لاگونا هیلز شکایت برای جلوگیری از برنامه ریزی برای استفاده از هتل به عنوان پناهگاه بی خانمان در میان شیوع کروناویروس

نارنجی شهرستان برتر قاضی دادگاه است که انتظار می رود در وزن پنج شنبه در این شهرستان را برنامه ریزی برای تبدیل

توسط MINERALNEWS در 28 فروردین 1399

نارنجی شهرستان برتر قاضی دادگاه است که انتظار می رود در وزن پنج شنبه در این شهرستان را برنامه ریزی برای تبدیل 76 اتاق هتل در لاگونا هیلز به مسکن موقت و امکانات پزشکی برای افراد بی خانمان در میان coronavirus بیماری همه گیر.

لاگونا هیلز شهر تقریبا 31,000 در جنوب بخش از شهرستان واصل طرح دعوی در دادگاه سه شنبه در مقابل هتل صاحب این شهرستان و غیر انتفاعی و متخصص در بی خانمان توسعه در تلاش برای جلوگیری از این تلاش است. صاحبان چهار ساختمان مجاور به هتل که او نیز در مخالفت با این طرح پیوست و در کت و شلوار.

شهرستان میانجیگری یک توافق در این ماه با نخبگان نوازی, Inc. به اجاره لاگونا هیلز مسافرخانه برای حداقل 90 روز به پناهگاه و ارائه مراقبت های پزشکی برای بی خانمان افرادی که بیش از 65 باید زمینه ای شرایط بهداشتی در حال نشان دادن علائم COVID-19 یا که آزمایش مثبت برای coronavirus.

اما مقامات شهرستان که نمی دانم در مورد این توافق تا پس از آن امضا شد, شی به داشتن بیمار و در معرض خطر بیماران بی خانمان پس از نزدیک به محله در جامعه خود را. آنها ادعا شهرستان طرح "در حال حاضر بالا و غیر قابل قبول خطر انتشار ویروس به کسب و کار و مشتریان زیاد منطقه و همچنین نزدیکی محله مسکونی" طرح دعوی در دادگاه متحده است.

تبلیغات

تحت قرارداد این شهرستان پرداخت خواهد شد $8,436 هر روز برای استفاده از اموال خواهد شد که مدیریت بی خانمان غیر انتفاعی نور پایه و اساس است. کسانی که از بودجه انتظار می رود به بازپرداخت توسط دولت با توجه به سند.

افراد بی خانمان که بیشتر احتمال دارد که شرایط بهداشتی اساسی و تضعیف سیستم ایمنی بدن اغلب از زندگی در خیابان هستند در معرض خطر بالاتری برای ابتلا به اشکال شدید COVID-19 نسبت به جمعیت عمومی و کارشناسان بهداشت می گویند. با که در ذهن مقامات در سراسر کشور کار کرده اند در راه به سرعت حرکت مردم در داخل خانه که نگرانی از شیوع این جمعیت آسیب پذیر می تواند فشار در حال حاضر شکننده نظام سلامت است.

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom اختصاص داده است 50 میلیون دلار برای خرید و یا اجاره هتل ها و متل ها در سراسر کشور برای این منظور همراه با اضافی $100 میلیون دلار در کمک های مالی اضطراری. دولت نیز تریلر به اورنج کانتی برای استفاده در جداسازی افراد بی خانمان.

تبلیغات

شهرستان اعلام آن خواهد بود مخالف این شهرستان در تلاش برای به دست آوردن یک دستور.

"با مناسب جامعه پادمان و حفاظت های امنیتی در محل اورنج کانتی در حال اجرای فرماندار Newsom پروژه Roomkey به اجاره هتل و متل اتاق به منظور محافظت از آسیب پذیر افراد دچار بی خانمانی که در معرض خطر بالا برای ابتلا به بیماری های جدی از COVID-19" این شهرستان نوشت.

اما رهبران شهر ادعا لاگونا هیلز — با یک جمعیت از جمله حدود 14% است که شهروندان ارشد هستند که مرزهای عمدتا ارشد جامعه لاگونا وودز -- یک محل مناسب برای یک مرکز.

"شهر ما در زمان این اقدام افراطی چون ما قرار داده شده است در موقعیت این پروژه" لاگونا هیلز شهردار Janine بلند گفت: در یک بیانیه آماده. "این وحشتناک است برای پیشنهاد به جای تعداد قابل توجهی از COVID-19 بيمار در لاگونا هیلز و لاگونا وودز مجاورت که در آن وجود دارد بیش از 20 ، 000 از افراد بیشتر در معرض-خطر — سالمندان است. ما نه می تواند ایستادن و تماشای این اتفاق می افتد."

تبلیغات

ساکنان در لاگونا وودز تا به حال شکایت مشابه هنگامی که آن را به نور آمد در اوایل این ماه است که شهرستان تا به حال میانجیگری توافق با Ayres هتل به استفاده از سایت برای بی خانمان مسکن و مراقبت های پزشکی. که معامله به سرعت پژمرده در گوش خراش جامعه مخالف است.

در 7 آوریل یک روز پس از مقامات شهرستان اعلام کرد انحلال قرارداد در لاگونا وودز آنها امضا قرارداد با لاگونا هیلز مسافرخانه. لاگونا هیلز مقامات در پاسخ با صدور بیانیه ای در اواخر هفته گذشته گفت: آنها بررسی اقدام قانونی برای متوقف کردن این طرح است.

همانطور که از چهارشنبه لاگونا وودز تا به حال 13 نفر از شهرستان 1,376 تایید coronavirus موارد است.

تبلیغات

کلی ریچاردسون یک وکیل به نمایندگی از شهرستان و صاحبان ساختمان گفت: او انتظار دارد که این شهرستان به استدلال می کنند در طول روز پنجشنبه با شنیدن این تسهیلات خواهد بود امن و نمی خواهد در حال حاضر یک خطر برای ساکنان.

"آن را نمی توان به طور کامل بسته شده," او گفت:. "گذرا مردم خواهد شد که اقامت وجود دارد باید حقوق مدنی درست مثل بقیه از ما, و آنها می آیند و بروید."

او اضافه کرد که در حالی که این شهرستان را به قصد یکی خوب او مظنون مقامات فکر نمی کنم در مورد تاثیر به جامعه قبل از آنها به این توافقنامه وارد شده.

تبلیغات

"چرا در نام همه که معقول خواهد شما حمل و نقل یک جمعیت از افراد بیمار به یک منطقه با افراد سالم نه تنها افراد سالم اما افرادی که منحصر به فرد مستعد ابتلا به بدترین جنبه های این بیماری است ؟ این است که به بدنام نیاز به صورت گذرا مردم به سرپناه و مراقبت. شما فقط آن را در راهی قرار می دهد که مردم در معرض خطر است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب