مستند اقدامات بازگشت به پکن به عنوان تست نشان می دهد خوشه عمده در بازار مواد غذایی

بزرگنمایی این تصویر شبه نظامی افسران پلیس پوشیدن ماسک و عینک ایمنی آنها به عنوان نگهبانی در ورودی بس

توسط MINERALNEWS در 25 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

شبه نظامی افسران پلیس پوشیدن ماسک و عینک ایمنی آنها به عنوان نگهبانی در ورودی بسته Xinfadi بازار در پکن در ژوئن 13 سال 2020 است. گرگ بیکر /خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
گرگ بیکر /خبرگزاری گتی ایماژ

چین سرمایه پکن کشف 42 علامتی موارد جدیدی از کروناویروس از روز پنج شنبه پیشرو مقامات شهرستان برای احیای مستند اقدامات و بالا بردن ترس از موج دوم از عفونت.

همه موارد جدید در ارتباط بودند به آلاینده Xinfadi عمده فروشی بازار مواد غذایی در جنوب پکن که منابع این شهر و اطراف آن با 1500 تن از غذاهای دریایی, 18,000 تن از سبزیجات و 20000 تن میوه در هر روز با توجه به بازار وب سایت.

اولین مورد جدید تایید شد دوشنبه پس از یک مرد که خریداری شده تولید از غذاهای دریایی و گوشت بخش از Xinfadi بازار در ژوئن 3 آزمایش مثبت برای COVID-19. آن است که هنوز روشن نیست که چگونه او آلوده شد او به عنوان محروم داشتن هر گونه سفر اخیر تاریخ است. دو نفر شناسایی شدند روز بعد و بازار بود و مهر و موم شده به عنوان از اوایل صبح روز شنبه.

مقامات گفتند آنها آزمایش 5,803 افراد مشغول به کار در بازار در روز شنبه به تنهایی — همه منفی بودند coronavirus — به عنوان به خوبی به عنوان 2,383 نمونه های گرفته شده از سطوح در بازار است. کسانی که شده اند در تماس با بازار و یا افرادی که در تماس با بازار پس از 30 مه خواسته شده که توسط مقامات شهری را به طور داوطلبانه خود را به یک اسید نوکلئیک ،

در بالای 42 موارد مقامات کشف کرده اند حداقل 48 بدون علامت موارد coronavirus مربوط به بازار به این معنی که افراد حامل این ویروس هنوز به نشان دادن علائم است. آنها در حال نگه داشته و تحت آزمایشات پزشکی در قرنطینه پکن مقامات بهداشت گفت: بیش از آخر هفته.

مستند اقدامات بوده و به سرعت در حال کاهش تا قبل از خوشه ای از موارد کشف شده در پکن در حال حاضر تا حدی بازگشت.

مقامات شهرداری تعطیل رویدادهای ورزشی و سایت گردشگری در پایتخت در روز شنبه. رستوران ها یک بار دیگر ناامید از پذیرش گروه زیادی برای ناهار خوری با هم. یازده مجتمع های مسکونی در نزدیکی بازار قفل شده و ساکنان آن منع از ترک. پکن Fengtai که در آن Xinfadi بازار واقع شده است تعیین شد یک منطقه در معرض خطر و در روز یکشنبه.

وو Zunyou متخصص اپیدمیولوژی با چین مرکز کنترل بیماری گفت: این ویروس به احتمال زیاد منتقل می شود از غذاهای دریایی و محصولات گوشت که سطوح آلوده شده بودند پس از به کار گرفته شده توسط افراد آلوده در جای دیگر.

دو نمونه گرفته شده از بازار شناسایی انواع coronavirus است که بیشتر شبیه به کسانی که در حال رایج در اروپا به جای این نوع اغلب در شناسایی بیماران در چین Zeng Guang دیگر اپیدمیولوژی در چین مرکز کنترل بیماری ها گفت: رسانه های چینی.

بسیاری از شهرستانها بزرگترین هتل های لوکس و رستوران گفت: آنها به طور داوطلبانه خلاصی از تمام ماهی خام و توقف در خدمت غذاهای دریایی.

دیگران خواست خویشتن داری و آرامش است.

"پکن نخواهد شد دوم ووهان. آن را نمی خواهد گسترش این ویروس به دیگر شهرستانها در سراسر کشور و یا حکم یک شهر گسترده مستند" سابق کمیسیون بهداشت ارشد کارشناس Zeng گفت: رسانه های دولتی در روز یکشنبه.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب