استفان مک نیل وعده به نگه داشتن یک ساعت مچی نزدیک در وسایل نقلیه با ایالات متحده صفحات

هالیفاکس—با افزایش تعداد نوا Scotians شکایت در رسانه های اجتماعی مورد دیدن اتومبیل های آمریکایی صفحات ورود به

توسط MINERALNEWS در 13 تیر 1399

هالیفاکس—با افزایش تعداد نوا Scotians شکایت در رسانه های اجتماعی مورد دیدن اتومبیل های آمریکایی صفحات ورود به استان برتر استفان مک نیل متعهد به نگه داشتن نزدیک دیده بان در آن به نمایش در مرز خارج آتلانتیک کانادا.

اما McNeil همچنین هشدار داد Nova Scotians به پرش به نتیجه گیری درباره مردم در این خودرو گفت: بسیاری از آنها احتمالا شهروندان کانادایی آمدن به خانه بعد از زندگی و یا کار در خارج از کشور.

برتر ساخته شده نظرات امروز به عنوان چهار استان آتلانتیک برداشته محدودیت های مسافرتی برای ساکنان به بازتاب این منطقه نسبتا پایین و پایدار COVID-19 عفونت نرخ.

ساکنان New Brunswick, Nova Scotia, P. E. I. و نیوفاندلند و لابرادور هم اکنون می توانید سفر به هر یک از سه ولایت دیگر بدون خود جدا برای 14 روز پس از ورود — اما انزوا باقی مانده این قانون برای هر کسی که از خارج از منطقه است.

حتی اگر کانادا-آمریکا مرز بسته است به غیر ضروری سفر کانادایی ها به زندگی شهروندان در ایالات متحده مجاز به ورود به کانادا به عنوان طولانی به عنوان آنها یک پاسپورت داشته باشد.

مک نیل می گوید نوا Scotians' نگرانی در مورد افرادی که از ایالات متحده باعث شده است تا دولت خود را به سطح شیب دار تا تلاش های خود را برای پیگیری از کسانی که وارد این استان که در آینده از دیگر بخش آتلانتیک کانادا.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن