
یک مرد پیاده گذشته مانکن در ویندوز از macy's فروشگاه در بوستون در 15 آوریل. این شرکت گفت: خرید و فروش آنلاین شروع به رشد در مه, اما آنها "تنها تا حدی جبران" ضرر و زیان از فروشگاه خود را. چارلز Krupa/AP پنهان کردن عنوان
میسی ضرر و زیان در طول coronavirus همه گیر ممکن است کوه به 1.1 میلیارد دلار در سه ماهه اول خود را. این شرکت هشدار پنج شنبه است و آخرین برجسته از گسترش شکاف در خرده فروشی بین بزرگ فروش "ضروری" فروشگاه باقی مانده است که باز در طول بحران بهداشت و درمان در مقابل لباس و دیگر "غیر ضروری فروشگاه" که تا به حال به نزدیک است.
اعلام گزارش درآمد از macy's تکرار احساس درد در بسیاری دیگر از فروشگاه های بزرگ و زنجیره های خرده فروشی نشان داد در اولین موج مالی آشکار از همه گیری آغاز شد.
در یک تاریخی فروپاشی ایالات متحده هزینه های خرده فروشی nosedived یک رکورد 16.4% در ماه آوریل به ویژه چکش فروش لباس و لوازم. در همان زمان خاموش شدن ناگهانی گسترده شده اند یک مزیت به "همه چیز" فروشگاه های Walmart, Target, آمازون و حتی خانه انبار. بیشتر آمریکایی ها به این جعبه بزرگ خرده فروشان به کمتر اما بزرگتر خرید از خود stay-at-home supplies مانند تنقلات بازی های ویدئویی و صندلی و تجهیزات ورزش.
دکور خانه های زنجیره ای اسکله 1 که اعلام ورشکستگی در ماه فوریه گفت: در این هفته آن را در حال حاضر می خواهد برای نزدیک خوب است. همه گیر شروع به در نظر گرفتن خرده فروشان با قبلی مشکلات مالی در آستانه ورشکستگی تا کنون از جمله J. C. Penney, Neiman Marcus و J. Crew.
میسی هشدار داده است که ممکن است ظهور یک شرکت کوچکتر از این بیماری همه گیر آن را به عنوان تا به حال به کردند که اکثریت آن را کارگران و تمام فروشگاه ها. روز پنجشنبه گفت: خرید و فروش آنلاین را شروع به رشد در مه, اما آنها "تنها تا حدی جبران" از دست دادن فروش از فروشگاه خود را.
در یک بیانیه میسی مدیر عامل جف Gennette دیدم امیدوار الگوهای در reopenings که این شرکت امیدوار است تا پایان تا پایان ماه ژوئن است. "با دو هفته از نتایج از بازگشایی فروشگاه تقاضای مشتری است و در حد متوسط بالاتر از ما پیش بینی شده," او گفت:.
داستان بود و حتی سختتر برای فروشگاه های بدون آنلاین قوی عمل مانند تخفیف خرده فروش T. J. Maxx. این شرکت نیز اجرا می شود Marshalls و HomeGoods, فروشگاه گفت: ضرر خالص خود را در سه ماهه اول به $887 میلیون. اما گفت که آن را به عنوان شروع بازگشایی صدها نفر از فروشگاه های آن, خرید و فروش, در تازه بازگشایی فروشگاه "بالاتر از سال گذشته است."
راز ویکتوریا شرکت مادر L مارک های این هفته گفت که به طور کلی آن را از دست داده و بیش از یک سوم از فروش آن است و به دنبال به طور دائم در برخی از فروشگاه های آن است. که با وجود نیز در حال اجرا صابون اذوقه رسان, Bath & Body Works, که دیده است بزرگ تقاضا در طول بحران بهداشت و درمان. همه گیر خنثی این شرکت برنامه ریزی برای جدا کردن آن ضعیف داشتنی برای کسب و کار و آن را خصوصی.
فروشگاه کول این هفته نیز گفت: آن را از دست داده و نزدیک به نیمی از فروش خود را در طول همه گیر اما آن امید به بهبود به عنوان فروشگاه شروع به بازگشایی "در مرحله ای از جدول زمانی" به عنوان مدیر عامل میشل Gass قرار داده و آن را در یوتیوب پیام این هفته است.
"همانطور که ما شروع به حرکت طبیعی جدید خرید تجربه در kohl's خواهد نگاه و احساس کمی متفاوت از آنچه شما استفاده می شود به," او گفت:.
این شرکت قصد دارد آینه رویکرد است که بسیاری از مراکز و خرده فروشان مصرف: بسته شدن اتصالات اتاق خلاص شدن از زیبایی تست محدود کردن ساعات و چگونه بسیاری از خریداران مجاز در یک زمان چک کردن کارگران متوسط قبل از هر تغییر و قرار دادن موانع حفاظتی در شمارنده.
tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
مقالات مشابه
- ما کلیسا چهره غفلت اتهامات پس از هائیتی مرگ و میر کودکان
- ترجمه مقاله پزشکی حرفه ایی
- Coronavirus صورت دهید بهداشتی اضطراری اعلام در L. A. پایگاه نیروی هوایی
- نوجوان کشته و دو زخمی در تیراندازی در Arleta حزب خانه
- کامبوج رهبر انفجار آنلاین اطلاعات غلط در مورد ویروس
- مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر دانشگاهی تمدید شد
- پوشک بچه گانه بست رویو
- ماندن در خانه سفارش صادر شده برای Aspen بازدید کنندگان ترک گفته
- "این مانند یک کابوس': گزینه رویم برای مستاجرها رو تنگنای اقتصادی
- Birx Warns U.S. Coronavirus Epidemic Is In 'New Phase' As Cases And Deaths Climb