بازگشایی پس از COVID: 3 مراحل توصیه شده توسط کاخ سفید

بزرگنمایی این تصویر یک زن با پوشیدن یک ماسک پیاده گذشته بسته فروشگاه جبهه در آستوریا در محله کوئینز

توسط MINERALNEWS در 20 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک زن با پوشیدن یک ماسک پیاده گذشته بسته فروشگاه جبهه در آستوریا در محله کوئینز در 15 آوریل در شهر نیویورک است. متحده شروع به پیاده سازی مرحله به مرحله بازگشایی, طرح در بخش, برای کمک به کسب و کار ضربه سخت coronavirus. یوهانس Eisele/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
یوهانس Eisele/خبرگزاری گتی ایماژ

رئیس جمهور تهمت متحده می خواهد برای شروع اقامت آرامش بخش در خانه سفارشات و بازگشایی کسب و کار پس از گسترش coronavirus کوبیده اقتصاد جهانی و کشته شدن میلیون ها شغل.

کاخ سفید coronavirus task force منتشر شد دستورالعمل در 16 آوریل به تشویق دولت فرمانداران به اتخاذ یک رویکرد مرحله به مرحله به لغو محدودیت های سراسر کشور. برخی از ایالت ها جلوتر بدون ملاقات با معیارهای.

وظیفه نیروی رد یک مجموعه اضافی دقیق پیش نویس توصیه هایی برای مدارس و رستوران ها و کلیساها و جرم سیستم های حمل و نقل از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از آن در نظر گرفته شود "بیش از حد تجویزی است."

تعدادی از کشورهای در حال حاضر شروع به لغو محدودیت اجازه می دهد برای کسب و کار از جمله سالن های شام و تو سرو به هنگامی که دوباره شروع به پذیرش مشتریان. کارشناسان بهداشت هشدار داده اند که بازگشایی سرعت بیش از حد می تواند منجر به یک پتانسیل ارتجاعی در موارد.

متحده قرار است به صبر کنید تا شروع به بلند کردن هر گونه محدودیت تا زمانی که آنها در 14 روز "سیر نزولی" آنفلوآنزا مانند بیماری و تایید ویروس موارد و همچنین کافی بیمارستان ظرفیت و تست برای کارکنان مراقبت های بهداشتی.

در زیر خلاصه ای از این سه مرحله عنوان شده توسط نیروی کار (دفعات بازدید: راهنمایی کامل در اینجا):

در حال بارگذاری...

نمی بینید گرافیک بالا ؟ اینجا را کلیک کنید.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب