اخراج حفاظت تمدید; فشار برای تست آنتی بادی

نیویورک - رژیم صهیونیستی. اندرو کومو تمدید حمایت نیویورکی قادر به پرداخت اجاره خود را و نیویورک شهرستان, شهردا

توسط MINERALNEWS در 18 اردیبهشت 1399

نیویورک - رژیم صهیونیستی. اندرو کومو تمدید حمایت نیویورکی قادر به پرداخت اجاره خود را و نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio تنظیم یک هدف بلند پروازانه برای تست 140,000 مردم برای coronavirus آنتی بادی در اوایل ماه آینده. دولت روزانه مرگ و میر بود 231.

بیشتر در آخرین پاندمی مربوط به تحولات در نیویورک:

___

اخراج و توقف

نیویورک توقف شیوع مربوط به مسکن اخراج تمدید شد پنج شنبه توسط کومو برای دو ماه.

فرماندار در ماه مارس صادر کرده است یک مهلت قانونی برای مسکونی و تجاری اخراج به طول انجامید که از طریق ژوئن, اما او گفت: او می خواست برای کاهش اضطراب از خانواده از طریق اقتصادی shutdown. آن است که در حال حاضر توسعه یافته تا Aug. 20.

"من امیدوارم که آن را می دهد خانواده ها یک نفس عمیق" کومو گفت: در جلسه توجیهی روزانه.

این حکم اجرایی خواهد شد و همچنین ممنوعیت هزینه های اواخر برای پرداخت های از دست رفته و اجازه می دهد مستاجرها به درخواست خود را سپرده به پرداخت اگر آنها می خواهم که به پرداخت آن را به عقب در طول زمان است.

___

مرگ و میر پرش

نیویورک رسمی COVID-19 تعداد مرگ شروع به پریدن کرد با 720 به دلیل دقیق تر گزارش از مرگ و میر در خانه های سالمندان و بزرگسالان-امکانات مراقبت.

"وجود دارد قوام فاقد کیفیت گزارشگری بنابراین ما رفت و برگشت و انجام یک بررسی کامل" گفت: دولت و وزارت بهداشت سخنگوی جیل Montag.

ایالت شیوع عوارض در حال حاضر 20,828.

که کل را شامل نمی شود بیش از 5,300 مرگ و میر در شهر نیویورک بودند که نسبت به این ویروس در گواهی مرگ اما که نه تایید شده توسط یک آزمایشگاه تست.

وزارت بهداشت و درمان مشغول به کار بوده است با خانه های پرستاری و مراقبت از بزرگسالان امکانات برای ایجاد یک سیستم برای گزارش مرگ و میر در زمان واقعی و به صورت گذشته نگر, Montag گفت.

حداقل 5,003 ساکنان که تایید شد یا  اند COVID-19 فوت کرده اند در خانه های پرستاری پس از وقوع آغاز شد. تعداد نامعلومی از دولت 2,585 فرض پرستاری صفحه اصلی مرگ و میر را شامل می شوند در این شهر تعداد احتمالی مرگ و میر.

نیویورک اندکی 231 ویروس-مرگ و میر ناشی از چهارشنبه. هر چند بستری شدن در بیمارستان همچنان به کاهش و به آرامی به زیر 8,700 روزانه مرگ و میر است hovered حدود 230 به مدت چهار روز.

___

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

تست آنتی بادی

شهر نیویورک را تست 140,000 مردم برای coronavirus آنتی بادی بین هفته آینده و اوایل ماه ژوئن de Blasio پنج شنبه اعلام کرد.

این آنتی بادی آزمایش که نشان می دهد که آیا یک فرد آلوده شده با این ویروس در برخی از نقطه ارائه خواهد شد به صورت رایگان با تعیین وقت قبلی در پنج مکان شهردار گفت. نتایج در دسترس خواهد بود در یک تا دو روز و نیز استفاده خواهد شد که برای تحقیقات او گفت:.

محققان می گویند مشخص نیست که آیا coronavirus آنتی بادی ایمنی از قرار گرفتن در معرض بیشتر به جوانه. بدن انسان تولید آنتی بادی روز یا چند هفته پس از مبارزه با یک عفونت است. اکثر آزمون با استفاده از یک انگشت و خراش از خون در یک نوار.

"ما امیدوار کننده نیست مردم یک باغ گل رز در اینجا" د Blasio گفت. "ما نمی گوییم این آزمایش پادتن است حرف آخر. آن را نمی. اما آن را به شما می گوید چیزی است."

این شهرستان خواهد شد با استفاده از آزمون های ساخته شده توسط BioReference آزمایشگاه برای این برنامه رایگان.

دولت در حال حاضر انجام تست آنتی بادی در حدود 27,000 کارگران در مراکز بهداشت در منطقه شهر نیویورک.

در یک جلسه جداگانه پنجشنبه کومو اعلام کرد که آن دسته از کارگران آزمایش مثبت آنتی بادی در نرخ پایین تر از جمعیت عمومی یک پیدا کردن او گفت: نشان می دهد که اثر حفاظتی ماسک و دستکش برای کارگران خط مقدم.

"که شگفت آور است خبر خوب," او گفت:. "ما ترس از آنچه در حال اتفاق است."

این نظرسنجی نشان می دهد که 12% از مراقبت های بهداشتی کارگران در شهر نیویورک آزمایش مثبت آنتی بادی در مقایسه با 20 درصد این شهر را برای عموم مردم. مثبت نرخ برای کارکنان مراقبت های بهداشتی در شهرستان Westchester فقط در شمال این شهر شد و در حدود نیمی از کسانی که برای عموم مردم هر چند کارگر نرخ تقریبا همان در لانگ آیلند.

___

وینو و تپه گزارش از آلبانی, n. y.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن