L. A. به مقیاس جلسات عمومی شهرستان در سالن به حد coronavirus گسترش

لس آنجلس شهر Councilwoman Nury مارتینز چهارشنبه اعلام کرد که او و همکارانش تحمیل خواهد شد جارو کاهش در تعداد ج

توسط MINERALNEWS در 22 اسفند 1398

لس آنجلس شهر Councilwoman Nury مارتینز چهارشنبه اعلام کرد که او و همکارانش تحمیل خواهد شد جارو کاهش در تعداد جلسات عمومی در تالار شهر بخشی از یک تلاش برای محدود کردن گسترش این رمان coronavirus.

در نامه ای به همکاران مارتینز گفت: این شورا از سه جلسات در هر هفته به یکی باقی مانده از ماه است. او همچنین لغو همه شورای جلسات کمیته که در حال اختصاص داده شده به چنین موضوعات عمومی ایمنی, برنامه ریزی و بودجه شهرستان است.

مارتینز نیز نامیده می شود برای حداقل تعداد شورای کارکنان در شورای طبقه در طول جلسات عمومی.

"اگر شما در حال حاضر نمی, من می پرسند که نظر شما تغییر زمان هر گونه حوادث در مقیاس بزرگ در منطقه و محدود کردن کارکنان حوزه را از حضور در هر گونه حوادث در مقیاس بزرگ و یا جلسات" او گفت: در این نامه است. "برای اهداف ما باید مردم را از کسب و کار به حمل و ما در حال تلاش برای انجام این کار در حالی که به حداقل رساندن خطر و قرار گرفتن در معرض برای همه است."

تبلیغات

این شورا همچنین به طور موقت متوقف برگزاری مراسم سخنرانی که افتخار بزرگان و رهبران جامعه هنرمندان و دیگران.

این شورا دارای سه نشست این ماه: مارس 17, 24 و 31. شهرستان و مقامات شهرستان برنامه ریزی شده به نظر می رسد در شورای سه شنبه جلسه به بحث در مورد محلی پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر.

هیچ کلمه داده شده در جلسات برگزار شده توسط شهر شبکه ای از کمیسیون که مسئول این سازمان به وزارت آب و برق, بندر لس آنجلس و لس آنجلس فرودگاههای جهان.

مارتینز اعلام ساعت پس از لس آنجلس وزارت بهداشت تایید آن coronavirus مربوط به مرگ و چند مورد جدید آوردن این شهرستان را در مجموع به 28. تعداد فزاینده ای از کالج ها و دانشگاه ها از جمله Cal State ساحل طولانی و پپرداین را به حالت تعلیق در کلاس های حضوری به نفع آنلاین آموزش.

تبلیغات



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن