مینیاپولیس پلیس ملزم به گزارش د-تشدید تلاش های

مینیاپولیس - مینیاپولیس اداره پلیس در حال تغییر سیاست خود در گزارش استفاده از نیروی حوادث به نیاز است که افسرا

توسط MINERALNEWS در 25 تیر 1399

مینیاپولیس - مینیاپولیس اداره پلیس در حال تغییر سیاست خود در گزارش استفاده از نیروی حوادث به نیاز است که افسران سند تلاش خود را به د-تشدید وضعیت در تمام حوادث که آیا یا نه آنها در پایان با نیروی استفاده می شود شهردار و رئیس پلیس اعلام کرد.

تغییر اعلام کرد در میان خواستار گسترده پلیس اصلاحات زیر مارس 25 مرگ جورج فلوید طراحی شده است برای تاکید بیشتر بر د-تنش و جلوگیری از استفاده بیش از حد از نیروی شهردار یعقوب فری در بیانیه ای گفت. علاوه بر این نیاز است که ماموران گزارش د-تشدید تلاش های, سیاست جدید گسترش الزامات مورد نیاز برای گزارش استفاده از نیروی حوادث در سراسر هیئت مدیره و سفارشات که ماموران با ارائه جزئیات بیشتر.

"این گزارش جامع مورد نیاز کمک خواهد کرد تقویت de-تشدید به عنوان اولین رفت و آمد مکرر, افزایش مسئولیت پذیری که در آن ده-تشدید است که بعد از تفکر و بهبود ارائه اطلاعات به سر کردن مشکل ساز تعاملات قبل از آنها رخ می دهد" فری گفت.

این تغییرات تاثیر جمعه.

فلوید یک مرد سیاه و سفید بود که دست به دستبند, درگذشت پس از درک چوین سفید افسر پلیس فشرده زانو خود را در برابر فلوید گردن برای نزدیک به 8 دقیقه به عنوان فلوید گفت که او نمی تواند نفس بکشد. چوین است که به اتهام قتل عمد و غيرعمد و سه نفر دیگر از افسران متهم هستند با کمک و معاونت در جرم. تمام چهار افسران اخراج شدند.

فلوید مرگ موجب تظاهرات در مینیاپولیس و فراتر از آن و منجر به تماس برای پایان دادن به خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی.

فری و رئیس Medaria Arradondo گفته اند که آنها متعهد به تغییر ساختاری در اداره پلیس, اما آنها مخالفت با لغو آن به طور کامل. با اعلام این خبر در تغییر سیاست آمد یک روز قبل از شهرستان منشور کمیسیون برنامه ریزی شده را به اظهار نظر عمومی در شورای شهر پیشنهاد برای از بین بردن گروه و جایگزین کردن آن با یک جدید آژانس است که یک رویکرد جامع تر.

آن را نیز به عنوان بن Crump یک وکیل برای اعضای فلوید را اعلام کرد که فایل طرح دعوی در دادگاه در برابر شهر و افسران پلیس در روز چهارشنبه.

فری و Arradondo گفت: سیاست جدید افزایش استانداردهای واحد برای استفاده از نیروی اسناد و گزارش و اطلاع رسانی از سرپرستان.

قبل از این سیاست جدید وجود دارد هیچ گزارش مورد نیاز برای تکنیک های چنین به عنوان بازوی میله قفل مچ دست, نقاشی یک اسلحه گرم و یا با استفاده از دستبند گفتند. در حال حاضر افسران مورد نیاز خواهد بود برای طرح تلاش خود را به د-تشدید وضعیت و ارائه منطق نوشته شده است که به توصیف نیرو استفاده می شود و به همین دلیل است که سطح از زور استفاده شد.

افسران نیز نیاز خواهد بود به سند اگر وجود دارد یک آسیب و اگر کمک های پزشکی داده شد و توسط چه کسی. و افسران مجاز با استفاده از تکنیک های حذف و یا عوامل شیمیایی نیز در حال حاضر باید به دنبال همان مستندات و گزارش مورد نیاز و همچنین ارسال به استاد راهنما.

Arradondo گفت: تغییرات جدید را "یک نقش کلیدی در تلاش های ما در ایجاد اعتماد و مشروعیت با همه کسانی که به ما خدمت می کنند."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب