مایک پنس به بازدید رالی در فشار برای مدارس برای بازگشایی

رالی, N. C. - معاون رئیس جمهور مایک پنس سفر خواهد کرد به رالی صبح روز چهارشنبه در یک فشار برای تشویق بیشتر K-1

توسط MINERALNEWS در 8 مرداد 1399

رالی, N. C. - معاون رئیس جمهور مایک پنس سفر خواهد کرد به رالی صبح روز چهارشنبه در یک فشار برای تشویق بیشتر K-12 مدرسه برای بازگشایی, با به طور کامل در فرد آموزش.

با توجه به اعلام از دفتر پنس ملحق خواهد شد یک بحث میزگرد برجسته چگونه یک مدرسه خصوصی مشغول به کار با خیال راحت سر کلاس. تالس آکادمی مجاز 300 دانش آموزان به بازگشت به دانشگاه در جولای 20.

این حرکت به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و آمریکا وزیر آموزش و پرورش بتسی Devos را تهدید به خودداری از بودجه فدرال از K-12 مدرسه که اجازه نمی دهد همه دانش آموزان خود را برای بازگشت به فیزیکی در کلاس های درس.

دموکرات کارولینای شمالی رژیم صهیونیستی است. Roy کوپر اوایل این ماه اعلام کرد که مدارس دولتی ممکن است ارائه ترکیبی از هر دو آنلاین و حضوری آموزش هر چند ولسوالی می توانید انتخاب کنید برای ارائه به طور کامل از راه دور یادگیری است.

"ما پاسخ نمی دهند به آن نوع از تهدیدات" کوپر گفت: در جولای 14 کنفرانس خبری از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در نظر گرفتن خودداری بودجه فدرال.

پس از سفر خود به تالس آکادمی پنس باقی خواهد ماند در رالی منطقه به تور NCBiotech که در حال انجام فاز 3 مسیرهای بالینی برای coronavirus واکسن. پنس را ظاهر خواهد آمد دو روز پس از مغلوب ساختن پیشی جستن بازدید موریزویل به مشتری جلب کردن این کشور از پیشرفت در توسعه COVID-19 واکسن تحت عملیات خود در پیچ و تاب سرعت ابتکار عمل.

معاون رئیس جمهور امریکا روز شنبه که پنس را "بحث در مورد رئیس جمهور تهمت هدف از ساخت یک coronavirus واکسن در دسترس مردم آمریکا به زودی و با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است."

___

دنبال اندرسون در https://twitter.com/BryanRAnderson.

___

اندرسون یک عضو سپاه برای آسوشیتد پرس/گزارش خانه ملت امریکا, اخبار ابتکار. گزارش برای امریکا غیر انتفاعی خدمات ملی برنامه ای است که روزنامه نگاران محلی در اتاق های خبر به گزارش undercovered مسائل.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب