1 در 5 بزرگسالان در انگلستان فکر می کنم Coronavirus جعل است

بزرگنمایی این تصویر آسیب دیده و کابل کشی و تجهیزات مخابراتی است که در تصویر زیر یک آتش سوزی در یک دک

توسط MINERALNEWS در 2 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

آسیب دیده و کابل کشی و تجهیزات مخابراتی است که در تصویر زیر یک آتش سوزی در یک دکل های تلفن متصل به دودکش در تبدیل Fearnleys آسیاب آپارتمان مسکونی بلوک پیچیده در هادرزفیلد شمال انگلستان در آوریل 17. آتش پس از یک تعداد دیگر همراه شد آتش در میان تئوری های توطئه از یک لینک بین 5G فن آوری های تلفن همراه و رمان coronavirus. Oli Scarff/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Oli Scarff/خبرگزاری گتی ایماژ

حدود 1 در 5 بزرگسالان در انگلستان بر این باورند coronavirus است به حدی جعل با توجه به تحقیقات در تئوری های توطئه توسط دانشگاه آکسفورد.

علاوه بر این محققان دریافتند نزدیک به 3 از 5 بزرگسالان در انگلستان معتقدند دولت است گمراه کننده آنها را تا حدی در مورد علت ویروس و نزدیک به 1 در 10 به شدت موافقم که چین توسعه یافته coronavirus برای از بین بردن غرب — که کاملا نادرست است.

"یک disconcertingly تعداد بالایی از بزرگسالان در انگلستان موافق نیست علمی و دولتی اجماع در coronavirus همه گیر" محققان دریافتند.

این پژوهش بر اساس نظرسنجی از 2500 بزرگسالان در اوایل این ماه منتشر شد و در مجله روانشناسی پزشکی.

محقق و استاد روانشناسی دانیل فریمن گفت: این بیماری همه گیر است و مواد لازم برای سوخت تئوری های توطئه از جمله پایدار تهدید و اجرا را تغییر دهید. او اضافه کرد که کسانی که بر این باورند تئوری های توطئه هستند کمتر احتمال دارد به دنبال دولتی راهنمایی طراحی شده برای صرفه جویی در زندگی می کند.

"کسانی که اعتقاد به تئوری توطئه نیز می گویند که آنها کمتر به احتمال زیاد به قبول واکسیناسیون یک تست تشخیصی یا پوشیدن یک ماسک صورت" فریمن گفت. "باورهای نگاه به خورنده برای ما لازم است جمعی پاسخ به بحران است. در پی این بیماری همه گیر بی اعتمادی به نظر می رسد برای تبدیل شدن به جریان اصلی."

در بریتانیا برخی از مردم در عمل تئوری های توطئه است. بیش از 100 تلفن همراه برج های سوخته شده در میان بی اساس تئوری های توطئه جدید است که تکنولوژی تلفن همراه شناخته شده به عنوان 5G یا گسترش ویروس یا مستند است یک پوشش برای نورد 5G. استفان Powis پزشکی مدیر خدمات بهداشت ملی انگلستان به نام نظریه "کامل و مطلق زباله."

Powis افزود که حمله به زیرساخت های ارتباطی در میان همه گیر شد و خود مخرب است.

"من کاملا با خشم است که مردم خواهد بود اقدام علیه زیرساخت های بسیار است که ما نیاز به پاسخ به این بهداشت و درمان اضطراری" او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب