عکس: چین ایجاد یک مرکز پزشکی از ابتدا در کمتر از 2 هفته

بزرگنمایی این تصویر بیل در سایت ساخت و ساز از یک مرکز پزشکی در ووهان ساخته شده برای درمان بیماران از

توسط MINERALNEWS در 13 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

بیل در سایت ساخت و ساز از یک مرکز پزشکی در ووهان ساخته شده برای درمان بیماران از شیوع کروناویروس. زمین شکسته شد در ژانویه 24. باز کردن برنامه ریزی است, آوریل 3. خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
خبرگزاری گتی ایماژ

چین می گوید این ساختمان دو بيمارستان در کمتر از دو هفته.

قاب زمان به نظر نمی رسد به یک اغراق است. زمین شکسته شد در اولین مرکز در ژانویه. 24 و از آن انتظار می رود برای باز کردن کسب و کار در فوریه. 3, با 1000 تخت برای coronavirus بیماران.

اما اصطلاح "بیمارستان" ممکن است دقیقا در نقطه.

جدید بهداشت و درمان-مراقبت از امکانات در حال بالا رفتن است. Huoshenshan بیمارستان (در بالا) باز Feb. 3, به نام خدا از آتش, گزارش از آنجا که به تازگی شناسایی شده coronavirus را تحمل نمی کند در حرارت بالا. دومین مرکز خواهد شد به نام Leishenshan که به معنی "رعد و برق خدا کوه." در فرهنگ عامه چینی, رعد و برق, خدا مجازات کسانی که مرتکب اعمال غیر اخلاقی. خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
خبرگزاری گتی ایماژ

"من نمی خواهد آن را به یک بیمارستان است. من می خواهم آن را بیشتر از یک تریاژ و انزوا مرکز می گوید:" اریک تونر ارشد پژوهشگر در دانشگاه جانز هاپکینز مرکز سلامت و امنیت.

ریموند پان موافق است. او طراحی اصلی در HMC معماران و طراحی Shunde بیمارستان جنوب دانشگاه علوم پزشکی در چین است که باز در سال 2018 است.

"عفونت ترياژ و درمان و مرکز بازیابی این چیزی است که من فکر می کنم آن است که می گوید:" پان. ایده این است که "اساسا یک مرکز جرم قرنطینه بیماران است." افرادی که تست مثبت جدید کروناویروس برگزار خواهد شد در یک اتاق خصوصی و دریافت درمان تا زمانی که آنها می یابند و دیگر مسری است.

این عکس هوایی از سایت ساخت و ساز گرفته شده در ژانویه 27. هکتور Retamal/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
هکتور Retamal/خبرگزاری گتی ایماژ

دو ساختار تشکیل شده است تا حد زیادی از "پیش ساخته بیمارستان قطعات می گوید:" پان. "هر اتاق خواب ساخته شده است خارج از سایت" با موادی مانند آلومینیوم و فولاد آورده و سپس به سایت "پلاگین در و پشته." بیرونی ساختمان, به احتمال زیاد خواهد گچ و یا فلز او معتقد است.

آنچه بیشتر قابل توجه نسبت به دو طبقه بالاتر از سطح زمین ساختمان می گوید تابه حال ایجاد زیرساخت های زیرزمینی را در آب و برق و هوایی عرضه است. "است که یک شاهکار آسان است."

وجود دارد 4,000 کارگران ساخت و ساز ساختمان Huoshenshan بیمارستان با استفاده از برخی از 100 ماشین آلات ساخت و ساز. این عکس گرفته شده در ژانویه 28. شیائو Yijiu/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
شیائو Yijiu/AP

چینی ها را تجربه احداث این مسیر مراکز پزشکی. یک مرکز ساخته شده بود در حدود یک هفته در پکن در سال 2003 به خانه سارس بیماران. این مرکز پس از رها شده است می گوید: پان اما گزارش ها در رسانه های چینی می گویند که این است که rehabbed برای امکان استفاده برای coronavirus بیماران.

سرعت ساخت و ساز است که تا حدودی به دلیل چین توانایی بسیج منابع است. وجود دارد 4,000-به علاوه کارگران در هر سایت به صورت دو امکانات بالا رفتن در ووهان و صدها نفر از ماشین آلات ساخت و ساز.

در نظریه ایالات متحده می تواند با قرار دادن یک مرکز پزشکی به عنوان سریع که چین می تابه می گوید – اما در عمل هیچ. "یکی از دلایل این است که ما باید یک بازرسی تنگ تر روند. در چین این روند است که به عنوان دقیق به عنوان در ایالات متحده آمریکا"

امکانات جدید با هدف کاهش ازدحام بيمارستان شهر ووهان که در آن بیماران هجوم آوردند با کروناویروس علائم مانند. این عکس از ژانویه 28. گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
گتی ایماژ

اما او نگران نیست که مراکز جدید خواهد بود ضعیف ساخته شده است. "من فکر می کنم آنها ساختاری صدا" پان می گوید. اما او باید نگرانی ها در مورد اثرات زیست محیطی به سرعت در حال نصب زیرساخت های زیرزمینی و در مورد اینکه آیا "هر نوع مواد شیمیایی استفاده برای درمان دید پایین به زمین زیر است."

دو مراکز درمانی هستند "بسیار نزدیک به مناطق مسکونی می گوید:" پان. "اگر من زندگی در کنار من خواهد بود واقعا نگران جنبه های آن."

ساخت و ساز می رود در سراسر ساعت. این عکس از ژانویه 28. گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
گتی ایماژ

یک کارگر ساختمانی در محل کار عکس در ژانویه 28. گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
گتی ایماژ

گرفتن یک استراحت. گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
گتی ایماژ

در علاوه بر این به بالا-زمین ساخت و ساز در زیر زمین کار باید انجام شود را در آب و برق. گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
گتی ایماژ

امکانات جدید است که در اصل یک مرکز جرم قرنطینه بیماران. گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
گتی ایماژ

دولت چین از ظرفیت بسیج منابع برای ساخت یک مرکز پزشکی در یک سرعت سریع. این عکس از ژانویه 30. Cai یانگ/رادیو فردا از طریق AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Cai یانگ/رادیو فردا از طریق AP

پیش ساخته بیمار اتاق خواب ساخته شده سایت و سپس در آورده و انباشته شده است. این عکس از ژانویه 30. گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
گتی ایماژ

فولاد و آلومینیوم در میان مواد به صورت پیش ساخته اتاق خواب. این عکس از ژانویه 30. گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
گتی ایماژ

ووهان را Huoshenshan بیمارستان است که انتظار می رود برای باز کردن در یکشنبه, مه 3. این عکس از ژانویه 30. گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
گتی ایماژ


tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن