نبراسکا دارای 1 در شخص انتخابات در هفته در میان همه گیر

OMAHA, Neb. - نبراسکا در روز سه شنبه افتتاح شد حوزه های رأی گیری به عنوان دولت برگزار شد این کشور برای اولین ب

توسط MINERALNEWS در 23 اردیبهشت 1399

OMAHA, Neb. - نبراسکا در روز سه شنبه افتتاح شد حوزه های رأی گیری به عنوان دولت برگزار شد این کشور برای اولین بار در شخص اولیه پس از به شدت انتقاد کرد انتخابات در ویسکانسین پنج هفته پیش در وسط coronavirus بیماری همه گیر.

حوزه های رأی گیری در اوماها منطقه به نظر می رسد تا حد زیادی آرام در بخشی به دلیل وجود چنین تعداد زیادی از رای غیابی از طریق پست به انتخابات دفاتر. مقامات تا به حال تشویق مردم به رای دادن از طریق پست هر چند کالیفرنیا ، آیووا و وزیر خارجه باب Evnen هر دو متعهد به نونهالان با یک فرد اولیه حتی اگر بسیاری از کشورهای دیگر را موکول آنان و یا روشن به تمام ایمیل های رای گیری.

Ricketts دستور داد اعضای گارد ملی نبراسکا به ارائه کمک تماس بگیرید در کوتاه کارکنان رای گیری سایت در هشت شهرستان از جمله اوماها و لینکلن مناطق. او گفت: از اعضای گارد را در لباس پوشیدن در لباس غیر نظامی و نه عادی خود لباس.

"آنها در دسترس خواهد بود برای کمک به," او گفت:.

یک نگهبان گفت: 135 اعضای رفته اند از طریق نظرسنجی آموزش کارگران اما نمی توان اعزام مگر اینکه آنها درخواست شده است. شهرستان ها که ممکن است از اعضای گارد به عنوان نظرسنجی کارگران برخی از نبراسکا ترین-آمار: داکوتای Dawson, Douglas, سالن, Lancaster, Lincoln مدیسون و اسکاتسبلاف.

Ricketts گفت که او نیز چشم پوشی دولت قانون است که نیاز به نظرسنجی کارگران به زندگی در شهرستان جایی که آنها خدمت می کنند عمدتا به دلیل یک نظرسنجی کارگر کمبود.

در این سال اولیه نسبتا پایین کلید اما شامل مشخصات بالا مسابقه در میان دموکرات ها که می خواهند برای سرنگون کردن جمهوری خواه در کنگره همین بیکن نبراسکا 2 کنگره منطقه. اوماها (روباز انتخابی)-منطقه منطقه یکی از معدود در حزب جمهوری خواه به رهبری نبراسکا که در آن دموکرات ها در رقابت هستند.

دموکراتیک زمینه دارای سه نامزد: غیر انتفاعی مشاور کارا Eastman, Omaha, وکیل ان Ashford و اوماها (روباز انتخابی) صاحب کسب و کار Gladys هریسون. ایستمن قرار خودش را به عنوان یک پیشرو در حالی که Ashford زمین خودش را به عنوان یک نسیم. هریسون به تبلیغ خودش را به عنوان یک وحدت voice اما نشده مطرح شده تقریبا به عنوان مقدار پول و یا بدست حد توجه است.

___

به دنبال اعطای Schulte در توییتر https://twitter.com/GrantSchulte

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن