'از دست رفتن تقریبا کامل' از اوایل ماهی قزل آلا اجرا می شود در Fraser River اسلاید سال گذشته DFO می گوید

اتاوا—در اوایل اجرا می شود از استوارت ماهی خوراکی ریز شمال کلمبیا و chinook salmon ویران شد سال گذشته به دلیل

توسط MINERALNEWS در 21 خرداد 1399

اتاوا—در اوایل اجرا می شود از استوارت ماهی خوراکی ریز شمال کلمبیا و chinook salmon ویران شد سال گذشته به دلیل آنها نمی تواند آن گذشته عظیم رانش زمین در بریتیش کلمبیا Fraser River, دولت اعلام کرد.

مقامات با شیلات و اقیانوس کانادا گفت: عوام کمیته که 99 درصد از اوایل استوارت و 89 درصد از اوایل chinook salmon از دست داده بودند.

ربکا رید بخش مدیر منطقه ای برای منطقه اقیانوس آرام گفت: ماهی قزل آلا بقا بهبود بعد از آن در تابستان زمانی که کار شروع به حمل و نقل ماهی گذشته اسلاید کمک به آنها در رسیدن به تخم ریزی خود را زمینه.

مرگ و میر در طول سالمون سفر طولانی داخلی در حال حاضر بالا و آن را سخت به می گویند که دقیقا چه چیزی باعث مرگ اریک تیلور یک جانور شناسی استاد و ماهی کارشناس در دانشگاه بریتیش کلمبیا در مصاحبه ای گفت:.

اما او گفت: آن را روشن است که رانش زمین در نزدیکی نوار بزرگ مقصر پشت سال گذشته افزایش مرگ و میر.

این باور گسترده رانش زمین در شمال Lillooet رخ داده در اواخر اکتبر یا اوایل نوامبر 2018 اما آن را کشف کرد تا زمانی که در ماه ژوئن گذشته پس از ماهی در حال حاضر آغاز ورود.

شیلات وزیر برنادت اردن گفت: کمیته حجم اسلاید معادل یک ساختمان 33 طبقه بالا 17 طبقه گسترده است.

حدود 60000 ماهی کمک کرده بودند بیش از این اسلاید در سال گذشته گفت: در حالی که 220,000 ساخته شده از آن گذشته خود را هنگامی که حجم آب کاهش یافته است.

اردن گفت: تا کنون فقط دو chinook مشاهده شده است پس از رسیدن این سال است.

برنامه ها در جای خود به طور قابل توجهی افزایش تعداد ماهی که زنده ماندن و رسیدن به تخم ریزی زمینه را در این سال از جمله با استفاده از یک پنوماتیک ماهی پمپ — یک به اصطلاح ماهی قزل آلا توپ — و ساخت یک سری از تخته سنگ ها برای ایجاد یک ماهی نردبان.

"هدف نهایی خواهد بود برای پاک کردن آن به اندازه کافی به طوری که آن را یک گذرگاه برای ماهی به طوری که آن چیزی است که ما باید به طور مستمر نظارت و یا حفظ" اردن گفت.

"اما در عین حال ما مطمئن شوید که وجود دارد اقدامات در محل برای گرفتن ماهی از طریق."

اردن گفت: یکی دیگر از کوچک اسلاید در حدود دو متر مکعب اتفاق افتاده در ماه گذشته در حالی که هیچ کارگران در حال حاضر نشانه ای از زمین خطرناک در سایت از راه دور.

کمیته شنیده ام که شیلات و اقیانوس ها نیز کاوش چگونه مراکز تکثير میباشند می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای بازگرداندن اجرا می شود تحت تاثیر این زمین لغزش. این بدان معناست که برخی از ماهی قزل آلا خواهد بود دستگیر شده و فرزندان خود را پرورش داده قبل از اینکه دوباره به راه افتادند ،

"ما می دانیم که وجود دارد رفتن به یک کشور فقیر برای بسیاری از بالا فریزر رودخانه ماهی قزل آلا بنابراین ما به دنبال در شرایط اضطراری حفاظت از افزایش اقدامات از جمله hatchery جزء" اردن گفت.

برگزاری تسهیلات رفت و به بهره برداری در هفته گذشته گفت: اگر چه او اذعان کرد که در مقیاس بزرگ با استفاده از مراکز تکثير میباشند می تواند بر تنوع ژنتیکی ماهی قزل آلا وحشی سهام.

جدید دموکرات MP گرد جانز که نشان دهنده Courtenay-Alberni در جزیره ونکوور گفت: این کمیته که B. C. نیاز به یک بزرگتر تعهد مالی از اتاوا از طریق یک مفصل ماهی قزل آلا مرمت و نوآوری صندوق.

این صندوق به ارزش تا $142.85 میلیون بیش از پنج سال تا پایان ماه مارس سال 2024 و رید گفت: مجموع ارزش از برنامه های کاربردی تحت این برنامه تا کنون شده است در $340 میلیون دلار است.

"واضح است که این برنامه کافی نیست و به خدمات نیاز ساحلی مردم" جانز گفت.

"یکی از چیزهایی است که اتفاق نظر وجود دارد با جوامع بومی های محلی, تفریح, ماهیگیران تجاری این است که ما نیاز به پول بیشتر برای مرمت و حفاظت از زیستگاه."

دانشگاه جانز وجود دارد گفت: هزاران نفر از داوطلبان که مایل به کمک به, اما آنها نیاز به منابع است. بسیج یک نیروی کار می تواند بخشی از میلاد را COVID-19 همه گیر بازیابی برنامه های در حالی که کمک به صرفه جویی در یاد ساحلی گونه های او اضافه شده است.

بزرگ نوار لغزش آخرین تهدید برای بقای ماهی قزل آلا وحشی, تیلور گفت: همراه با تغییر آب و هوا از دست زیستگاه و فقیر نظارت bycatch مختلف شیلات.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"نوار بزرگ است که فقط یکی از حوادث اخیر که در حال آسیب رساندن به ماهی آزاد اقیانوس آرام که در حال حاضر در یک موقعیت آسیب پذیر."

لغزش نشان از اهمیت اجرای دیگر اقدامات برای بازگرداندن ماهی قزل آلا وحشی اجرا می شود برای اطمینان از زنده ماندن طولانی مدت تیلور گفت.

"شکست به لیست ماهی آزاد اقیانوس آرام تحت گونه های در معرض خطر در حال حاضر عمل کرده است و حتی بیشتر جدیت از آنجا که ما نمی تواند کنترل این چیزهایی مانند راک اسلاید."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن