بلاروس نوار روسی خبرنگاران از اعتبار در میان ویروس

مینسک بلاروس - وزارت خارجه بلاروس محروم دو روزنامه نگاران روسیه مجوز رسمی پس از گزارش در مورد رشد شیوع کروناوی

توسط MINERALNEWS در 18 اردیبهشت 1399

مینسک بلاروس - وزارت خارجه بلاروس محروم دو روزنامه نگاران روسیه مجوز رسمی پس از گزارش در مورد رشد شیوع کروناویروس در کشور سخنگوی وزارت مالیه گفت.

خبرنگار الکسی Kruchinin و فیلمبرداری سرگئی Panasyuk کار برای روسیه دولت-اجرای کانال یک. وزارت نیست نام به این دلیل برای این تصمیم است. کانال یک نام آن را "اساس است."

در اوایل این هفته کانال یک پخش چند گزارش های انتقادی در مورد وضعیت این ویروس در بلاروس. آخرین گزارش زد که روز چهار شنبه ویژه ساکنان ژبینکا یک شهر 80 کیلومتری جنوب مینسک سوال رسمی ویروس شمارش و ادعا می کنند که مردم در حال مرگ از COVID-19 ثبت شده اند دیگر باعث مرگ.

در پاسخ به کانال یک گزارش بلاروس تلویزیون پخش 18 دقیقه بخش متهم روزنامه نگاران روسیه از گسترش اطلاعات نادرست در مورد شیوع این بیماری در کشور است.

از Wendesday بلاروس گزارش کرده است 19,255 تایید coronavirus موارد و 112 مرگ و میر. رئیس جمهور الکساندر لوکاشنکو بارها و بارها با رد نگرانی ها در مورد این بیماری همه گیر به عنوان "جرم جنون" و حاضر به تحمیل یک مستند.

بلاروس همچنان یکی از معدود کشورهایی است که تا به حال بسته مرزها تا به حال تعلیق عملیات کسب و کار و در ادامه به پرتاب بزرگ رویدادهای عمومی با وجود هشدارهای متعدد از سازمان بهداشت جهانی است.

در روز شنبه در مینسک برگزار خواهد شد یک رژه نظامی به مناسبت سالگرد 75 از پیروزی متفقین بر آلمان نازی است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن