NC Gov.: "بسیار بعید است' RNC می توانید بدون اجتماعی فاصله ماسک

بزرگنمایی این تصویر شارلوت طیف مرکز برنامه ریزی شده است به میزبانی 2020 کنوانسیون ملی حزب جمهوری خوا

توسط MINERALNEWS در 13 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

شارلوت طیف مرکز برنامه ریزی شده است به میزبانی 2020 کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه اما ایران با مقامات اصرار بر کامل آرنا در حالی که دولت و مقامات بهداشت عمومی می گویند آن را امن نیست به طوری که بسیاری از مردم با هم در یک بیماری همه گیر. دانیل باریک/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دانیل باریک/خبرگزاری گتی ایماژ

کارولینای شمالی فرماندار دموکرات Roy کوپر گفت: آن را "بسیار بعید" دولت می تواند مجوز بسته بندی شده در کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه در شارلوت برای رفتن به جلو در این تابستان.

"مردم کارولینای شمالی نمی دانم چه وضعیت COVID-19 خواهد بود در ماه اوت پس از برنامه ریزی برای مدرج کردن کنوانسیون با مردم کمتر اجتماعی فاصله و پوشش صورت یک ضرورت است" کوپر نوشت: ملی حزب جمهوری خواه رئیس کمیته Ronna McDaniel.

بالا ایران با مقامات داده بود کوپر یک مهلت چهار شنبه در مورد شرایطی که تحت آن اوت کنوانسیون برنامه ریزی شده برای 19,000 صندلی طیف عرصه می تواند ادامه.

عدم اطمینان بیش از کنوانسیون سرنوشت می آید کمتر از سه ماه قبل از جمع آوری در یک دولت رئیس جمهور تهمت برنده در سال 2016 و بسیار مهم است برای انتخاب مجدد او تلاش.

"ما خوشحال به ادامه صحبت با شما در مورد چه مدرج به پایین کنوانسیون خواهد بود و هنوز هم در انتظار طرح های پیشنهادی خود را برای آن" ادامه داد کوپر که دولت در ادامه به افزایش COVID-19 بستری شدن در بیمارستان.

در بیانیه روز شنبه, McDaniel گفت: کوپر بود "کشیدن پای خود" و گفت: RNC مقامات آغاز خواهد شد بازدید از شهرستانها و کشورهای دیگر که ارائه داده اند به عنوان میزبان کنوانسیون. از جمله مکان هایی است که مطرح شده به عنوان پتانسیل تعویض هستند آتلانتا Jacksonsville اورلاندو و Nashville.

عقب و جلو بین ایران و کوپر دولت است آخرین به نوبه خود در آن دو سال rocky ارتباط با کنوانسیون.

"ما نه می خواهد سوزانده تر به نظر می رسد کوچک-زمان'

این رشد سریع شهر – یکی از برجسته کشور مراکز مالی - پیشنهاد در این کنوانسیون به دلیل آن را می خواستم به در صحنه جهانی است.

این شهر خواهان به رسمیت شناخته شود می رود دهه گفت: باب مورگان یک رهبر سابق این شهرستان در اتاق بازرگانی است.

"ما تا به مدت طولانی است که بلند پروازانه بود که" او گفت:. "کسی یک بار معروف توصیف ما در 1950s عنوان کرد و گفت که روسیه پرتاب موشک در برابر ایالات متحده است که اگر شارلوت را در لیست ما خواهد بود بسیار نا امید. چرا که ما نه می خواهد سوزانده تر به نظر می رسد کوچک ،

که جاه طلبی – و ناامنی منجر به شارلوت میزبانی کنوانسیون ملی دموکرات ها در سال 2012 و به پیشنهاد رئیس جمهور تهمت مجدد نامزدی کنوانسیون برای این اوت.

اما عمدتا دموکراتیک شهرستان شرمنده شد هنگامی که آن را متوجه شدم که دیگر هیچ شهرداری ارائه یک پیشنهاد رسمی.

"من نمی دانم که در آن نقل قول می آید اما من می دانم که کسی گفت: وجود یک احمق در هر اتاق و اگر شما به اطراف نگاه کنید و نمی توانید آنها را پیدا کنید و سپس شاید آن را به شما گفت:" سابق و عضو شورای شهر جاستین هارلو گفت: در سال 2018 زمانی که شورای شهر رای دادند 6-5 به نفع میزبانی. "این مهم است بپرسید که چرا دیگر دولت های محلی در آمریکا است, مناقصه در این کنوانسیون."

در آن زمان بحث بر سر این کنوانسیون متمرکز بر اینکه شهرستان می خواستم برای به اشتراک گذاشتن نورافکن با رئيس جمهور در بحث سیاست های مانند جدایی از خانواده ها در ایالات متحده-مکزیک مرز.

در حال حاضر این شهرستان در رابطه با ایران است که بیشتر تیره و تار توسط coronavirus همه گیر و گاهی خشونت آمیز معترضان با پلیس از قتل جورج فلوید در مینیاپولیس. شارلوت تا به حال سه شب از تظاهرات که منجر به حداقل 75 بازداشت و اموال خسارت به فروشگاه ها و دفاتر.

برای بسیاری از آوریل و مه بالا جمهوریخواهان از جمله McDaniel گفت: آنها مایل به برگزاری کنوانسیون در خط با کوپر بهداشت مقرر.

"بدیهی است که ما در حال رفتن به ایمنی از شرکت کنندگان و رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور اولین و مهمترین" McDaniel گفت: ممکن است. "و اگر این بدان معناست که مردم ماسک, ما قصد داریم به مردم ماسک می پوشند."

اما تهمت ابراز تمایل برای چیزی متفاوت: خانه بسته بندی شده با پوشش صورت یا اجتماعی فاصله.

McDaniel منتقل شده و موقعیت خود را به سرعت ارسال نامه هفته گذشته به دولت را بالا سلامت رسمی دو نامه گفت: ایران می خواست بیشتر یا کمتر عادی کنوانسیون حتی اگر دولت فعلی محدودیتی در داخل سالن اجتماعات امروز 10 نفر.

این RNC پیشنهاد کرده است که کنوانسیون تصویب شرکت کنندگان قبل از کنوانسیون سلامت صفحه نمایش و درجه حرارت خود را چک قبل از ورود به عرصه. همچنین پیشنهاد داشتن ضد عفونی کننده دست در دسترس هستند و تمیز کردن مناطق که در آن مردم جمع آوری شده است.

مندی کوهن دولت سلامت بالا, رسمی, نشان داد در روز دوشنبه است که دولت نمی خواهد سبز-نور طبیعی کنوانسیون.

"آنچه ما در مورد گسترش این ویروس این است که اگر شما در داخل خانه هم بدون شش فوت از هم جدا و بدون چهره-پوشش پس از آن ویروس گسترش می یابد," او گفت:.

در حالی که آنها را تهدید به حرکت RNC یک سخنگوی کمیته ملی حزب جمهوری خواه Rick گرکا هفته گذشته گفت که شارلوت هنوز هم میزبان سایت – یا با 19,000 مردم داخل عرصه یا 100.

جمهوری خواه شارلوت عضو شورای شهرستان اد Driggs که پشتیبانی از آوردن این کنوانسیون در اینجا گفت که دو طرف دور از هم.

"من تو را دیدم که نامه ای از RNC و من فکر کردم هنوز هم وجود دارد یک شکاف بزرگ," Driggs گفت. "این واقعا یک وضعیت دشوار. شما صحبت کردن در مورد یک سنگ و یک محل سخت است. من نمی بینم رضایت هر راه است."

این شهر در حال حاضر شروع به خرید تجهیزات پلیس برای آماده شدن برای RNC. وزارت دادگستری است که قرارداد موظف به بازپرداخت این شهرستان از 50 میلیون دلار کمک هزینه امنیتی, اما, به عنوان یک تاجر تهمت دارای سابقه صورتحساب های پرداخت نشده در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین حاضر به پرداخت پلیس امنیت هزینه ها در برخی از شهرستانها که در آن برگزار می شود تظاهرات.

Driggs گفت: این شهرستان خواهد به دادگاه بروید اگر آن را نمی پرداخت.

اقتصادی, درد

عدم اطمینان در اطراف این کنوانسیون می آید به عنوان شهر گردشگری و هتلداری صنایع رنج می برند.

ماه گذشته درآمد در مرکز شهر DoubleTree hotel شد $125,000 در مقایسه با $800,000 یک سال پیش به گفته مدیر کل لایحه DeLoache.

او می خواهد RNC آمده است اما نگران است که دو طرف بیش از حد دور از هم.

"این بسیار مأیوس کننده و من در نهایت ترک گوش دادن به اخبار زیرا هیچ یک از طرفین واقعا به نظر می رسید آن را می خواهید به کار" او گفت:.

دموکراتیک عضو شورای شهر مالکوم گراهام می گوید اکثر ایمیل ها و تماس های تلفنی او دریافت ترکیبات در برابر میزبانی.

"مردم در حال حاضر ابراز نگرانی نه تنها در مورد بهداشت عمومی اما آنها ابراز نگرانی درباره ایمنی عمومی - برخی از التهابی نظرات از رئیس جمهور بیش از گذشته چند روز شورش در خیابان شارلوت" گراهام گفت.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن