اقلیت متعلق به کسب و کارهای کوچک قرار بود برای دریافت اولویت است. آنها ممکن است

بزرگنمایی این تصویر رزماری Ugboajah (در مقابل) با شرکت تیم رهبری آلن بورس اوراق بهادار تهران و شری ا

توسط MINERALNEWS در 23 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

رزماری Ugboajah (در مقابل) با شرکت تیم رهبری آلن بورس اوراق بهادار تهران و شری الیس. تری هیستینگز/هیستینگز گالری پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تری هیستینگز/هیستینگز گالری

اولین بار رزماری Ugboajah کاربردی برای یک کسب و کار کوچک امداد وام آن نمی باشد. او نیاز به پول برای او کوچک مینیاپولیس-بر اساس شرکت است که ایجاد کمپین های تبلیغاتی برای برندها مانند NCAA چهار نهایی.

بنابراین او رفت و به او اتحادیه های اعتباری.

"آنها سخت برای رسیدن به, اما در نهایت من از طریق به کسی و آنها به من ایمیل فرستاده برگشت و گفت آنها نمی توانند فرآیند وام زیرا آنها نمی روند وام SBA," او گفت:. "من آگاه است."

قانونگذاران را کنار بگذارند 30 میلیارد دلار برای کوچکتر دهندگان در بخشی با هدف کمک به صاحبان کسب و کار از رنگ مانند Ugboajah.

اما یک گزارش جدید از مدیریت کسب و کار کوچک بازرس کل در بر داشت که کسب و کار متعلق به مردم رنگ ممکن است به دریافت وام در نظر گرفته شده زیر چک حفاظت از برنامه. هیچ شواهدی وجود دارد, این گزارش گفت که SBA گفت دهندگان به اولویت بندی صاحبان کسب و کار در "محروم" بازارها از جمله صاحبان کسب و کار از رنگ چیزی مراقبت عمل تا به حال به طور خاص دستور SBA را انجام دهد.

این گزارش همچنین توصیه می کند که آژانس شروع به جمع آوری اطلاعات دموگرافیک. بدون اطلاعات که در گذشته برای وام های, از آن خواهد شد سخت به می دانم که چگونه به خوبی این برنامه در خدمت صاحبان کسب و کار از رنگ.

برخی از کسب و کار متعلق به یک شخص — مانند برخی از مالکیت انحصاری مانند Ugboajah را نکا خلاق — تنها مجاز به درخواست برای بودجه یک هفته پس از کسب و کارهای دیگر. که آنها را در پشت خط به دریافت پول که زد به سرعت در طول دور اول.

پس از تلاش و شکست در دو بانک Ugboajah موفق به پیدا کردن یکی که پذیرش برنامه های کاربردی از مشتریان جدید و او به سرعت اعمال می شود. اما که همچنین رفت و ضعیف.

"هفته بعد من یک ایمیل از آنها گفت: شما می دانید که این پول در حال اجرا است. و آنها در حال حاضر فقط به اولویت بندی مشتریان خود را که وام گرفته اند قبل از," او گفت: با خسته از خنده.

Ugboajah اعمال می شود وجود دارد دوباره در این دور دوم از بودجه اما شنیده نشده برگشت نشده است.

اما او می تواند استفاده از پول و سریع — تیم او در حال حاضر از طریق همه گیر بدون پرداخت.

"ما تا به حال سالم خط لوله در آینده به این سال است. و به محض این که این پایین آمد, همه چیز در رفت و نگه دارید و سپس ناپدید شد," او گفت:.

یک مشکل اضافی برای صاحبان این است که کسب و کار خود را بیشتر احتمال دارد به مالکیت انحصاری با توجه به اشلی Harrington ارشد سیاست مشاور در مرکز مسئول وام.

"هنگامی که ما در حال صحبت کردن در مورد کسب و کار از رنگ و بسیاری از آنها بسیار کوچک کسب و کار. بنابراین آنها تنها مالکیت و یا آنها کمتر از 10 نفر از کارکنان و یا در واقع بیشتر احتمال دارد به یک, sole proprietorship نسبت به هر یک از دیگر کسب و کارهای کوچک" Harrington گفت.

Ugboajah شش نفر در تیم خود را — و همه آنها پیمانکاران — ساخت کسب و کار خود یکی از کسانی که یک فرد تنها مالکیت. آفریقایی آمریکایی متعلق به کسب و کار به خصوص به احتمال زیاد به یک شرکت.

و روابط با بانک های ماده با توجه به مایکل راث شریک مدیریت در خیابان بعدی که با این نسخهها کار با دولت های محلی در سیاست کسب و کار.

"سیاه و اسپانیایی زبان کسب و کار متعلق به دلیل عدم دسترسی به سرمایه از بانک ها و موسسات مالی و دوستان و خانواده به مراتب بیشتر احتمال دارد به استفاده از بودجه شخصی برای تامین مالی کسب و کار خود را," او گفت:. "و به طور کلی آن را اجرا کنید از شخصی چک کردن حساب."

که می تواند یک مشکل برای برخی از کسب و کار در این برنامه به دلیل برخی از بانک ها خواهد وام فقط به افراد با حساب کسب و کار. بنابراین صاحبان بدون آن — که به عنوان مثال در حال اجرا کسب و کار خود را از حساب های شخصی خود — بسته شدند ،

Ugboajah می گوید که اگر او نمی کند و بودجه آن را نمی خواهد به کسب و کار خود را به طور کامل اما آن می تواند زندگی را سخت تر.

"نکته اصلی این است که ما در آستانه از دست دادن ما است ، اما ما نمی خواهد بیرون رفتن از کسب و کار" او گفت:.

اما در حال حاضر صدمه زدن به پیمانکاران که تکیه بر او درآمد او افزود: "یکی از اعضای تیم گرفته تا کار با آمازون ، اما ما هنوز هم هل دادن به کسب و کار است."

در حال حاضر او می گوید: آنها در حال کار بر روی یک پروژه جدید: برای اطمینان از سلامت اطلاعات در مورد کوروناویروس می تواند رسیدن به فقیر و جوامع مهاجر و همچنین جوامع از رنگ.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب