مرد می شود 1 سال در مورد سگ سمت چپ در قفس با جزر و مد رو به افزایش

FREEHOLD, N. J. - نیوجرسی بوده است و محکوم به یک سال زندان برای ترک خود دختر جوان سگ در قفس در لبه آب در افزای

توسط MINERALNEWS در 26 بهمن 1398

FREEHOLD, N. J. - نیوجرسی بوده است و محکوم به یک سال زندان برای ترک خود دختر جوان سگ در قفس در لبه آب در افزایش جزر و مد.

هارون Davis, 36, می خواستم انتقام در مقابل دوست دختر خود را دوست پسر سابق که به او داده بود سگ دادستان ها گفته اند. هیئت منصفه در ماه دسامبر تبرئه او از جدی ترین حیوانات ظلم و ستم تعداد که او اقدام به کشتن سگ اما او را محکوم کرد و از یک کمتر جدی ظلم و ستم دفعات مشاهده شده است.

یک قاضی گفت: در روز جمعه صدور حکم است که این واقعیت است که 8 ماهه مخلوط پیت بول به دام افتاده بود برای بیش از سه ساعت در سندی هوک خلیج در جولای 2018 ساخته شده همه چیز بدتر است.

"این سگ به تماشای او مرگ خود با هر موج و هر دقیقه که گذشت" قاضی مارک LeMieux گفت: طولانی شعبه ساکن با توجه به Asbury پارک مطبوعات. گرفتن شماره با یک دفاع استدلال که هیچ آسیبی به این حیوان گفت: این سگ "ندارد توانایی می گویند که" من می ترسم از عقل من.'"

سگ نجات دادند پس از کسی که راه رفتن یک سگ در جانبازان پارک یادبود در ارتفاعات کشف حیوانات cowering در قفس است.

دفاع وکیل Adamo Ferreira استدلال برای مشتری خود را به محکوم به 44 روز او نیز محکوم شده است پس از دستگیری او درخواست قاضی به نگاه بر او به عنوان یک پدر برای یک کودک و یک پسر به مادرش.

قاضی اما پاسخ داد که برخی از افراد مشاهده حیوانات خانگی به عنوان فرزندان خود و دیویس گفت: تا به حال گرفته توله سگ دور از فرزند خود و فرزندان خود. اگر متهم به سادگی می خواستم به رها کردن سگ, او می تواند در سمت چپ حیوانات در خیابان و یا در ایستگاه پلیس ،

"شما در زمان یک حیوان بود که کاملا درمانده قفل شده است و او را در یک قفس قرار داده و او را در یک محل که در آن او می تواند غرق" LeMieux گفت: به دیویس که کاهش یافته است به صحبت می کنند زمانی که ارائه یک فرصت برای انجام این کار است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب