می تواند فشار تقویت محله اوراق قرضه در طول coronavirus بحران ؟

آن را در صورتحساب یا لیست به عنوان"عملی جامد مشاوره از دانشگاه استنفورد "برای دست زدن به کروناویروس" هنگامی که

توسط MINERALNEWS در 29 اسفند 1398

آن را در صورتحساب یا لیست به عنوان"عملی جامد مشاوره از دانشگاه استنفورد "برای دست زدن به کروناویروس" هنگامی که آن را نشان داد تا در صندوق پستی من در هفته گذشته:

یک نفس عمیق بکشید و هر صبح و نگه دارید آن را برای 10 ثانیه. اگر شما نمی سرفه یا احساس ناراحتی است که "ثابت می کند وجود ندارد و فیبروز در ریه ها" که به معنی شما "اساسا" عفونت-رایگان.

که به دنبال داشت, "جدی عالی مشاوره توسط پزشک درمان COVID-19":

چند جرعه از آب هر 15 دقیقه. چرا که حتی اگر این ویروس به دهان خود آب آشامیدنی را بشویید و آن را از طریق گلو و به معده خود را که در آن اسید معده را کشتن تمام ویروس.

تبلیغات

برای روز من صبح عمیق نفس تست و تنظیم تلفن برای آب جرعه جرعه هشدار. متقاعد شده بود که من مسلح در برابر سرایت, من در نهایت پیوست توده های پشم شویی فروشگاه برای کاغذ توالت.

هنگامی که کارشناسان شروع به کم ارزش کردن مشاوره آن را در من dawned چگونه احمقانه من می خواهم شده است: تنفس عمیق نبود رفتن به اجازه دهید من می دانم اگر من COVID-19 و اسید معده قادر نخواهد بود به آن را بکشند اگر من.

من همیشه یک شکاک. پس چرا من آنقدر ساده لوح در این مورد ؟

تبلیغات

چرا که مانند بسیاری از مردمی که به تصویب رسید که در پست اطراف من از جان گذشته برای توضیح در, درمان, راه دور از وحشت و عقب نسبت به حالت عادی.

به جای کل شهرستان است که در مستند; افراد سن و سال من شده اند توصیه می شود به ترک خانه خود را برای هفته ها. این است untrodden خاک برای همه ما یک سفر است که ممکن است فشار ما را به تجدید نظر در باورهای ما در مورد خودمان کشور ما و جوامع ما.

برای برخی از ظهور و تجلی عیسی در روز یکشنبه وارد شدند که سراسر شهر بود shutdown باعث میله ورزشگاه رستوران ها و سینما ها را ببندید. برای من لحظه ای بود که یک بعد از ظهر در هفته گذشته زمانی که من sauntered به محله Ralphs در بر داشت و راهرو بعد از راهرو نزدیک قفسه های خالی.

آن را عادی به نظر می رسد در حال حاضر, اما این احساس حقیقی و تکان دهنده ، من باید از آن انتظار می رود ، من فقط می خواهم نوشته شده در مورد شراب خواری-خرید sprees در فروشگاههای جعبه بزرگ. پس چرا من انتظار دارم من خاص Ralphs را معاف?

وجود دارد یک حس حق تعبیه شده در آن فرض, و این چیزی است که آسان است برای من به اعتراف. اما من آمده ام تا متوجه وجود یک cosseting مجبور به زندگی در حومه جوامع مانند معدن در شمال غربی دره سن فرناندو جایی که من زندگی می کردند برای بیش از 30 سال است.

شما یاد بگیرند که به انتظار نظم و ایمنی و راحتی روال; که خود را حق پاداش خود را برای انتخاب سازمان ملل متحد هیپ زندگی است. شما می خواهم به فکر می کنم که شما در این شهر اما نه از آن — عایق از مشکلات آن, اما مایل به قفل کردن بر روی آن وعده داده است.

اما این توهم شده است مسطح برای سال. ما در خیابان های حومه شهری دائما در حال حاضر مسدود با ترافیک به دلیل گران جوامع دردار رفتن بر روی تپه یک بار گردش توسط کوه شیر و گوزن. در خیابان های اصلی و در پارکینگ ما نمی توانیم وانمود کنیم که ما نمی بینیم که چادر encampments و خوشه هایی از ویران rv ها که ما بی خانمان جدید همسایه زندگی می کنند.

این coronavirus بحران ممکن است به خصوص معنی دار واقعیت را بررسی کنید. در عرض چند ماه این ویروس در جهان سفر کرده و از فرد به فرد, کشته شدن بیش از 8,700 مردم وحشت میلیون توفنده اقتصاد و stigmatizing تعامل انسان.

تبلیغات

ما نمی دانیم که چه مدت از آن خواهد رفت. ما نمی دانیم که سرنوشت ما مرتبط هستند آن را دوست دارم یا نه, به زندگی میلیونها نفر دیگر در سراسر این سیاره است.

Coronavirus است بدون توجه به نژاد, کلاس, جغرافیا و یا ایدئولوژیک بخش. از آن مراقبت می کند اگر شما در شهرستان زندگی می کنند و یا حومه. هر ملت و هر فرد دارای یک مسئولیت — فراتر از احتکار سرزنش و های عجیب و غریب تئوری های توطئه است.

هفته گذشته خوب نبود نگاه برای ما دموکراسی است. رئیس جمهور خرابکاری به طوری که اغلب او باید شده اند benched. سردرگمی حاکم در اطراف مصلی. ترس و حرص و طمع موجب خرده فروشی هرج و مرج است.

اما این هفته برای اولین بار از انزوا به نظر می رسد gentling ما حداقل در محله من. ما همسایه خوراک است که هنوز هم یک انقباض غیر ارادی ماهیچه شایسته فروم برای بحث در مورد تفاوت بین احتکار و بالا و مقصر تمام coronavirus مشکلات هستند (رسانه هاالبته).

اما آن را نیز یک محل که در آن همسایگان خود داوطلبانه برای کمک به مردم آنها استدلال کرده اند قبل از. یکی از همسایه ارائه می دهد برای به اشتراک گذاشتن مازاد رول کاغذ توالت با هر کسی که نیاز به. یکی دیگر در حال اجرا errands برای مادران که بچه ها در خانه هستند بنابراین تمام خانواده ها مجبور به ترک خانه. و چندین امضا کرده اند تا برای انجام خرید مواد غذایی برای خانه نشین شهروندان ارشد. هیچ یک از درخواست پرداخت می شود.

آنها کمک به غریبه ها از آنجا که در جامعه من و شما این چیزی است که همسایگان قرار است به انجام.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن