دست دمیده شده; توجه داشته باشید مراجع خشونت علیه زنان

ابینگدن, Va. - جنوب غربی ویرجینیا که منفجر کردن دست خود را در یک آشکار مواد منفجره حادثه متهم شده است در دادگا

توسط MINERALNEWS در 17 خرداد 1399

ابینگدن, Va. - جنوب غربی ویرجینیا که منفجر کردن دست خود را در یک آشکار مواد منفجره حادثه متهم شده است در دادگاه فدرال پس از مقامات می گویند که شواهد او ساخت یک بمب و می خواستم به هدف "سیاه" به دلیل ناامیدی جنسی.

FBI استشهاد ظ روز جمعه در دادگاه فدرال در ابینگدن می گوید 23 ساله کول کرینی از Richlands نشان داد تا در یک بیمارستان روز شنبه با یک دست منفجر کردن انگشتان دست, منفجر کردن خود, دوم و دیگر گلوله زخم.

او گفت مقامات او شده است می خواهم در یک تصادف ماشین چمن زنی. اما مقامات جستجو اموال خود را در بر داشت و مواد منفجره و مواد فرسوده در ناخن ها و تکه های گوشت. آنها همچنین دریافتند قطعات سوخته نامه ای که اشاره تنش "را به عنوان او در حال حاضر با نزدیک شدن به مرحله داغ, cheerleaders" و "من نمی خواهد ترس از عواقب مهم نیست که من چه خواهد بود قهرمانانه من به یک بیانیه مانند الیوت راجرز."

الیوت Rodger کشته های خود را در سال 2014 پس از کشتن شش نفر دیگر از جمله دو زن در خارج از خانه خواهری در نزدیکی Santa Barbara Caifornia پشت سر گذاشتن یک مانیفست است که یک نقطه وحدت برای آنلاین "incel" جامعه است. Incels یک مختصر عبارت به صورت "غیر ارادی مجرد," توجیه خشونت علیه زنان به عنوان انتقام برای مردانی که از آن به عنوان شرکای جنسی.

آنلاین سوابق دادگاه نشان می دهد کرینی است که در استرالیا در حال بررسی انتصاب یک وکیل.

او متهم است با اظهارات نادرست به اجرای قانون است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب