اسرائیل یک بار توانا و حزب کارگر وزن وحدت با نتانیاهو

اورشلیم - اسرائیل در حزب کارگر رای دادند در روز یکشنبه برای پیوستن به دریافتی دولت به ریاست قوس رقیب بنیامین ن

توسط MINERALNEWS در 8 اردیبهشت 1399

اورشلیم - اسرائیل در حزب کارگر رای دادند در روز یکشنبه برای پیوستن به دریافتی دولت به ریاست قوس رقیب بنیامین نتانیاهو با وجود تکرار وعده های انتخاباتی هرگز به نشستن با یک نخست وزیر رو جنایی کیفرخواست.

یک بار توانا جناح چپ حزب تحت سلطه سیاست اسراییل برای اولین بار در کشور از سه دهه است اما پس از سقوط به کف تاریخی از سه کرسی در مجلس 120. نتانیاهو جناح راست حزب لیکود است که بزرگترین جناح با 36.

در اطراف 3,800 اعضای کارگری کمیته مرکزی بودند واجد شرایط برای رای دادن الکترونیکی در رهبر حزب Amir Peretz پیشنهاد برای پیوستن به دولت وحدت ملی به رهبری نتانیاهو و حزب سیاسی اصلی دشمن Benny Gantz از میانه آبی و سفید ، رسانه های اسرائیل گفت: این اقدام با گذشت حدود 60-40 حاشیه.

پس از سه دور انتخابات ملی در بیش از یک سال Gantz و نتانیاهو توافق کردند که در اوایل این ماه به شکل از آنچه آنها به نام "اورژانس" دولت به آدرس coronavirus همه گیر و در نتیجه بحران اقتصادی است.

بیکاری به ضرب گلوله به بیش از 25 درصد از اوایل ماه مارس به اسرائیل مجبور است بسیاری از کسب و کار برای نزدیک به جلوگیری از این ویروس را گسترش. وزارت بهداشت گزارش شده بیش از 15000 موارد و نزدیک به 200 مرگ و میر.

به عنوان بخشی از خود را وحدت مقابله نتانیاهو و Gantz توافق برای به اشتراک گذاشتن نخست وزیری نتانیاهو خدمت به عنوان نخست وزیر اولین 18 ماه و Gantz خدمت 18 ماه آینده.

Gantz, اما آمده است تحت انتقاد شدید به تاسیسات به نتانیاهو و رها کردن وعده های خود را هرگز به نشستن در یک دولت با یک متهم نخست وزیر.

نتانیاهو قرار است به صورت آزمایشی در ماه آینده به اتهام نقض اعتماد و پذیرش رشوه. او را انکار اتهامات عنوان شده علیه.

تحت ائتلاف مقابله, کار, خواهد دریافت, دو, دولت, وزارتخانه ها.

یکی از کسانی که می تواند وزرای Itzik Shmuli گفت: در توییتر که وارد دولت شد کار درست انجام دهد و اجازه می دهد که به ترویج آن در برنامههای اجتماعی و به "ترمز" در هر گونه تلاش برای تضعیف دموکراسی است.

اما منتقدان اشاره کرده اند که کار در حال حاضر می تواند تبدیل به یک وسیله جانبی برای از بین بردن صلح اسلو توافق با فلسطینی ها. موقت موافقت نامه های رهبری کار نخست وزیر اسحاق رابین که ترور شد توسط ملی گرایان افراطی تندرو در سال 1995.

نتانیاهو-Gantz توافق شامل یک بند برای پیشبرد برنامه های به ضمیمه بخش هایی از کرانه از جمله شهرک سازی اسرائیل, شروع در 1 جولای. این حرکت بود اما از بین بردن هر گونه باقی مانده و امیدوار است که با ایجاد یک دولت فلسطینی.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن