معامله گر جو کار به حذف نام تجاری محصول به عنوان انتقاد نژادپرستانه

بزرگنمایی این تصویر معامله گر جو می گوید آن است که در روند قطع برخی از آن نام تجاری محصول. در اینجا

توسط MINERALNEWS در 31 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

معامله گر جو می گوید آن است که در روند قطع برخی از آن نام تجاری محصول. در اینجا خریداران در خرید مواد غذایی در فروشگاه در هفته گذشته در Pembroke Pines, Fla. جانی لوئیس/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جانی لوئیس/گتی ایماژ

معامله گر جو است خلاص شدن از نام محصول مانند معامله گر جثه های عربستان جو و معامله گر مینگ است که منتقدان می گویند در حال نژادپرستانه و "استمرار مضر کلیشه."

"ما تصمیم چند سال پیش به استفاده از تنها معامله گر جو نام بر روی محصولات در حال حرکت به جلو" سخنگوی کنیا دوستان-دانیل گفت: NPR توسط ایمیل. او افزود که شرکت "امیدوار بود که کار کامل خواهد بود در حال حاضر, اما هنوز هم وجود دارد تعداد کمی از محصولات رفتن را از طریق بسته بندی تغییر کند و ما انتظار داریم که باید انجام شود بسیار به زودی."

این نام تجاری آمده است تحت بررسی پس از یک Change.org طومار خواستار آن است که شرکت "حذف نژادپرستانه نام تجاری و بسته بندی از فروشگاه خود را."

در این طومار که به جمع آوری بیش از 2800 امضا گفت: برچسب زدن "belies یک روایت از شگفتی است که استمرار مضر کلیشه."

این طومار می افزاید: "معامله گر جو نام تجاری نژادپرست است به دلیل آن exoticizes فرهنگ های دیگر — آن را ارائه 'جو' به عنوان پیش فرض 'عادی' و شخصیت های دیگر در حال سقوط خارج از آن — آنها 'عربستان جو' 'گر خوزه" و " معامله گر جو سن.'"

آن را بلافاصله روشن است که این خطوط تولید در حال حاضر بوده است را به "معامله گر جو" و است که میله میله به تغییر در آینده نزدیک. اچ-Daniel, سخنگوی تاکید کرد که این تغییر بود در پاسخ به این درخواست بود اما در حال حاضر در حال پیشرفت است.

او گفت: بحث رویکرد به نامگذاری "ممکن است ریشه در یک نشاط تلاش در شمول." اما دوستان-دانیل گفت: "ما می دانیم که آن را در حال حاضر ممکن است اثر مخالف — که بر خلاف استقبال پاداش تجربه مشتری ما در تلاش برای ایجاد هر روز."

دیگر شرکت های بزرگ و سازمان ها نیز اعلام تغییرات جدید خود را به نام تجاری در میان تظاهرات توده هل دادن برای عدالت نژادی در ایالات متحده است.

برای مثال, عمه ، خاله, Jemima کلوچه و شربت با نام تجاری گفت: در ماه گذشته است که آن را تغییر نام و آرم. هفته گذشته واشنگتن دی سی را NFL team اعلام کرده است که در بازنشستگی ردسکینز نام و آرم.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن