ووهان برای تست تمام 11 میلیون نفر از ساکنان جدید پس از Coronavirus موارد ظهور

بزرگنمایی این تصویر یک کارگر با پوشیدن یک ماسک صورت چک مسافران درجه حرارت بدن در روز سه شنبه پس از و

توسط MINERALNEWS در 23 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک کارگر با پوشیدن یک ماسک صورت چک مسافران درجه حرارت بدن در روز سه شنبه پس از ورود خود را در ووهان چین. هکتور Retamal /خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
هکتور Retamal /خبرگزاری گتی ایماژ

شهر ووهان آغاز خواهد شد آنچه آنها خواستار "ده روز از جرم نبرد" برای تست تمام 11 میلیون نفر پس از کشف یک خوشه از coronavirus موارد NPR امیلی فنگ گزارش شده است.

هر یک از این شهرستان به مناطق مورد نیاز است برای ایجاد یک تست طرح توسط سه شنبه با توجه رادیو فردا که اولین گزارش ابتکار.

ووهان که در آن برای اولین بار در جهان coronavirus موارد گزارش شده در اواخر ماه دسامبر کاهش محدودیت های بسیاری در اوایل ماه آوریل پس از یک سخت مستند. اما در اوایل این هفته مقامات در بر داشت حداقل شش مورد جدید برای برای تایید در هوبئی استان در بیش از یک ماه است. در حال حاضر این شهرستان را تست تمام ساکنان آن بیش از 10 روز دوره.

تمام شش مورد جدید آمد از همان مسکونی مرکب و شامل 89-سال مرد. پنج نفر از آنها را هرگز تا به حال علائم فنگ گزارش شده است. این شهرستان شده است تلاش برای پیدا کردن بدون علامت حامل از طریق یک آزمایش تصادفی ابتکار است که در آن آغاز شده در ماه آوریل است.

در واکنش به شیوع این شهر بالای حزب کمونیست رسمی عهد به صورت فله تا تلاش های تست در سراسر شهر فنگ گزارش شده است. آن را نیز اخراج رسمی به دلیل موارد متهم او را از "مدیریت ضعیف بیش از بسته شدن و کنترل Sanmin مسکونی جامعه" با توجه به دولتی روزانه مردم.

چین هوبئی شده بود قفل شده است و تا اواخر ماه مارس و ووهان برداشته محدودیت های بسیاری را در ماه آوریل است.

موارد جدیدی از کروناویروس نیز گزارش شده در شمال شرق چین, ساخت مقامات با احتیاط از موج دوم از عفونت است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب