N. S. خانه های سالمندان به دنبال عمل در بودجه را افزایش می دهد در پی COVID-19

هالیفاکس نوا اسکوشیا پرستاری صفحه اصلی اپراتورها به دنبال اقدام در بلند مدت درخواست برای کمک های مالی بیشتر و

توسط MINERALNEWS در 31 تیر 1399

هالیفاکس نوا اسکوشیا پرستاری صفحه اصلی اپراتورها به دنبال اقدام در بلند مدت درخواست برای کمک های مالی بیشتر و برنامه ریزی برای ساخت و یا نوسازی امکانات پس از COVID-19 همه گیر نشان داد این سیستم ضعف است.

خانه های سالمندان در نوا اسکوشیا انجمن منتشر موقعیت کاغذ سهشنبه به نام "بحث به اندازه کافی" که می پرسد وزارت بهداشت شروع به انجام توصیه های ساخته شده در گذشته ،

رئیس دبرا Boudreau می گوید گروه او — که نشان دهنده اکثریت مجوز تسهیلات مراقبت دراز مدت — معتقد است که این سیستم "teetering در لبه" در سال های منتهی به این بیماری همه گیر.

او به خبرنگاران گفت: روز سه شنبه همه گیر برجسته دیرینه مشکلات از عدم تخصصی نیروی انسانی به تعداد کافی از اتاق خصوصی که در مطالعات قبلی مشخص شده است. "ما باید به سرعت حرکت می کند و ما نیاز به اقدام در حال حاضر."

موقعیت کاغذ خواستار سرمایه گذاری در نیروی کار یک برنامه برای ساخت و نوسازی امکانات و تهاجمی تر جدول زمانی برای تحقق يافته ارائه شده در سال 2018 توسط وزیر بهداشت متخصص پانل مشاوره در مراقبت طولانی مدت.

Boudreau انجمن نیز درخواست بیشتر ماهر و حرفه ای برای کمک به خانه های سالمندان مقابله با ساکنان که به طور فزاینده ای ضعیف و رشد سطح از زوال عقل است.

نوا اسکوشیا پرستاران اتحادیه به تازگی منتشر شده خود را درخواست مقاله در مورد 20 درصد بیشتر کارکنان یا 600 پرستاران و 1400 ادامه مراقبت دستیاران.

جانت Hazelton, رئيس جمهور از پرستاران اتحادیه گفت: او موافقت کرد و با بسیاری از یافته ها در خانه سالمندان انجمن گزارش, اما همچنین می خواهم برای دیدن نیروی انسانی نسبت های تعریف شده در قوانین و مقررات. Hazelton گفت: شهروندان باید به طور متوسط 4.1 ساعت مراقبت در هر روز از جمله 1.3 ساعت از مراقبت های پرستاری.

"اگر ما آن را ترک بیش از حد انعطاف پذیر وجود دارد خواهد بود در سطوح مختلف مراقبت در مراقبت دراز مدت در این استان و فکر نمی کنم درست است" گفت: Hazelton در مصاحبه روز سه شنبه.

اما میشل لاو, مدیر اجرایی خانه های سالمندان در ارتباط می گوید گروه او نمی باید دقیق مالی یا نیروی انسانی به دلیل درخواست دولت انجام نشده یک ارزیابی مناسب از آنچه مورد نیاز است. آن است که به درخواست وزارت بهداشت برای انجام جبران خسارت بررسی تمام مشاغل در مراقبت طولانی مدت و افزایش سطح نیروی انسانی.

"انجمن نیز تماس در وزارت بهداشت اجازه می دهد تا مدیران انعطاف پذیری لازم برای استخدام ترکیب مناسبی از استعداد و مهارت برای پاسخگویی به نیازهای ساکنان" این گزارش می گوید. COVID-19 افزایش یافته است نیاز به استخدام کارکنان بیشتر, آن را می گوید.

علاوه بر پرستاری اتحادیه می گوید وجود یک نیاز فوری برای از بین بردن اتاق های مشترک در دراز مدت مراقبت از امکانات و برای ایجاد یک محیط که در آن بزرگان می تواند زندگی می کنند با عزت و حفظ حریم خصوصی. "قدیمی تر امکانات نیست دیدار با استانداردهای طراحی است که امکانات جدید باید به رعایت و عدم وجود بودجه برای بازسازی و ارتقاء. این کار باعث ایجاد بی عدالتی."

ارتباط تصویر می کشد مراقبت دراز مدت سیستم به طور فزاینده ای با هنجارهای دیگر امکانات بهداشتی به عنوان بسیاری فقدان سیستم های الکترونیکی و سیستم عامل برای نظارت بر ساکنان سوابق پزشکی و نمودار.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

لاو می گوید که از سال 2008 در اجاره نامه نه گزارش با توصیه های تولید شده در دراز مدت مراقبت در نوا اسکوشیا و هیچ یک از آنها شده اند به طور کامل اجرا شده است.

در طول COVID-19 همه گیر ترین نوا اسکوشیا را مرگ و میر رخ داده است در نرتهوود مراقبت دراز مدت تسهیلات در هالیفاکس. مراقبت مجتمع گفت: 246 ساکنان بیمار شد با 193 نفر دوره نقاهت و 53 نفر در حال مرگ از COVID-19.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب