مکزیکی, خانواده مبارزه برای ارسال ویروس قربانیان بازگشت به خانه

نیویورک - هنگامی که Crescencio فلرس درگذشت coronavirus در نیویورک پدر و مادر خود را در مکزیک خواسته برای یک چی

توسط MINERALNEWS در 17 خرداد 1399

نیویورک - هنگامی که Crescencio فلرس درگذشت coronavirus در نیویورک پدر و مادر خود را در مکزیک خواسته برای یک چیز: که پسر خود را فرستاده خانه برای کفن و دفن.

56 سال کارگر ساختمانی شده بود در ایالات متحده به مدت 20 سال به طور منظم ارسال پول به پدر و مادر خود را, اما هرگز از رفتن به خانه. پس از درگذشت او در ماه آوریل فلرس برادر " کار کرده است با آمریکا و مقامات مکزیکی به بدن منتقل می شود به شهر Huehuepiaxtla در ایالت پوئبلا.

تا کنون تلاش های خود را بیهوده بوده است. برادر خود را embalmed باقی مانده است هنوز هم در ایالات متحده کفن.

"من در تلاش برای انجام این کار به دلیل پدر و مادر من 85 و 87 سال زندگی می کنند وجود دارد," فرانسیسکو فلورس گفت. "آنها ریشه در آداب و رسوم. آنها می خواهند یک مسیحی دفن باقی مانده از فرزند خود."

وضعیت خانواده شایع است. بیش از یک هزار نفر از مهاجران مکزیکی فوت کرده اند این ویروس در ایالات متحده با توجه به دولت مکزیک و بسیاری از خانواده ها در حال تلاش برای آوردن مرده عزیزان صفحه اصلی.

بازگشت بدن به یک کشور دیگر است هرگز آسان اما coronavirus اضافه شده اضافی بوروکراسی و هزینه های, همه در یک زمان هنگامی که بسیاری از مکزیکی ها شغل از دست داده اند در ساخت خرده فروشی و رستوران ها.

برای عزادار عزیزان در هر دو طرف مرز با چالش های بسیاری از عبارتند از: ضعف خانه های مراسم تشییع جنازه تاخیر در به دلیل کاغذ بازی ادارات دولتی در حال کار در ظرفیت کامل و محدود پرواز.

روند تبدیل شده است بسیار دشوار است که کنسولگری مکزیک در لس آنجلس تشویق هولوکاست به جای بازگشت و دفن گفت: Felipe کاررا یک کنسولی رسمی.

"در چنین شرایطی ما در حال تشویق جامعه ما به یک ذهن باز" کاررا گفت و توضیح داد که هولوکاست اجازه می دهد تا یک دوست برای بازگشت به مکزیک در یک هفته و یا 10 روز است. او کاهش یافته است به می گویند چه مدت آن طول می کشد به بازگشت بدن. اعضای خانواده که تصمیم گرفتند برای هولوکاست می گویند فرستادن خاکستر صفحه اصلی طول می کشد چند هفته تا چند ماه.

هولوکاست فروش سخت برای بسیاری از مکزیکی ها که تا کنون بزرگترین گروه مهاجر در امریکا و عمیقا ریشه در مذهب کاتولیک. آنها به شدت افتخار میهن خود را با وجود مشکلات که تحت فشار قرار دادند و آنها را به مهاجرت و آنها را با خود حمل ثابت به امید بازگشت یک روز حداقل پس از مرگ است.

و از آنجا که بسیاری از آنها — به خصوص کسانی که در ایالات متحده به طور غیر قانونی — شده اند در دهه بازگشت در مرگ است که بسیار مهم برای خانواده خود را.

برای مکزیک کاتولیک داشتن بدن از بستگان مرحوم ضروری است به آنها "مرگ خوب" گفت: دکتر کریستین Norget یک anthopology استاد در دانشگاه مک گیل در مونترال.

"بیدار هستند واقعا رویدادهای مهم است که در آن فرد وجود دارد این تابوت باز است, مردم بروید و پیشنهاد آن شخص وداع. آنها را لمس. آنها بوسه آنها" Norget گفت. "این است که لمسی ارتباط با بدن, نمایندگی فرد است."

برای بیش از یک ماه خانواده خاویر مورالس 48 و برادر مارتین مورالس, 39, که هر دو درگذشت, در نیوجرسی در هفته اول آوریل به تلاش برای قرار دادن در بدن به سانتا کترینا Yosonotú یک روستا در مکزیک اوآخاکا. برادران هر دو سمت چپ روستا به عنوان نوجوانان و خانواده می خواستم به دفن آنها وجود دارد.

اما پس مطابق با ایالات متحده و مکزیک مقررات و بستگان و گفت: آنها ضربه موانع با مقامات بهداشتی در اوآخاکا. آنها در نهایت داد و تا به حال برادران ایجاد شده است. در حال حاضر آنها در حال کار به خاکستر ارسال یک فرایند آنها برآورد خواهد شد و چندین هفته طول بکشد.

بین طولانی اقامت در یک مراسم تشییع جنازه در خانه و سوزاندن, خانواده صرف بیش از 12000 دلار.

"این واقعا غم انگیز" گفت: Rogelio مارتین یک پسر عموی خود که نزدیک بود به برادران. "ما می خواستیم به ارسال آنها را به خانه اما امکان پذیر نبود."

فلیکس پینزن خانواده رفت و از طریق یک روند مشابه است. پینزن می خواستم برای قرار دادن در بدن از برادر ناتنی خود و 45 سال سن بسیلیو خوارز یک کارگر ساختمانی به Cuautla یک شهرستان در ایالت مورلوس. کنسولگری او هشدار داده بود که تلاش خواهد بود مملو او گفت:.

سیوداد خوارس و همسر و دو فرزند در مکزیک "می خواستم برای دیدن بدن" پینزن گفت. "آنها از من خواست آن را به عقب. در ابتدا خواهرزاده من درک نمی کنم که آن را نمی ممکن است. او نمی خواست آن را قبول کند."

حتی اگر او را انتخاب هولوکاست پینزن قادر نخواهد بود برای قرار دادن خاکستر دوباره هر زمان به زودی. هولوکاست هزینه $2,100 که او تا به حال برای قرار دادن در یک کارت اعتباری به دلیل به عنوان یک کارگر ساختمانی بوده و از یک شغل برای بیش از دو ماه است.

هنگامی که مارتا راموس, 63, درگذشت, در, نیویورک, دختر Juanita راموس که زندگی در بیکرزفیلد کالیفرنیا امیدوار به تحقق او آخرین آرزوی مادر به خاک سپرده شود در مکزیک است. پس از بازگشت مادر او را از بدن دشوار خواهد بود, راموس نگاه به هولوکاست بدانند او حداقل می تواند قرار دادن در خانه باقی می ماند و به سرعت آنها را به خاک سپرده شد وجود دارد.

اما کفن به او گفت که جمع شدن از بدن بدان معنی است که مادر او را نمی خواهد سوزانده شود برای یک ماه. احساس است که بیش از حد طولانی صبر کنید و نگران است که مادر او را از بدن می تواند از دست راموس تصمیم گرفت که مادرش به خاک سپرده شد در یک گورستان در نیویورک است. عمه اش Agustina راموس, 55, درگذشت فقط جلوتر از مادر و در حال حاضر به خاک سپرده شده است وجود دارد.

برای Flores, خانواده, صبر طولانی برای Crescencio بدن شده و با درد گفت: Gerardo Flores, قدیمی ترین برادرش که در مکزیک است. اما بستگان احساس می کنم به شدت در مورد آوردن او را به خانه.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"ما باور داریم که در این لحظه برادرم به خاک سپرده شده است حتی دردناک به عنوان آن خواهد شد در این غم لحظه آن خواهد بود که آخرین فصل. ما به نوبه خود صفحه. پدر و مادر من می دانید که در آن آنها پسر است," او گفت:.

___

تورنس گزارش از نیویورک, Salomon از میامی و Prengaman از ققنوس.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب