اعضای کنگره بپرسید که چرا بیشتر Coronavirus کمک نکرده اند و صرف در خانه های سالمندان

بزرگنمایی این تصویر سناتور. پتی موری, D-شستشو و تشکر. رزا DeLauro D-Conn., دیده می شود در سال 2014,

توسط MINERALNEWS در 30 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

سناتور. پتی موری, D-شستشو و تشکر. رزا DeLauro D-Conn., دیده می شود در سال 2014, خواسته وزارت بهداشت و خدمات انسانی در روز پنج شنبه که چرا بیشتر coronavirus بودجه نمی شد که صرف در خانه های سالمندان. کاخ سفید در استخر/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کاخ سفید در استخر/گتی ایماژ

با وجود بزرگ شیوع COVID-19 در خانه های سالمندان آژانس فدرال که تنظیم آنها موفق به توزیع مقدار زیادی از پول آن را دریافت تحت Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی عمل به گفته دو تن از اعضای کنگره است.

در نامه ای به بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر دیابت پتی موری از واشنگتن و تشکر. رزا DeLauro کانکتیکات توجه داشته باشید که مراقبت در قانون تعیین شده 200 میلیون دلار به آژانس که تنظیم خانه های سالمندان به کمک امکانات مقابله با کروناویروس. که شامل تا 100 میلیون دلار به گوشت گاو تا دولت نظارت از خانه های پرستاری را به مطمئن شوید که آنها در حال "پیوستن به استانداردهای کیفیت مراقبت کنترل عفونت و حفظ نیروی انسانی کافی برای به حداقل رساندن گسترش ویروس و محافظت از بیماران و کارکنان است."

اما این نامه اشاره می کند که تنها $1.5 میلیون نفر توزیع شده به فقط تعداد انگشت شماری از کشورهای. موری و DeLauro سوال که چرا پول doled از طریق پر زحمت مناقصه فرایند است که حتی اعلام کرد که یک ماه پس از مراقبت در قانون تصویب شد. آنها می پرسند: "چرا آن را در زمان بسیار طولانی برای تصمیم گیری در این کسب و کار به عنوان روش معمول" و به همین دلیل این سازمان تصمیم گرفته است به تخصیص تنها 80 میلیون دلار برای این منظور 20 میلیون دلار کمتر از کنگره مجاز است.

مراکز مدیکر و مدیکید خدمات را سفارش دولت خانه سالمندان بازرسان برای انجام اضافی نظرسنجی تمرکز تقریبا به طور انحصاری در کنترل عفونت مسلما بالا کمبود امکانات سال پس از سال است. اما آمار اخیر نشان می دهد که در سراسر کشور فقط یک کمی بیش از نیمی از کسانی که در بازرسی انجام شده است. این آژانس همچنین اعلام کرد که جریمه برای تکرار کنترل عفونت کمبود خواهد بود به طور قابل توجهی افزایش یافته و یک حرکت که عمده خانه سالمندان سازمان به نام "تنبیهی."

یکی از چالش های عمده ای رو به خانه سالمندان است و به دست آوردن کافی تجهیزات حفاظت شخصی است که می تواند حفاظت از هر دو ساکنان و کارگران است. در نامه خود موری و DeLauro بپرسید HHS چقدر از تجهیزات توزیع شده به خانه های سالمندان, چگونه کسانی که خانه های پرستاری انتخاب شدند و آنچه را که سازمان انجام شده است به امن تر از چرخ دنده ها. این نامه همچنین می پرسد HHS چگونه آنها در حال آماده سازی خانه های سالمندان به آماده شدن برای موج دوم COVID-19 در پاییز و می پرسد برای پاسخ به تمام سوالات خود را در ماه جولای 2.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن