باقی مانده از کوبه برایانت و دیگران کشته در سقوط هلیکوپتر منتشر شد به خانواده

باقی مانده از شش نفر از نه نفر کشته شدند در هفته گذشته سقوط هلیکوپتر در کالاباساس از جمله کوبه برایانت منتشر ش

توسط MINERALNEWS در 15 بهمن 1398

باقی مانده از شش نفر از نه نفر کشته شدند در هفته گذشته سقوط هلیکوپتر در کالاباساس از جمله کوبه برایانت منتشر شده است به خانواده خود لس آنجلس, دفتر پزشکی قانونی روز دوشنبه گفت:.

ملی ایمنی حمل و نقل است که در ادامه به بررسی Jan. 26 تصادف که منجر به کشته شدن لیکرز آیکون و دیگران بودند که پرواز برای یک بازی بسکتبال در برایانت Mamba آکادمی ورزشی در هزار اوکس.

هلی کوپتر در زمان خاموش از جان وین در فرودگاه در اورنج کانتی midmorning مواجه می شوند و مه سنگین در مسیر به کرمان در فرودگاه. شرایط بودند به اندازه کافی بد است که پلیس لس آنجلس را پشتیبانی هوایی تقسیم ریشه آن هلیکوپتر و پرواز نمی تا بعد در بعد از ظهر, سخنگوی وزارت جاش Rubenstein گفت.

خلبان, Ara Zobayan, 50, Huntington Beach, نگران بود به اندازه کافی به درخواست پرواز, کنترل, برای پیگیری آنها. همانطور که او با نزدیک شدن به تپه های کالاباساس در 150 مایل در ساعت, برج radioed او گفت که او خیلی کم دیده می شود در رادار.

تبلیغات

Zobayan آغاز صعود, افزایش 765 پا در 36 ثانیه به اندازه کافی روشن در نزدیکی تپه. اما آنچه اتفاق افتاد بعد یک راز است: Sikorsky S-76B ناگهان نوسان کردن دوره و فرود به سرعت در حال. دو موتور هواپیما کاهش یافته و 325 پا در 14 ثانیه, رسیدن به 176 mph قبل از از دست دادن تماس و قابل توجه در دامنه کوه در بالای لاس Virgenes جاده کشتن هر کس در هیئت مدیره.

سقوط شرح داده شده توسط NTSB محقق جنیفر Homendy به عنوان "یک پر انرژی تاثیر سقوط" بقایای پراکنده در سراسر 600 فوت است. پزشکی قانونی مقامات تعیین کرده اند که نه همه مردم در هیئت مدیره درگذشت بلانت نیروی ضربه.

سوابق نشان می دهد که علاوه بر برایانت 41 باقی مانده از پنج دیگران شده اند منتشر شده توسط پزشکی قانونی, دفتر: برایانت 13-year-old daughter Gianna; Christina Mauser, 38; سارا چستر و 45 و دخترش Payton, 13; و Zobayan.

تبلیغات

اجساد باقی مانده قربانیان — جان Altobelli, 56; همسر خود را Keri Altobelli, 46; و 13 ساله پدر الهام — تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است منتشر شده در اواخر روز دوشنبه.

انتشار باقی مانده است می آید به عنوان برایانت بیوه, ونسا, لس آنجلس مدنی رهبران و لیکرز سازمان مشغول به کار هستند به قرار دادن با هم یک مکان یادبود برای بسکتبال ستاره و دخترش.

این NTSB است که انتظار می رود به ارائه یک ارزیابی اولیه در این حادثه در حدود یک هفته اما یک گزارش نهایی می تواند یک سال است. آژانس فدرال قبلا توصیه می شود هلیکوپتر مانند حمل برایانت بود مجهز به یک زمین سیستم هشدار دهنده ایمنی از ویژگی های است که ممکن است به نجات زندگی کسانی که در هیئت مدیره.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن