رئیس جمهور تهمت آتش سوزی بالا دادستان ایالات متحده که خود را مورد بررسی قرار متحدان Barr می گوید

بزرگنمایی این تصویر آمریکا وکیل برای منطقه جنوب نیویورک جفری برمن صحبت می کند به خبرنگاران گفت در سا

توسط MINERALNEWS در 1 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

آمریکا وکیل برای منطقه جنوب نیویورک جفری برمن صحبت می کند به خبرنگاران گفت در سال گذشته حدود دو فلوریدا مردان در ارتباط با رئیس جمهور تهمت وکیل رودی جولیانی و اوکراین بررسی است. ست Wenig/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ست Wenig/AP

به روز شده در 4:35 p. m. ET

رئیس جمهور تهمت حذف جفری برمن ایالات متحده وکیل برای منطقه جنوبی نیویورک از پایان تصدی بالای وزارت دادگستری رسمی که دفتر نظارت بر تعقیب چند از رئیس جمهور و همکاران.

دادستان کل ویلیام بر اعلام فسخ شنبه, کمتر از یک روز پس از ابتدا نشان می دهد که برمن بود استعفا — تنها به تناقض برمن خود را.

"متاسفانه خود را با بیانیه شب گذشته انتخاب کرده اید عمومی عینک بیش از خدمات عمومی" Barr گفت: در کوتاه نامه ای به برمن. "از آنجا که شما اعلام کرده اند که شما به هیچ وجه قصد استعفا از من خواسته اند که رئیس جمهور برای حذف شما از امروز و با او انجام داده است."

دقیقه پس از این نامه را انتشار رئيس جمهور اقدام به دور کردن خود از این تصمیم.

"دادستان کل بر این است که کار بر روی آن است. که گروه خود را نه من بخش" مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: او به عنوان ترک کاخ سفید برای یک کمپین تجمع در Tulsa, Okla. "اما ما باید بسیار قادر به دادستان کل. به طوری که واقعا به او. من درگیر نیست."

اعلام نمرات چشمگیر پیچ و تاب و به یک حماسه شد که اواخر جمعه شب هنگامی که دادستان کل منتشر شد بیانیه ای گفت که برمن بود "پله پایین." در این اطلاعیه گفت که رئیس جمهور خواهد بود نامزدی جی کلیتون رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار برای موفقیت برمن.

فقط یک زمان کوتاه بعد برمن اخراج خود را اعلام انکار بر بیانیه.

"من یاد گرفتم که در یک مصاحبه مطبوعاتی از دادستان کل امشب که من 'پله' به عنوان ایالات متحده وکیل گفت:" برمن که پیشگام دادستان از مغلوب ساختن پیشی جستن سابق شخصی وکیل مایکل کوهن آورده و هیئت منصفه کیفرخواست علیه همکاران رئیس جمهور فعلی شخصی وکیل رودی جولیانی.

"من نه استعفا داد و به هیچ وجه قصد استعفا من موقعیت که من منصوب شد و توسط قضات دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای منطقه جنوبی نیویورک," او گفت:. "من گام خواهد شد هنگامی که یک presidentially منصوب نامزد تایید توسط سنا. تا آن زمان تحقیقات ما به جلو حرکت خواهد کرد و بدون تاخیر یا وقفه."

تحت برمن دیده بان کوهن در نهایت مجرم به جرائم مالی دروغ گفتن به کنگره و مالی مبارزات انتخاباتی جرم است. تحت سوگند کوهن دخیل مغلوب ساختن پیشی جستن در پرداخت های ساخته شده به دو زن پیش از انتخابات 2016 به نگه داشتن آنها را آرام در مورد امور آنها گفت: آنها تا به حال با مغلوب ساختن پیشی جستن.

برمن نیز با صدور یک هیئت منصفه کیفرخواست againstLev Parnas و ایگور Fruman دو جولیانی همکاران. این دو باید التماس کرد گناه نیست به راه اندازی یک شرکت شل برای مخفی کردن منابع خارجی از یک 325,000 دلار کمک مالی به یک superPAC متعهد به مغلوب ساختن پیشی جستن گشتند. این دو همچنین ادعا کمک جولیانی در تلاش برای حفاری تا خاک در سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن و پسرش شکارچی در اوکراین است.

و برمن است بررسی معاملات کسب و کار از جولیانی خود اما هیچ تفهیم اتهام شده اند علیه او.

"این است که به وضوح سیاسی تصاحب تاریخی مستقل منطقه جنوب نیویورک" الی Honig سابق دستیار آمریکا وکیل برای منطقه گفت: در مصاحبه با NPR آخر هفته نسخه قبل از برمن رسمی شلیک.

"هنگامی که شما نگاه کنید در زمان این واقعیت است که آن را در اواخر اعلام کرد در شب جمعه این واقعیت است که دادستان بلافاصله در یک گمراه کننده بیانیه زمانی که او گفت که ایالات متحده وکیل پله و ... شما نگاه کنید در تمام این مهم در حال بررسی موارد در SDNY در حال حاضر تنها نتیجه گیری منطقی برای من این است که این یک حرکت سیاسی است."

Honig گفت که اگر مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بخواهد برای ادامه بدون سنا تایید برای برمن را جایگزینی, این به احتمال زیاد به پایان رسید تا در دادگاه.

"سوال این است که آیا رئیس جمهور فقط آتش و یا حرکت در کنار آمریکا وکیل محرومیت [سنا تصویب]" او گفت:. "به عبارت دیگر می توانید دادستان کل و رئیس جمهور فقط می گویند: "شما کسی دیگری'?"

در طول برمن تصدی این SDNY است و در دیگر موارد بالا مشخصات از جمله تعقیب میلیونر جفری اپستاین در فدرال قاچاق جنسی اتهامات عنوان شده علیه. برمن بعد از شارژ دو اصلاحات افسران که قرار بود به گارد اپستاین با dereliction از وظایف خود را پس از اپستاین را آشکار خودکشی در سلول خود در شهری مرکز تادیبی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن