L. A. Black Lives Matter رهبر شکایت شهر سابق پلیس لس آنجلس رئیس بک ادعا بازداشت غیر قانونی

یکی از لس آنجلس شناخته شده ترین سیاه زندگی توجه فعالان واصل طرح دعوی در دادگاه فدرال وی از سوی مامورین پلیس و

توسط MINERALNEWS در 23 بهمن 1398

یکی از لس آنجلس شناخته شده ترین سیاه زندگی توجه فعالان واصل طرح دعوی در دادگاه فدرال وی از سوی مامورین پلیس و دادستان شهرستان و دفتر ناعادلانه هدف خود را برای دستگیری و محاکمه به دلیل فعالیت با توجه به اسناد ثبت شده در دادگاه فدرال دوشنبه.

Melina عبدالله یک Cal State L. A. استاد و ثابت در L. A. Police جلسات کمیسیون را متهم به شهر و سابق پلیس لس آنجلس بخش رئیس چارلی بک از بازداشت غیر قانونی و مخرب پیگرد قانونی ناشی از زد و خورد در مارس 2018 جلسه کمیسیون در مرکز شهر لس آنجلس است.

عبدالله و شیلا Hines-لبه دستگیر شدند در این جلسه پس از Hines-لبه گفته انداخت پودری ماده در بک. Hines-لبه ادعا پودر شد و خاکستر او خواهر زاده Wakiesha ویلسون که در بازداشت پلیس در سال 2016. این حادثه باعث شد یک پاسخ از یک تیم منطبق اما بدون آسیب گزارش شده است.

هر دو نفر دستگیر و به ظن باتری. ماه بعد دادستان شهرستان و دفتر ثبت یک پرونده از اتهامات عنوان شده علیه اضافی در برابر عبدالله از جمله چهار فقره غیر قانونی مجمع یک تعداد از اخلال در یک جلسه عمومی و یک تعداد از تداخل با جلسه عمومی.

تبلیغات

در دادگاه براده دادستان شهرستان گفت: هزینه ناشی از یک نقد و بررسی فیلم "همه اختلالات رخ داده در جلسات کمیسیون ها" در سال 2017 و 2018.

این حرکت به خود جلب کرد یک واکنش شدید در برابر شهر Atty. مایک Feuer. تظاهرکنندگان بسته بندی شده دادگاه برای چندین عبدالله حضور و اعتراض در خارج از سالن شهرستان در سال گذشته قبل از ارائه درخواست با 11,000 امضا خواستار Feuer رها کردن اتهامات عنوان شده علیه.

دادستان شهرستان و دفتر relented در فوریه 2019 رد همه شمارش به عنوان بخشی از توافق با عبدالله عبدالله و او را وکیل کارل داگلاس. Hines-لبه حل و فصل پرونده و وارد انحرافی برنامه, مقامات گفت.

در طرح دعوی در دادگاه واصل شنبه عبدالله عبدالله ادعا بک و شهرستان هدفمند خود را برای دستگیری "چون او شده است آوازی مدافع پلیس در جلسات کمیسیون عالی حقوق اعضای بزرگ سیاه و قهوه ای جوامع که اغلب صدای شکایت علیه پلیس کمیسیون و اعضای پلیس لس آنجلس."

تبلیغات

عبدالله مدعی پلیس لس آنجلس Det. Jason کورتیس به دروغ متهم به او حمله فریاد "دریافت Melina!" مدت کوتاهی پس از این حادثه مربوط به Hines-لبه موجب اختلال در مارس 2018 نشست. او گفت که او هرگز لمس Curtis.

عبدالله همچنین ادعا کرد کارآگاه رسیده گذشته فعال دیگری — که از لحاظ جسمی فشار گذشته افسران و هشدار داده شده بود او می تواند بازداشت — برای رسیدن به او.

یک سخنگوی این شهر دفتر دادستان گفت: پرونده خواهد بود بررسی است اما به نظر بیشتر است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.su
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن