جدید طبیعی " هر چیزی اما به عنوان کشورهای در ادامه به بازگشایی

بانکوک - صدها نفر از هزاران نفر از سالمندان دبیرستان در کره جنوبی تا به حال درجه حرارت خود را چک و در اثر مالش

توسط MINERALNEWS در 31 اردیبهشت 1399

بانکوک - صدها نفر از هزاران نفر از سالمندان دبیرستان در کره جنوبی تا به حال درجه حرارت خود را چک و در اثر مالش دست خود را با ضد عفونی کننده به عنوان آنها بازگشت به مدرسه یکشنبه بسیاری از آنها برای اولین بار از اواخر سال گذشته و پس از دوره جدید شد و بارها و بارها تحت فشار قرار دادند توسط coronavirus بیماری همه گیر.

دانش آموزان و معلمان مورد نیاز پوشیدن ماسک و برخی از مدارس نصب پارتیشن پلاستیکی در اطراف میز. در یک یادآوری است که به اصطلاح "طبیعی" چیزی بود اما بیش از 60 مدارس در نزدیکی سئول به سرعت خود را فرستاده دانش آموزان خانه به عنوان یک اقدام احتیاطی پس از دو دانش آموزانی که تا به حال حتی با حضور در کلاس بودند آلوده یافت.

مرحله به مرحله بازگشایی کره جنوبی مدارس انتظار می رود که به طور کامل توسط 8 ژوئن و می آید به عنوان تعدادی از عفونت های جدید در این کشور کاهش یافته و به حدود 30 هر روز از صدها نفر هر روز در اوایل ماه مارس.

از سرگیری هنگامی که روال جنبه های زندگی روزانه است که طرح میتوانست توسط pandemic برداشت تا سرعت در هفته های اخیر به دولت ها و جوامع سعی کنید به اعتصاب تعادل بین نگه داشتن عفونت از خیره کننده از نو و اجازه می دهد اقتصاد به تابع.

چه بازگشت به حالت عادی به نظر می رسد متفاوت است به طور گسترده ای از کارگران مهاجر در هند در نهایت قادر به گرفتن قطار بازگشت به خانه خود را در روستاها به خریداران ثروتمند در Maseratis و رول-Royces بازگشت به بوتیک امریکا یاد بازار مال فروشان درایو در بورلی هیلز.

به بحث در مورد چگونه سریع برای بازگشایی با شدت گرفتن در آمریکا و مقامات بهداشت عمومی در برخی از کشورها وجود داشته است متهم به بی مهارت coronavirus عفونت آمار و یا حتی با استفاده از کمی تردستی به عمد همه چیز را بهتر از آنها هستند.

خطر این است که سیاستمداران و صاحبان کسب و کار معمولی آمریکایی است که در حال تصمیم گیری در مورد مستندات و دیگر روز به روز مسائل چپ می تواند با این تصور که این ویروس را تحت کنترل بیشتر از آن واقع است.

در ویرجینیا و تگزاس و ورمونت به عنوان مثال گفته اند ترکیب نتایج حاصل از ویروسی آزمایشات نشان می دهد که عفونت فعال با آنتی بادی آزمایش نشان می دهد که گذشته از عفونت است. کارشناسان بهداشت عمومی می گویند که می تواند به صورت قابل توجه به دنبال تست اما در مجموع نمی دهد یک تصویر واقعی از چگونه این ویروس در حال گسترش است.

در فلوریدا داده دانشمند که توسعه دولت coronavirus, داشبورد, Rebekah جونز در این هفته گفت که او از کار اخراج شد برای امتناع از دستکاری داده ها "به طبل حمایت از این طرح به بازگشایی شده است." تماس به مقامات بهداشتی به نظر نمی شد و بلافاصله سه شنبه.

در گرجستان یکی از اولین متحده به سهولت بر مستندات و اطمینان عمومی آن امن بود به بیرون رفتن دوباره وزارت بهداشت منتشر شده یک گراف در اطراف مارس 11 که نشان داد جدید COVID-19 موارد کاهش در طول زمان در اکثر شدت تحت تاثیر قرار شهرستانهای استان است. روزانه نوشته های نه مرتب شده به ترتیب زمانی اما در نزولی.

برای مثال ممکن است 7 مجموع آمد درست قبل از مارس 26 بود که به دنبال آن ممکن است 3. یک نگاه سریع در نمودار ساخته است به نظر می رسد به عنوان اگر کاهش شد نرم و صاف تر از آن را واقعا بود. نمودار پایین گرفته شده است در حدود یک روز.

Georgia state Rep. یاس, Clark, یک دموکرات با یک دکترای میکروب شناسی گفت: این نمودار یک "مثال نخست از تخلفات."

"متاسفانه این احساس وجود دارد تلاش برای ساختن داده های مناسب روایت و این که چگونه داده ها کار می کند," او گفت:.

کالیفرنیا ، برایان کمپ را تکذیب وجود هر گونه تلاش برای فریب افکار عمومی.

دستورالعمل از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت می گویند که قبل از اینکه متحده شروع بازگشایی آنها باید 14 روز روند نزولی در عفونت. با این حال برخی از ایالات آمریکا بازگشایی زمانی که عفونت هنوز نوردی و یا تا به حال plateaued. متحده نیز دستور داده شده است به گسترش و تست تماس با ردیابی.

جنیفر Nuzzo ارشد پژوهشگر در دانشگاه جانز هاپکینز مرکز بهداشت در ایران گفت: بسیاری از این موارد لزوما نتیجه هر گونه تلاش برای فریب مردم است. برای مثال او گفت که ایالات متحده ممکن است به روز رسانی سیستم های اطلاعات است که اجازه می دهد آنها را به تفاوت بین یک آزمایش پادتن و ویروسی آزمون.

هنوز هم اگر متحده در حال مخلوط کردن بسیاری از تست اعداد با هم, "شما نمی خواهید به قادر به تصمیم گیری خوب در مورد بازگشایی و در مورد چه سطحی از بیماری شما در جامعه" Nuzzo گفت.

بیش از 4.9 میلیون نفر در سراسر جهان تایید شده اند آلوده به ویروس و مورد 320,000 مرگ و میر ثبت شده اند با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز است که کارشناسان معتقدند بیش از حد کم است.

روسیه و برزیل در حال حاضر پس از ایالات متحده امریکا در تعداد گزارش شده عفونت و موارد نیز خونتان در چنین مکان هایی به عنوان هند و آفریقای جنوبی و مکزیک است.

جدید نقاط داغ پدید آمده روز سه شنبه در روسیه و کشور از ثبت نزدیک به 9,300 عفونت های جدید در 24 ساعت آوردن مجموع به حدود 300,000 حدود نیمی از آنها در مسکو. مقامات می گویند بیش از 2800 نفر با COVID-19 کشته در روسیه شکل برخی می گویند قطعا بالاتر است.

___

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

اسمیت گزارش از پراویدنس, رود آیلند. آسوشیتد پرس نویسندگان در سراسر جهان کمک به این گزارش.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب