'حقیقت را انکار کرد' می گوید پسر سیاه و سفید مردی که در بازداشت

SHREVEPORT, La. - پسر سیاه و سفید مردی که در بازداشت پلیس در لوئیزیانا بعد از ضبط درگیری که به نظر می رسد برای

توسط MINERALNEWS در 23 خرداد 1399

SHREVEPORT, La. - پسر سیاه و سفید مردی که در بازداشت پلیس در لوئیزیانا بعد از ضبط درگیری که به نظر می رسد برای نشان دادن افسران ضربه و با تنبیهبدنی او دو ماه پیش گفت که او احساس می کند خانواده محروم شده است حقیقت در مورد آنچه اتفاق افتاده است.

Tommie McGlothen III به صحبت کرد آسوشیتد پرس روز پس از محلی ایستگاه KSLA پخش ویدیو و محلی پزشکی قانونی نشان داد اطلاعات بیشتر در مورد آوریل 6 مرگ Tommie McGlothen جونیور

ماموران با استفاده از اسلحه تیزر گرز و شب به میله های کنترل او دچار صدمات متعدد از پلیس و قبل از درگیری به پزشکی قانونی در گفت و اشاره کرد که او صرف نزدیک به یک ساعت دستبند به داخل ماشین پلیس قبل از اینکه کسی متوجه او بی توجه بود.

"من صادقانه معتقدم که ما محروم بودند حقیقت" گفت: McGlothen. "در پایان روز آن قتل است."

پزشکی قانونی تاد Thoma توصیف کرد دفتر خود را یافته در بیانیه ای در روز سه شنبه اما نمی انتشار رسمی گزارش کالبد شکافی. او گفت: "هیجان زده هذیان" و بیماری های زمینه ای قلبی باعث مرگ او نمی صدمات و هیچ کدام می تواند به عنوان تهدید کننده زندگی.

او همچنین در توصیف مرگ او را به عنوان احتمالا قابل پیشگیری با انتقاد از این واقعیت است که او نمی توانید توجه فوری پزشکی. اما او به این نتیجه رسیدند McGlothen درگذشت "علل طبیعی" است که می تواند پیچیده و چالش های قانونی.

آسوشیتد پرس خواسته است پلیس برای نظر و سوابق عمومی در این مورد با هیچ پاسخ.

این ویدئو منتشر شده شنبه به طول می انجامد 4 1/2 دقیقه ثبت شده در تلفن همراه از اطرافیان که شاهد آن را از راه دور ایستگاه گزارش شده است. افسران دیده می شود کشتی با یک مرد بر روی زمین یکی از آنها با مشت او را بارها و بارها و دیگری ظاهر می شود به او ضربه با باتوم.

صدای بارها و بارها می گوید: ماموران با استفاده از یک تیزر به عنوان مرد لگد در آنها. در یک نقطه آنها بالا بردن او به پا خود را با دست خود ظاهرا دستبند به دست در پشت سر او و او بلافاصله می افتد و یا تحت فشار قرار دادند به عقب به زمین. سپس آنها او را و راه رفتن و هل دادن او را در برابر یک وسیله نقلیه پلیس که در آن سر خود را بازدید هود.

Thoma گفت McGlothen باقی مانده بود در صندلی عقب برای 48 ساعت پس از مبارزه خود را با افسران قبل از آن کشف شد که او نفس نمی کشد. او مرده اعلام شد در بیمارستان روز بعد پزشکی قانونی گفت.

McGlothen سوال چگونه پدرش را — که او را در زمان ماهیگیری و کمپینگ و که او به طور مداوم با اتکا برای مشاوره — می اند و در این راه. او گفت: مقامات گفت: خانواده وجود داشته است یک درگیری با صاحب خانه اما که آنها گفته بودند او شده است می خواهم ضربه توسط پلیس و یا آنها که با استفاده از اسلحه تیزر او.

او را مورد سوال چگونه افسران می تواند او را از چپ به تنهایی برای مدت طولانی.

"کسی می تواند با تشدید و گفت:" هی او نیاز به توجه پزشکی.' آن را نباید 48 به 50 دقیقه به درک که او نیاز به توجه است که او مورد نیاز است."

پلیس هم علنا در مورد آنچه اتفاق افتاده مارس 5. در یک مصاحبه مطبوعاتی دوشنبه رئیس پلیس بن ریموند گفت: پلیس در حال انجام یک تحقیق کامل و آن را در حال حاضر در منطقه وکیل دست. او گفت: چهار افسران قرار داده شده اند ،

وکیل خانواده جیمز کارتر گفت: McGlothen دچار اسکیزوفرنی و افسردگی است. به گفته پزشکی قانونی, McGlothen بود "آشفته و مجادله و مبارزه کرده بود با صاحب خانه است." پزشکی قانونی گفت: پلیس پس از وارد McGlothen مسدود شده در جلوی خانه و به دنبال صاحب خانه در داخل خانه خود را.

پلیس گزارش داد که او نیز از من من کننده و نشان دادن نشانه هایی از "پارانویا و عاطفی اختلال" پزشکی قانونی گفت. آن را باید آشکار او نیاز به مراقبت های پزشکی گفت: Thoma که سوال چرا او را گرفته هر چه زودتر به بیمارستان. مرگ او احتمالا ممکن است مانع از پزشکی قانونی گفت.

"آنها نیاز به اخراج می شود برای قتل پدر من. و آنها باید تحت تعقیب قرار, تحت تعقیب قرار به حد کمال از قانون" گفت: McGlothen. "او مرد بزرگی بود. و من فقط می خواهم جهان را به می دانم که او سزاوار آن است."

در انتشار اخبار است که در آن او به نقل از گزارش انجمن پزشکی آمریکا Thoma توصیف هذیان هیجان زده به عنوان مرگ ناگهانی افراد "که در حال مجادله و بسیار آشفته دولت" که به نمایش گذاشته اند "تحریک, تحریک پذیری, پارانویا, پرخاشگری و آشکار ایمنی به درد اغلب در ارتباط با محرک استفاده و برخی از اختلالات روانی."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اما آن تعيين شده است ملاقات با شک و تردید از McGlothen خانواده است. کارتر خود را وکیل نامیده است مفهوم هیجان زده هذیان "علم آشغال" است که اغلب استفاده می شود برای توجیه مرگ و میر در بازداشت پلیس.

__

سانتانا گزارش از نیواورلئان. دنبال سانتانا در توییتر @ruskygal.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب