در پی کوبه برایانت هلیکوپتر سقوط لس آنجلس کنگره خواستار اداره هوانوردی فدرال به گوشت گاو تا هلی کوپتر مقررات ایمنی توسط نیاز به یک زمین سیستم زنگ خطر.

برایانت هلیکوپتر بود و نه نیاز به این سیستم به دلیل FAA رد یک طرح ملی ایمنی حمل و نقل به آلارم الزامی است.

NTSB محققان جنیفر Homendy روز سه شنبه گفت آژانس او توصیه کرده بود که FAA 16 سال پیش نیاز است که همه صهردرس حمل شش یا بیشتر مسافران بود مجهز به یک زمین آگاهی و هشدار به سیستم اضافه کرد که FAA است “موفق به قانون” در این پیشنهاد است.

مدت کوتاهی پس از او پنج شنبه در کنفرانس خبری یک FAA سخنگوی اختلاف است که ارزیابی و اشاره کرد که FAA نیاز به زمین سیستم های هشدار برای هلیکوپتر آمبولانس هوایی عملیات.

تبلیغات

Rep. براد شرمن (D-سمنان) در روز پنج شنبه معرفی کوبه برایانت و Gianna برایانت هلیکوپتر ایمنی عمل می کنند. در بیانیه ای, شرمن گفت: این تجهیزات می تواند به جلوگیری از چنین فجایع و هزینه بین $25 ، 000 به $40,000.

خود لایحه خواستار هلیکوپتر به “مجهز به یک زمین آگاهی و سیستم هشدار دهنده. این قانون همچنین ایجاد یک کمیسیون ایمنی هلی کوپتر و نیاز به یک گزارش به کنگره در بهترین شیوه برای هلیکوپتر در موارد دید کم” با توجه به بیانیه.

این هلیکوپتر — Sikorsky S-76B هلی کوپتر ساخته شده در سال 1991 — ترک جان وین در فرودگاه در اورنج کانتی در 9:06 صبح یکشنبه با توجه به در دسترس عموم پرواز سوابق. این هواپیما گذشت بیش بیل هایقتس در نزدیکی ورزشگاه طفره زن و دور بیش از گلندیل در طول پرواز. در میان مه آلود شرایط آن سقوط کرد به یک تپه در کالاباساس.

همراه با Bryants بودند جان Altobelli, 56, دیرین مربی بیس بال در Orange Coast College; همسر خود را Keri 46; دختر خود را الهام 13; Christina Mauser, 38, دستیار مربی بسکتبال در Mamba آکادمی ورزشی; سارا چستر 45; چستر دختر Payton, 13; و خلبان 50 ساله Ara Zobayan.

tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im