افراد زیر سن قانونی اخراج از مکزیک تا گواتمالا مثبت برای ویروس

گواتمالا سیتی - یک گواتمالا اخراج از ایالات متحده آزمایش مثبت برای جدید کروناویروس ها تاکید کرد و گفت: با وجود

توسط MINERALNEWS در 19 اردیبهشت 1399

گواتمالا سیتی - یک گواتمالا اخراج از ایالات متحده آزمایش مثبت برای جدید کروناویروس ها تاکید کرد و گفت: با وجود اطمینان از مقامات ایالات متحده که Guatemalans شده بود آزمایش و منفی بودند قبل از اینکه پرواز برگشت به کشور خود.

مرد وارد دوشنبه در یک پرواز حمل 75 گواتمالا مهاجران همه آنها بود مدارک بیان آنها تا به حال تست شده و آلوده نیست.

اما یک کارمند از گواتمالا را در بخش بهداشت و درمان صحبت خواست نامش فاش نشود گفت: این مرد یکی از 10 مهاجران به طور تصادفی انتخاب شده برای آزمون پس از بازگشت او. او تنها کسی بود که آمد مثبت است.

هیچ فوری توضیحی برای نتایج متناقضی اما به نظر می رسد برخی از کسانی که در آزمون انجام شده است ممکن است یک هفته قبل از آنها تبعید شدند.

قبل از تست به حال شده است یک بیماری برای گواتمالا به قبول سرگیری اخراج پرواز پس از دولت گواتمالا گزارش حداقل 100 اخراجی از ایالات متحده آزمایش مثبت برای این ویروس پس از ورود به گواتمالا در هفته های اخیر. این موارد به دولت منجر به دو بار تعلیق و اخراج پرواز های از ایالات متحده آمریکا

همچنین روز شنبه از دولت گفت: چهار بدون همراه گواتمالا افراد زیر سن قانونی آزمایش مثبت برای رمان coronavirus پس از اخراج توسط مکزیک این هفته است.

این موارد برای اولین بار است که دولت اذعان کرده است برای اخراجی ورود از مکزیک است. سه پسر و یک دختر — همه نوجوانان — وارد اتوبوس دوشنبه گفت: Anaeli تورس مدیر حفاظت ویژه و غیر مسکونی توجه برای گواتمالا رفاه اجتماعی سازمان.

هر چهار نفر وارد با کاغذ بازی از مکزیک و مدارک است که آنها بدون علامت و تورس گفت: آنها همچنان بدون علامت. اما دولت در حال آزمایش همه افراد زیر سن قانونی زمانی که آنها می رسند قبل از ارسال آنها را به خانواده او گفت:.

"از آنجا که موارد شناسایی شدند, نوجوانان منتقل شده اند به مناسب خدمات بهداشتی" تورس گفت. او همچنین به نام Guatemalans زندگی در نزدیکی پناهگاه که در آن اخراج کودکان قرار دارد که نه به آنها.

ویروس ترس منجر به تهاجمی رد اخراجی در برخی از جوامع است.

"آنها حق بازگشت به کشور خود و وقار خانواده," تورس گفت.

ده دیگر کودکانی که وارد شدند با آنها از مکزیک هنوز در انتظار نتایج آزمایش با توجه به تورس.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب