با وجود وخیم coronavirus هشدار برخی حاضر به رها کردن روال خود را

به عنوان مدارس بسته و فروشگاه قفسه های خالی از کاغذ توالت یوسف سانچز متوجه شدم که زندگی به عنوان او می دانست آ

توسط MINERALNEWS در 26 اسفند 1398

به عنوان مدارس بسته و فروشگاه قفسه های خالی از کاغذ توالت یوسف سانچز متوجه شدم که زندگی به عنوان او می دانست آن سنگ را متوقف کند.

چه بعدی ؟ شاید حتی میله های زندان خواهد دید برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus که به کشته شدن بيش از 6500 نفر در سراسر جهان?

سانچز دعوت از یک دوست مارکوس Avina برای پاسخگویی در مورد علاقه خود را نقطه گلندیل شیر برای آنچه که او به نام "یک لحظه بیشتر از نرمال."

خود را قوز ثابت prescient.

تبلیغات

به عنوان او و Avina sipped هنر و صنعت آبجو بعد از ظهر یکشنبه در محله نوار در سن فرناندو جاده رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom اعلام کرد که میله در کالیفرنیا باید درهای خود را بسته و رستوران ها باید مشتریان صندلی دورتر از هم جدا و شهروندان ارشد باید خود را منزوی.

"این می تواند آخرین بار ما در یک مدت زمان طولانی" گفت: Avina, 40, لایحه جمع آوری برای طیف اینترنت و کابل شرکت.

(اواخر یکشنبه, شهردار اریک Garcetti رفت و حتی بیشتر, سفارش, میله, را در لس آنجلس و رستوران ها به توقف ناهار خوردن در سرویس تا 31 ماه مارس.)

Newsom را رهنمود موج در سراسر کالیفرنیا در یک روز زمانی که برخی از مردم ماندم, به در خانه با انبارهای لوازم در حالی که دیگران جرأت را برای صبحانه یا قدم زدن در بازار است.

تبلیغات

برای کالیفرنیا سخت-برنده لذت خود را سال طلایی — گردش با نوه صبحانه در یک رستوران با دوستان پانسمان برای اپرا — بودند که ربوده و از آنها است. برخی از محلی سالمندان عصبانی بودند و مبارز حتی به عنوان آنها می دانستند که آنها به ویژه آسیب پذیر به ویروس عامل این بیماری شناخته شده به عنوان COVID-19 که می ستمگري ریه ها و مرگ و میر را افزایش می دهد که به صورت تصاعدی با افزایش سن.

برای بار و رستوران و کارگران آن را در مورد بیش از محرومیت از شادی های ساده — این یک سوال بود از زنده ماندن است.

"من درک می کنم چرا" هالی Halay به متصدی بار در گلندیل شیر گفت: از فرماندار سفارش. "ما مانند راه رفتن ظروف پتری که می تواند حامل این ویروس حتی اگر ما هیچ نشانه ای ندارند. ترسناکترین چیزی است که چه چیزی را در مورد اجاره این ماه؟"

Halay, 32, گفت: مدیر نامیده می شود و گفت: این نوار خواهد بود بسته شروع روز بعد. او زندگی می کند به چک چک و باید به درخواست تجدید نظر به موجر در وقت اضافی.

سانچز و 30 و یک نگهبان در یک کالج و هنوز هم پرداخت می شود حتی اگر دانشگاه تعطیل. Avina رئیس گفت که او می تواند به کاهش در فرد بازدید و انجام کار خود را از طریق تلفن.

آنها نگران زنده ماندن. اما برای دوستان دوران کودکی از دست دادن این نوار که در آن آنها حداقل یک بار در ماه و نیاز به سازمان دیده بان فیلم بازی بسکتبال در تلویزیون پس از به تعویق افتادن از NBA فصل — از جمله آنهایی که شامل اواخر کوبه برایانت — دلسردکننده است.

"ما نیاز به یک محل برای روشن سر ما. ما نمی خواهم به احساس می کنم مثل ما در یک جنگ منطقه" Avina گفت.

در غرب هالیوود, یاد, گی, نوار ابی بسته شده بود به دلیل ویروس حتی قبل از Newsom اعلام.

تبلیغات

به عنوان یک ساعت یک مبارک آغاز شد بعد از ظهر یکشنبه میله مانند تنه Micky و Fiesta مغازه خواربار یا مشروب فروشی بسته بندی شده بودند و انفجار موسیقی با صدای بلند.

کشیدن نوازنده سرنا بی نهایت بود که با بهره گیری از یک ساعت یک مبارک در Micky است گفت: او در حال حاضر با داشتن یک زمان سخت مالی به دلیل بسیاری از میله لغو کرده بود را نشان می دهد و یا بسته در دسترس نباشد.

"این یک کمی از ناراحتی به خصوص برای افرادی مثل من گفت:" 22 ساله که انجام کشیدن تمام وقت. "من اصلی درآمد میله ها باز است. این توقف من جریان پول."

مالکوم Pipkins, 29, معمولا در هفت تیر ویدئو نوار ارائه می دهد که $2 نوشیدنی در روز یکشنبه و یا شاید ابی.

در عوض او در Micky را نا امید در فرمانداری تماس برای بار بسته شدن. اما او گفت: غرب هالیوود, گی, جامعه خواهد پیدا کردن یک راه برای از آن لذت ببرید.

"ایدز متوقف نمی ما در '80s در. تاج نیست ما را متوقف کند در حال حاضر," او گفت:.

پیش از آن در روز قبل از فرماندار اعلام محبوب صبحانه و نقاط خرید کمتر شلوغ تر از معمول اما هنوز درو مقدار زیادی از مرگ-hards.

در Millie کافه در بلوار غروب آفتاب در دریاچه نقره ای مشتریان بسته بندی شده خارج کرسی, اما وجود دارد برخی از جداول خالی — بی سابقه در صبح روز یکشنبه هنگامی که منتظر است که معمولا نیم ساعت.

تبلیغات

صاحب رابرت Babish با عجله میان جداول با یک حوله زرد در هر بازو دادن سطوح اضافی پاک پایین. او به ارمغان آورده است در دو اضافی کارگران به کار بیشتر تمیز و بهداشتی.

"من سعی کنید به باز تا آنجا که من می گفت:" Babish که متعلق به کافه برای 20 سال است. "مردم هنوز هم می خواهید به غذا خوردن."

کن راگون و شوهر, Michael L. Miller, غذا خوردن در Millie تقریبا هر روز. اما این خواهد بود که آخرین بار در حالی که برای. ویروس "فقط باد کردن بیش از حد" گفت: راگون از قشم ایجاد کرد.

دو ذخیره کرده بود بر روی مواد غذایی و حذف هفتگی خود فیلم گردش در حالی که همچنان به خوردن. آنها اعتماد Babish برای حفظ Millie را به عنوان پاک که ممکن است. اما هنوز هم وجود دارد خطر به ویژه به دلیل راگون است 56 و میلر است 67.

آنها برنامه ریزی لوکس شام در خانه آن شب — هفت استخوان کباب با پیاز و سیب زمینی و هویج.

در Americana at Brand, هوای آزاد, بازار در گلندیل, فروشگاه اپل که معمولا تساوی جمعیت زیادی بسته شد. اکثر فروشگاه های دیگر بودند و خانواده ها قدم با کودکان و سگ توقف برای چوب شور یا بستنی.

"زندگی ما باید هنوز هم در رفتن. ما نباید اجازه دهید این ویروس را ما در خانه بمانند" گفت: Maly لی, 52, که با این نسخهها کار در تجارت. "ما نباید فقط به نشستن در خانه و افسرده شود. بیشتر به شما در مورد آن فکر می کنم بیشتر افسرده می کنید."

هنوز لی بود که در بازار با لابرادور رتریور مخلوط شوهر و دو خاله خود را در 60s در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی. یک بطری کوچک از ضد عفونی کننده دست dangled از کیف پول خود را و او شسته دست او هر 20 دقیقه در هنگام خوردن غذا در کارخانه کیک پنیر.

مدت کوتاهی پس از Newsom توصیه که افراد 65 ساله و مسن تر خود را منزوی, 67 ساله تامارا Sevoian وارد اقیانوس آرام پارک در گلندیل با دختر و نوه.

او یک پرستار حرفه ای با مجوز در امور جانبازان بیمارستان ها و برنامه های به کار نگه دارید تا زمانی که او 74. او در حال شستن دست او اغلب و نگه داشتن خانه خود را تمیز و درخشان. او به هیچ وجه قصد ماندن در منزل.

"من باید به کار. من به بیرون رفتن و بازی با نوه من," او گفت:. "من نه ، من انجام بسیاری."

لیندا Pierce, 76, پلایا دل ری بود که سیستم های کامپیوتری مهندس برای بسیاری از سال پس از آن باز آفرینی خودش را به عنوان یک معمار.

در دوران بازنشستگی او باعث می شود دور از خانه اپرا در سراسر کشور است. تقریبا تمام اجراهای لغو, از جمله واگنر "حلقه" چرخه در شیکاگو در ماه آینده.

ورزش در انتظار نگه داشته ، او مربی است که خود quarantining احتمالا پس از در معرض بودن به کروناویروس از طریق یکی دیگر از مشتری است.

با فرماندار جهت بستن میله یک ساعت یک مبارک در محلی نوار شراب نیز ممکن است یک چیزی از گذشته.

پیرس می داند او در یک گروه پر خطر برای ویروس. شریک زندگی خود را که 79 و سیگار است و حتی بیشتر آسیب پذیر است.

آنها هیچ بستگان نزدیک او ادامه خواهد داد به فروشگاه در سوپر مارکت. او فکر می کند آن است که هنوز هم امن برای دیدار با گروه های کوچک از دوستان شاید برای پیکنیک در پارک.

"به طور معمول من واقعا فرد فعال," او گفت:. "در حال حاضر همه چیز به نظر می رسد گرفته شده است دور از من."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن