طوفان گرمسیری پری لبه شمالی از ساحل کارولینای شمالی

میامی - طوفان گرمسیری پری ششم نام طوفان اقیانوس اطلس فصل طوفان شروع به لبه دور از ساحل کارولینای شمالی شنبه شب

توسط MINERALNEWS در 20 تیر 1399

میامی - طوفان گرمسیری پری ششم نام طوفان اقیانوس اطلس فصل طوفان شروع به لبه دور از ساحل کارولینای شمالی شنبه شب آن مناظر در اواسط اقیانوس اطلس در سواحل جنوبی انگلستان است.

ملی ایالات متحده آمریکا در مرکز طوفان در میامی گفت: پری بود حدود 70 مایل (115 متر) در شرق Cape Hatteras در آن 8 p. m. مشورتی تنها ساعت پس از پیش بینی اعلام کرد این طوفان سازند. طوفان تا به حال بالا پایدار باد از 45 مایل در ساعت (75 kph) و در حال حرکت به سمت شمال در 8 مایل در ساعت (13 kph).

یک طوفان گرمسیری هشدار صادر شد بعد از ظهر پنجشنبه از Cape May, نیوجرسی, برای تماشای تپه, Rhode Island. هشدار منطقه شامل جزیره لانگ و لانگ آیلند در نیویورک گفت: پیش بینی.

با توجه به پیش بینی, پری را تحت کمی تقویت به جمعه قبل از مرکز حرکت های داخلی و تضعیف. طوفان مرکز گفت: طوفان تولید خواهد شد بین 3 و 5 اینچ از بارش باران همراه است و در نزدیکی آن مسیر ایجاد پتانسیل برای جاری شدن سیل که در آن سنگین ترین باران می افتد.

پری را تشکیل پنج شنبه به معنی آن است که اولین ششم-به نام طوفان ثبت شده با توجه به دانشگاه ایالتی کلرادو طوفان محقق فیل Klotzbach. رکورد قبلی بود که فرانکلین در جولای 22, 2005, Klotzbach توییتی.

دو طوفان به نام قبل از تشکیل رسمی در ژوئن 1 شروع فصل طوفان. هیچ یک از این فصل قبلی پنج طوفان به نام تقویت به طوفان است.

___

این داستان درست شده است نشان می دهد که پری نیست Edouard است اولین ششم-به نام طوفان ثبت شده.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن