مرد کشته و 8 زخمی در تیراندازی در پایتخت کشور

واشنگتن - یک مرد کشته شد و هشت نفر دیگر زخمی شدند در یک بی پروایی نشان دادن بعد از ظهر یکشنبه تیراندازی در یک

توسط MINERALNEWS در 30 تیر 1399

واشنگتن - یک مرد کشته شد و هشت نفر دیگر زخمی شدند در یک بی پروایی نشان دادن بعد از ظهر یکشنبه تیراندازی در یک خیابان شلوغ در شمال غربی واشنگتن, پلیس گفت:.

سه نفر در آتش یک گروه از مردم ایستاده در خیابان در کلمبیا ارتفاعات محله از واشنگتن فقط قبل از 5 p. m. Metropolitan Police Department رئیس پیتر Newsham گفت.

محققان بر این باورند که تیراندازی شد و یک حمله هدفمند. دو نفر از مهاجمان مسلح با اسلحه و یک تپانچه Newsham گفت.

ده ها تن از شواهد نشانگر قرار داده شد در پیاده رو در کنار پوسته پوسته پشت زرد صحنه جرم ، یک صندلی پلاستیکی بود سرنگون و یک دوچرخه می تواند دیده می شود به پایین پرتاب در پیاده رو در این نزدیکی هست.

قربانیان همه بزرگسالان شامل هشت مرد و یک زن, Newsham گفت. دو نفر از قربانیان باقی مانده در بیماری جدی در یکشنبه شب دیگر شش تا به حال غیر تهدید کننده زندگی جراحات او گفت:.

"این نوع از بی پروایی نشان دادن نور روز فعالیت در یک بسیار شلوغ بلوک من مطمئن هستم که ترسناک بود برای این جامعه" Newsham گفت: در یک کنفرانس خبری در صحنه است. "آنها در حال قرار دادن هر کس در این جامعه در معرض خطر است. "

محققان در حال حاضر جمع آوری نظارت تصویری از نزدیکی کسب و کار و برخی از قربانیان نیز شناخته شده به اجرای قانون Newsham گفت.

منطقه کلمبیا شهردار موریل Bowser خود گفت: محققان مشغول به کار شد سخت به "مردم را به عدالت است."

Newsham نیز تقبیح افزایش خشونت اسلحه و گفت: محققان مشغول به کار بودند مجدانه سعی کنید به نگه داشتن جرم و جنایت خشونت آمیز را در سراسر منطقه است. تا کنون وجود داشته است 103 قتل در واشنگتن در سال 2020 با توجه به آمار پلیس.

در اوایل این ماه, an 11-year-old boy حضور در یک چهارم جولای cookout بود به ضرب گلوله در سر کشته در تبادل آتش بین پنج مسلح مظنون است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب