ویروس.

در دیدار با رهبران حزب کمونیست در روز یکشنبه رئیس جمهور چین به نام اپیدمی "به شدت پیچیده" اشاره کرد که تلاش ها برای کنترل گسترش ویروس را وارد "مرحله بسیار مهم."

تا کنون در ایالات متحده و مقامات تایید کرده اند 35 موارد است. نیمی از کسانی که در میان عودت مسافران از الماس شاهزاده کشتی کروز که در زیر قرار داده شده قرنطینه در ژاپن است.

در ضمن دیگر رهبران جهان شده اند تقلا برای توقف انتقال این بیماری در کشور خود و برای آرام کردن نگرانی های عمومی.

کره جنوبی را افزایش می دهد ملی تهدید به سطح "هشدار قرمز"

رو به کمترین تعداد از coronavirus موارد خارج از چین, مقامات در کره جنوبی گرفته اند اضطراری مراحل است که اجازه خواهد داد که این مستند از تاثیر قرار شهرستانها و می تواند به محدود کردن سفر در داخل کشور است.

روز یکشنبه گفته است که وجود دارد 602 موارد در کشور از جمله شش مرگ و میر شده است که متصل به ویروس.

در بسیاری از موارد تایید شد در چند روز گذشته.

افزایش موارد باعث کره جنوبی ملی سطح تهدید به افزایش به "هشدار قرمز" اولین بار اقدام گرفته شده از سال 2009 H1N1 شیوع آنفولانزای خوکی.

بزرگنمایی این تصویر

یک صفحه نمایش بزرگ نمایش احتیاطی در برابر کروناویروس جدید دیده می شود در مرکز شهر سئول کره جنوبی در روز یکشنبه. Lee Jin-مرد/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Lee Jin-مرد/AP

کانون شیوع بیماری در کره جنوبی است که در منطقه اطراف دائگو در کشور چهارم بزرگترین شهرستان.

صدها نفر از کسانی که آلوده شده اند اعضای یک فرقه مسیحی شناخته شده به عنوان Shincheonji کلیسای عیسی مسیح. کره مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت: بزرگترین خوشه ای در کره جنوبی است که مربوط به شاخه ای از فرقه مذهبی در Daegu.

در بیانیه دولت کره جنوبی ماه Jae-در اورژانس گفت: حمایت شد و در حال اعزام به Daegu.

"لطفا برای جلوگیری از بیش از حد و اضطراب و اعتماد به اقدامات دولت" ماه گفت:.

وزارت امور خارجه ایالات متحده تخمین اش را در سفر مشاوره برای کره جنوبی به "ورزش افزایش احتیاط" دوم از چهار سطح در پاسخ به شیوع کروناویروس در کشور است.

ایتالیا گزارش 132 موارد مجبور 10 شهرستانها به رفتن در مستند

در ایتالیا مقامات گزارش افزایش موارد از جمله مرگ دو نفر باعث شد مقامات این کشور از شمال به صدور هشدارهای ترغیب ساکنان به ماندن در خانه.

ده شهر در منطقه لومباردی قرار داده شد در مستند با مدارس کسب و کار و ایستگاه های قطار بسته شد و برنامه ریزی رویدادهای عمومی لغو شد.

مردم در تحت تاثیر قرار شهرهای در حال خواسته به ترک نیست مگر اینکه آنها اعطا مجوز خاص به عنوان مقامات بهداشت تقلا برای مهار جهش ناگهانی در موارد.

روز جمعه مقامات گزارش فقط سه مورد در ایتالیا اما این تعداد تا به حال صعود به 132 کرد و آن را بدترین شیوع در اروپا است.

بزرگنمایی این تصویر

یک مرد با پوشیدن یک ماسک صورت پیاده روی در امتداد یک خیابان در کدگنو در شمال ایتالیا. لوکا برونو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لوکا برونو/AP

ونتو منطقه ای رئیس جمهور لوکا Zaia به خبرنگاران گفت که از آنجا که ویروس منتقل می شود بسیار شبیه شایع آنفولانزا در تلاش برای منزوی کردن یک منبع تنها با اتصال به چین است و دیگر روش موثر مهار.

"شما می توانید آن را از هر کسی" Zaia گفت. "ما می توانیم به موارد بیمارانی که تا به حال هیچ تماس [با امکان حمل]."

Zaia گفت: اکثریت قریب به اتفاق از coronavirus موارد خفیف هستند و نه تهدید کننده زندگی است اما افراد مسن و کسانی که با یک موجود وضعیت پزشکی باقی می ماند و آسیب پذیر.

در پایتخت مالی میلان مستقر در این منطقه لمباردی, طراح مد آرمانی اعلام کرد این امر نشان می دهد آخرین آن مجموعه توسط livestream برای خالی تئاتر شهر در نخستین روز از هفته مد روز شنبه به عنوان راهی برای حمایت از ملی "تلاش در حفظ سلامت عمومی است."

میلان و اپرای لا اسکالا اعلام کرد که آن را لغو اجراهای با توجه به گسترش ویروس.

ایران اعلام کرد, مدارس, فرهنگی و مذهبی مراکز بسته در سراسر 14 استان

مقامات بهداشت در ایران گفت: هشت نفر در حال حاضر از درگذشت coronavirus با تعداد موارد تایید شده در حال حاضر در 43.

در بسیاری از موارد با توجه به ابلاغ وزارت بهداشت و درمان شده اند مستقر در قم یک شهر در جنوب تهران پایتخت کشور است نیز دیده می شود موارد گزارش شده.

صحبت کردن در تلویزیون دولتی وزیر بهداشت نمکی آهنگ جدیدی از سعید خواسته ساکنان را به وحشت بیش اخیر سربازان ارتش در موارد.

مقامات مدارس بسته و فرهنگی و مراکز مذهبی در سراسر 14 استان آغاز و در روز یکشنبه. بسیاری از رویدادهای عمومی در مناطق آسیب دیده بودند نیز متوقف در پاسخ به شیوع بیماری است. فوتبال بازی برگزار خواهد شد در خالی استادیوم زیرا مقامات منع طرفداران از حضور در مسابقات است.

سازمان های دولتی دست از ماسک و ضد عفونی کننده دست در سراسر کشور است. روز جمعه در ایران برگزار می شود ملی انتخابات پارلمانی در بحبوحه افزایش نگرانی از این بیماری است.

روز یکشنبه ترکیه و پاکستان اعلام کرد این کشور به طور موقت بسته شدن مرزهای خود را با ایران به عنوان یک پاسخ به کوروناویروس.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب