جدید کروناویروس نقاط داغ ظهور در سراسر جنوب و در کالیفرنیا به شرق کاهش می یابد و

بزرگنمایی این تصویر ماریا Banderas, چپ, پاسخ, پرسش, پزشکی, دستیار دولورس بکررا در مارس 18 قبل از گرف

توسط MINERALNEWS در 17 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

ماریا Banderas, چپ, پاسخ, پرسش, پزشکی, دستیار دولورس بکررا در مارس 18 قبل از گرفتن یک coronavirus آزمون در سنت جانز خوب کودک و خانواده مرکز در جنوب لس آنجلس یکی از LA محله ضربه سخت COVID-19. Al Seib/رادیو فردا از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Al Seib/رادیو فردا از طریق گتی ایماژ

تظاهرات گسترده علیه خشونت پلیس در سراسر آمریکا باید مقامات بهداشت عمومی در مورد شتاب گسترش coronavirus. اما حتی قبل از اعتراضات آغاز شد مه 26, برانگیخته توسط مارس 25 مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس چند متحده شده بود ضبط جهش بزرگ در تعدادی از موارد است.

رئیس CDC دکتر رابرت Redfield ثبت نام نگرانی خود را در کنگره شنوایی پنج شنبه. او را تکان داد سر خود را به عنوان یک نماینده کنگره به او نشان داد عکس کثیری از مردم در این دریاچه از رشتهکوه اوزارک بیش از آخر هفته روز یادبود و جمعیت در فلوریدا است که تا به حال مونتاژ به تماشای مارس 30 اندازی SpaceX Dragon خدمه کپسول.

"ما بسیار نگران آن است که ما بهداشت عمومی پیام نیست طنین," Redfield گفت. "ما همچنان به تلاش برای کشف کردن چگونه به منظور نفوذ به پیام با گروه های مختلف. تصاویر رئیس به من نشان داد در حال نمونه های زیادی از مشکلات جدی است."

ایالات متحده هنوز هم از دیدن تقریبا 20,000 موارد جدید در روز. وجود طیف گسترده ای دولت به دولت از یک مورد در روز به طور متوسط در هفته گذشته در هاوایی تمام راه را تا به 2,614 موارد جدید در کالیفرنیا. مناطق خاص در دولت طلایی را تبدیل به نقاط داغ همراه با برخی از شهرستانهای جنوبی هر دولت است.

ایالات متحده از نیویورک نیوجرسی و ماساچوست — که در میان آنها اختصاص یک چهارم از تمام COVID-19 مرگ و میر در ایالات متحده در حال دیدن قابل توجهی کاهش موارد جدید.

نگاهی نزدیک تر به این سخت-آمار مناطق برجسته برخی از مشترک و چالش های منحصر به فرد متحده به عنوان آنها را مدیریت اعتراضات و شروع به تلاش برای دوباره باز کردن اقتصاد در میان خطرات ناشی از بیشتر بیماری و مرگ است.

تنسی و کارولینای شمالی در میان ایالت های جنوبی نشان می پرد

در جنوب, زمان موارد جدید به نظر می رسد مربوط به بازگشایی رستوران آرایشگر مغازه ها و ورزشگاه آغاز شده است که در بسیاری از کشورهای در بیش از یک ماه پیش. چهره های ردیابی شده توسط NPR نشان می دهد تعداد موارد در کارولینای شمالی و کارولینای جنوبی این هفته تا حدود 60% از دو هفته پیش. در تنسی که افزایش 75%.

گرجستان و لوئیزیانا نگاه استوارتر اما آنها با تجربه برخی از بالاترین موارد شمارش و مرگ و میر در این منطقه در هفته های اخیر در اوج این بیماری همه گیر.

در ایالت های جنوبی بودند که سریع به بازگشایی مقامات گاهی اوقات احساس نیاز به توضیح افزایش در مورد شمارش در برخی از روز. در گرجستان به عنوان مثال یک دولت رسمی بهداشت گفت: در یک روز افزایش بود و به دلیل جمع شدن گزارش موارد از تجاری آزمایشگاه. در ایالت تنسی این هفته روزانه یک پرش از 800 مورد سرزنش شد تا حدی در جریان زندان شیوع است که به همراه داشت 350 مثبت جدید, نتایج آزمون.

کالیفرنیا مورد شمارش رانده شده توسط پرجمعیت لس آنجلس

در کالیفرنیا, شهرستان ادامه دارد و اجازه می دهد تا کسب و کار برای بازگشایی حتی به تازگی تایید کرد coronavirus موارد همچنان به صعود. دولت تجربه 40 درصد پرش در موارد بیش از آخر هفته. مناطق بزرگ مترو مانند لوس آنجلس و سان فرانسیسکو را به تدریج لغو محدودیت های اعمال شده و کالیفرنیا را در پاسخ به سفر به سواحل و مناطق همجوار مات اثربخشی درجات مختلفی از محدودیت های بین شهرستانهای مجاور.

لس آنجلس صفحه اصلی به بیش از 10 میلیون نفر دارای بیشترین تعداد از موارد در دولت است. شماره ردیابی توسط NPR نشان می دهد که به طور متوسط مقامات بهداشتی گزارش حدود 1,300 موارد جدید روزانه. این شهرستان دارای سرزنش کند نتایج آزمایشگاهی برای جمع شدن در حالی که تصدیق کرد که جامعه انتقال شده است تیک تاک به خصوص در میان جوامع از رنگ.

در شمال که در شهر نیویورک تبدیل شد, آمریکا کانون این بیماری همه گیر برای هفته ها هنوز هم وجود دارد هزاران نفر از موارد جدید در هر روز چه میزان افزایش کاهش پیدا کرده است. آن را 41 درصد در نیوجرسی بیش از دو هفته گذشته کاهش 33% در نیویورک و پایین 13 درصد در ماساچوست است. اما مقامات بهداشتی احتیاط این معنا نیست که coronavirus تحت کنترل است در این سه متحده است. نیویورک هنوز هم از دیدن بیش از 1 ، 000 مورد جدید در یک روز بیش از گذشته در هفته ماساچوست به طور متوسط بیش از 500 روز و نیوجرسی تا به حال نزدیک به 800.

قومی و نابرابری باقی بماند در سراسر کشور

در لس آنجلس در افراد مسن به خصوص کسانی که زندگی در خانه های پرستاری شده اند نامتناسب نهفته است. تقریبا نیمی از افرادی که فوت کرده اند از COVID-19 در شهرستان شد و ساکنان خانه سالمندان. شهرستان مقامات بهداشت بودند آهسته به تست این ویروس در خانه های پرستاری و داده های اخیر گزارش شده توسط وزارت بهداشت نشان می دهد که دو سوم از دست داده آنجلس کارکنان مراقبت های بهداشتی که از سوی ویروس مشغول به کار در خانه های سالمندان.

مردم رنگ شده اند به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار در کالیفرنیا و در جای دیگر: Latinos را تشکیل می دهند بیش از نیمی از COVID-19 نفر در کالیفرنیا جایی که آنها هستند و حدود 40 درصد از جمعیت این ایالت. در لس آنجلس بالاترین COVID نرخ مرگ شده اند در میان بومیان هاوایی جزایر اقیانوس آرام و ساکنان سیاه. اقلیت باید افزایش خطر ابتلا اساسی شرایط سلامت مانند فشار خون بالا و دیابت در ساخت آنها بیشتر احتمال توسعه بیماری شدید اگر با این ویروس آلوده.

در تنسی است که یکی از این کشور سریعترین رشد مورد شمارش محله هستند که خانه به زیادی جمعیت مهاجر به عنوان ظهور مداوم نقاط داغ. نشویل عمومی وزارت بهداشت استخدام تخصصی توسعه جامعه کارگران در همکاری با مهاجرت سازمان های حمایتی برای انجام تماس ردیابی و پیوند خانواده ها با کروناویروس تست.

"ما می دانستیم که ما تا به حال به انجام کاری متفاوت است و این چیزی است که ما انجام می دهند در حال حاضر می گوید:" لسلی والر شهر اپیدمیولوژی که مسئول نظارت بر این پروژه است.

والر اذعان دارد که بسیاری از افراد در معرض خطر کار در شغل شده اند که ضروری و یا کسب و کار خود است که نمی تواند اجرا از راه دور. مقامات بهداشت عمومی نیز ابراز نگرانی که همکاران در نزدیک گره جوامع مهاجر اغلب همسفری به همان شغل و برخی از سایت های کار باید تجربه زیادی شیوع است.

اما در ایالت های جنوبی افزایش مورد شمارش نیست آهسته حرکت بیشتر برای بلند کردن اجسام از محدودیت. در روز پنج شنبه تنسی اعلام اضافی و شل شدن محدودیت برای جامعه, حوادث, اجازه می دهد نمایشگاه expos و رژه می روند. به جای محدود کردن تعداد زیادی از مردم که می تواند جمع آوری تمرکز منتقل شده به حصول اطمینان از هر کس می تواند به حفظ فاصله اجتماعی.

"با تشکر برای ادامه کار سخت Tennesseans و صاحبان کسب و کار مسئولانه عامل ما قادر به بیشتر بازگشایی دولت ما اقتصاد" تنسی رژیم صهیونیستی است. بیل لی گفت: در یک بیانیه نوشته شده است. "این دستورالعمل جدید ارائه اطلاعات مفید به طوری که ما می تواند لذت بردن از اتفاقاتی که اتصال ما به همسایگان ما و جوامع است."

وجود دارد تقریبا هیچ بحث عمومی از برقراری محدودیت های کسب و کار تا زمانی که به بیمارستان می تواند رسیدگی به هر گونه چشم انداز مثبت در بیماری.

شمال متحده را آهسته تر محتاط رویکرد به بازگشایی

برخی از ایالت در شمال شرقی را در بر داشت راه برای پایین آوردن نرخ ابتلا به عفونت هر چند بسیاری از آنها را قرار داده و مقدار قوانین سختگیرانه تر در کسب و کار و فضاهای عمومی.

شما هنوز هم نمی تواند نشستن در یک رستوران در شهر نیویورک و یا در هر نقطه در ماساچوست و نیوجرسی. که ممکن است اجازه داده شود در هفته های آینده, اما تنها در خارج از منزل. این کشورها هنوز هم در مراحل اولیه بازگشایی پس از ساکنان گفته شد به ماندن در خانه برای تقریبا دو ماه و تمام اما ضروری ترین کسب و کار بسته شد.

در حالی که اکثر کشورهای ندارند گسترده ای مورد نیاز برای پوشش صورت قوانین نیاز به آنها بیشتر رایج است در شمال شرقی. در ماساچوست نوعی از پوشش مورد نیاز است در داخل خانه و خارج از, اگر شما نمی توانید اقامت حداقل 6 فوت دور از سایر افراد است. در نیویورک و نیوجرسی, ماسک مورد نیاز در مکان و در حالی که سوار اتوبوس یا قطار. در برخی از ایالت ها, شهرستانهای مختلف قوانین است که می تواند باعث سردرگمی است. در لس آنجلس, مقامات بهداشتی ساخته شده از پارچه پوشش صورت اجباری در تمام زمانی که خارج از خانه خود را در حالی که سن دیگو شهرستان تنها نیاز به ماسک هنگامی که شما در عرض 6 پا از شخص دیگری.

ساکنان در همه جا در حال سایش در قوانین اما در سخت ترین ضربه متحده وجود دارد گسترده تر پذیرش اجتماعی-دورى قوانین. یک نظرسنجی از هفته گذشته یافت می شود دو بار به عنوان بسیاری از نیویورک ساکنان نگران بودند در مورد باز کردن بیش از حد سرعت در مقایسه با نیویورک که در مورد آن نگران بودند اتفاق می افتد بیش از حد به آرامی. نظر سنجی در نیوجرسی و ماساچوست نیز نشان داده اند بهتر از حمایت اکثریت به صورت تدریجی و مرحله به مرحله دهانه.

این داستان می آید از NPR گزارش با همکاری WBUR, Nashville, عمومی, رادیو, جنوب کالیفرنیا عمومی رادیو و قیصر سلامت نیوز.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب