کوچک بحرانی در معرض خطر نوزاد گوریل متولد شده در نیواورلئان

نیواورلئان - گوریل نوزاد کوچکی در باغ وحش نیواورلئان به دنیا آمده است.کیتی اسمیت، سخنگوی باغ وحش آودوبون در یک

توسط MINERALNEWS در 19 شهریور 1399

نیواورلئان - گوریل نوزاد کوچکی در باغ وحش نیواورلئان به دنیا آمده است.

کیتی اسمیت، سخنگوی باغ وحش آودوبون در یک ایمیل گفت نگهبانان هنوز جنس گوریل غربی که به شدت در معرض خطر قرار دارد را نمی دانند که روز جمعه از تومانی 13 ساله و پدر اوکرا به دنیا آمد.

اسمیت می گوید: «تومنی رفتارهای مادری عالی را نشان می دهد و کل نیروهای نظامی فوق العاده خوب عمل می کنند.» اون گفت که نگه داشتني ها اولين بار بچه رو در جريان چک صبحگاهي شون جمعه ديدن

نوزادان گوریل در هنگام تولد حدود ۴ پوند (۱٫۸ کیلوگرم) وزن دارند و عکس ها و ویدئوهای باغ وحش نشان می دهد مادر ۱۳ ساله تومانی نوزاد کوچکش را نوازش می کند.

عکس ها نوزادی را نشان می دهد که بدون استفاده از دست هایش در آغوش گرفته شده است.

او می گوید: «همه مادران گوریل در مورد نحوه حمل نوزادان شان متفاوت هستند. برخی حتی سبک فوتبال را حمل می کنند.» اسمیت نوشت. "در آغاز، او آن را نزدیک به دهان خود نگه می داشت ... تميز کردن . اون الان داره متفاوت حملش ميکنه او بیشتر از آن در پشت آن حمایت می کند و آن را پایین نگه می دارد تا بتواند پرستار شود.»

اگر چه تولد حدود دو هفته پس از آنچه باغ وحش به عنوان آخرین موعد مقرر به احتمال زیاد قرار داده بود، نگهبانان نگران نبودند، اسمیت گفت، از آنجا که تاریخ بر اساس جفت گیری مشاهده شده بود.

هنگامی که مراقبان می دانستند تومانی باردار است، او آموزش دیده بود تا با استفاده از یک «عروسک» ساخته شده از بوم firehose، نوزادی را حمل کند.

گوریل های بومی مرکز آفریقا در سال ۲۰۰۷ به دلیل از دست دادن زیستگاه و همچنین مرگ و میر ناشی از ویروس ابولا و شکارچیان که آن ها را به طور غیرقانونی به خاطر گوشت شان کشته بودند، به شدت در معرض خطر اعلام شدند.

این نوزاد دست کم چهارمین گوریل وسترن لولند است که امسال در یک باغ وحش آمریکا به دنیا آمده است. یک زن ۱۸ ژانویه در باغ وحش لس آنجلس به دنیا آمد. باغ وحش وودلند پارک در سیاتل تولد یک مرد را در ماه مارس اعلام کرد و باغ وحش تولد یک مرد دیگر را در ماه اوت اعلام کرد.

این اولین تولد گوریل آودوبون در نزدیک به ۲۵ سال است. گوریل اول متولد شده باغ وحش پرالین است که ۲۴ سال دارد و هنوز در باغ وحش است، جایی که این نیرو شامل یک زن سوم به نام آلاپیا نیز می شود.

باغ وحش می گوید تمام منطقه نخستی آن بسته خواهد شد در حالی که تومانی و کل پیوندهای نیروهای نظامی با نوزاد. باغ وحش می گوید وصله سفید به گوریل های مادر کمک می کند تا نوزادان را پیگیری کنند و به گوریل های دیگر کمک می کند تا آن را به عنوان یک نوزاد تشخیص دهند. به گزارش خبر باغ وحش، این وصله زمانی محو خواهد شد که میمون بزرگ 3 تا 4 ساله باشد.

بارگذاری...

بارگیری... بارگیری... بارگیری... بارگیری... بارگیری...

بارگذاری...



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب