زانو تعمیر استفاده از فولاد دستیار منجر به هزینه ای لایحه تعجب

بزرگنمایی این تصویر Izzy Benasso مجروح زانو در حالی که بازی تنیس با پدرش استیو Benasso در دنور. پس ا

توسط MINERALNEWS در 1 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

Izzy Benasso مجروح زانو در حالی که بازی تنیس با پدرش استیو Benasso در دنور. پس از دانشجو تا به حال عمل جراحی زانو برای ترمیم آسیب پدر او متوجه او صورتحساب های پزشکی شامل یک جداگانه از فولاد دستیار برای $1,167. راشل وولف برای KHN پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
راشل وولف برای KHN

Izzy Benasso بازی گاه به گاه بازی تنیس با پدرش در یک تابستان شنبه هنگامی که او احساس او زانو پاپ. او پاره منيسک یکی از اصطکاک-کاهش پد در زانو, قفل کردن آن را در محل در یک زاویه 45 درجه.

اگر چه او مشکوک او پاره کرده بود چیزی 21 ساله ارشد در دانشگاه کلرادو بولدر مجبور به تحمل اضطراب تعطیلات آخر هفته در ماه جولای سال 2019 تا زمانی که او می تواند یک MRI که دوشنبه است.

"این نوع عاطفی به او گفت:" او پدر استیو Benasso. "فقط نشستن وجود دارد و فکر کردن در مورد تمام چیزهایی که او نمی تواند قادر به انجام است."

در UCHealth daisy mason هاوکینز درمانگاه دنور MRI تایید پارگی و او برنامه ریزی شده بود برای عمل جراحی در روز پنج شنبه. پدر او که با این نسخهها کار در منابع انسانی به او گفت که دقیقا چه بخواهید کلینیک در خصوص پوشش بیمه.

استیو بود دو بررسی که در بیمارستان; جراح دکتر جیمز Genuario; و Genuario درمانگاه بودند همه در درون او Cigna سلامت طرح شبکه است.

"ما بسیار آگاهانه رفتن به آن را," او گفت:.

ایزابل ملاقات با Genuario را دستیار پزشک در روز چهارشنبه و روز بعد تحت عمل موفق منيسک تعمیر و بهره برداری است.

"من در حال حاضر بدست پاس اسکی که در آن نقطه" ایزابل گفت. "به طوری که افسرده." اما او heartened به شنیدن این که با گذشت زمان و ناتوانی او را به عقب بر گردیم به سبک زندگی فعال است.

سپس یک نامه وارد شده است که portended صورت حساب آمده است.

بیمار: Izzy Benasso یک 21 ساله و دانشجو تحت پوشش خود Cigna طرح بهداشتی.

کل لایحه: $96,377 برای عمل جراحی بود صورتحساب بیمارستان, آسمان ریج مرکز پزشکی در درخت تنهاست Colo., بخشی از HealthONE یک بخش از سود بیمارستان های زنجیره ای HCA. آن را پذیرفته $3,216.60 پرداخت از شرکت های بیمه و همچنین به عنوان $357.40 از Benassos به عنوان پرداخت در کامل است. جراحی دستیار صورتحساب به صورت جداگانه برای $1,167.

خدمات ارائه دهنده: Eric گریفیث یک فولاد دستیار که با این نسخهها کار به عنوان یک پیمانکار مستقل.

خدمات پزشکی: سرپایی آرتروسکوپی زانو عمل جراحی برای تعمیر منيسک.

چه می دهد: این Benassos بود تصادفا به روند رو به رشد در مراقبت های بهداشتی: شخص ثالث فولاد دستیاران که بخشی از کارکنان بیمارستان و یا یک جراح عمل. آنها تمایل به ماندن در خارج از شبکه با برنامه های بهداشتی یا پذیرش چه برنامه درمانی خواهد پرداخت آنها و یا صدور صورت حساب بیمار به طور مستقیم. که به نوبه خود منجر به بسیاری از تعجب صورتحساب.

حتی قبل از هر گونه صورتحساب های پزشکی نشان داد تا Izzy را دریافت توجه از کسی که نام او به رسمیت نمی شناسد.

"من نوشتن این نامه به عنوان یک حسن نیت ارائه میدهد به شما یادآوری از حضور من در حین عمل" در این نامه به عنوان خوانده شده.

آن را از اریک گریفیث دنور مبتنی بر فولاد دستیار. او در نوشتن است که او تا به حال ارائه یک ادعا به سلامت طرح درخواست پرداخت برای خدمات خود را, اما آن است که خیلی زود به می دانم که آیا این طرح پوشش هزینه های خود را. آن صحبت نمی, دلار و سنت است.

استیو Benasso گفت که او بهت زده نامه را به معنی اضافه کرد: "ما هرگز خوانده یا شنیده ام از هر چیزی که قبل از."

فولاد دستیاران نیست, پزشکی, پزشکان, اما به عنوان یک مجموعه فوق العاده از دست جراحان اجازه می دهد آنها را به تمرکز بر روی جنبه های فنی از عمل جراحی است. اغلب جراحان دیگر و یا دستیاران پزشک و یا در مراکز آموزشی پزشکی و یا ساکنان فولاد همراهان پر کردن این نقش در هیچ هزینه اضافی. اما برخی از پزشکان تکیه بر گواهی فولاد دستیاران که به طور کلی در مقطع کارشناسی رشته علوم کامل 12 تا 24 ماه برنامه های آموزشی و پس از عبور از یک آزمون گواهینامه.

جراحان به طور کلی تصمیم گیری زمانی که آنها نیاز به فولاد دستیاران اگر چه مراکز مدیکر و مدیکید خدمات نگهداری لیستی از روش های که برای یک فولاد دستیار می تواند و نمی تواند لایحه. منيسک تعمیر است که در لیست مجاز روش.

یک آسمان ریج سخنگو گفت که این مسئولیت جراح به قبل از اجازه استفاده و پرداخت یک فولاد دستیار در طول جراحی سرپایی و HealthOne بیمارستانها آیا استخدام فولاد دستیاران. نه معاون و نه جراح با این نسخهها کار به طور مستقیم برای بیمارستان است. UC دانشکده پزشکی جراح کارفرما با کاهش درخواست برای نظر از Genuario.

کارن لودویگ مدیر اجرایی انجمن فولاد دستیاران تخمین می زند که 75 درصد از گواهی فولاد دستیاران شاغل در بیمارستان و در حالی که بقیه پیمانکاران مستقل و یا کار برای فولاد دستیار گروه.

"ما در حال دیدن بیشتر از اشخاص ثالث," دکتر گفت: Karan Chhabra, یک جراح و سیاستگذاری سلامت محقق در دانشکده پزشکی دانشگاه میشیگان. "این منطقه در حال ظهور کسب و کار."

و می توان آن را سودآور: برخی از بزرگتر فولاد دستیار شرکت ها حمایت سرمایه گذاری در سهام خصوصی. شرکت های سهامی خصوصی در اغلب بخش مورد نظر از سیستم مراقبت های بهداشتی که در آن بیماران را انتخاب و در که فراهم می کند مراقبت از خود. در واقع تحت بیهوشی برای جراحی بیماران اغلب غافل از دستیاران در اتاق عمل. سهام خصوصی مدل های کسب و کار شامل نگه داشتن چنین یاران خارج از شبکه به طوری که آنها می تواند لایحه بیماران برای مقادیر بزرگتر از آنها می تواند مذاکره از شرکت های بیمه.

فولاد دستیاران شمارنده است که بسیاری از طرح های بیمه تمایلی به عقد قرارداد با آنها.

"آنها علاقه مند نیست" گفت: لوئیس آراگون یک منطقه شیکاگو فولاد دستیار و مدیر عامل آمریکایی فولاد حرفه ای سهام خصوصی مورد حمایت گروه در هوستون.

Chhabra و همکارانش در دانشگاه میشیگان به تازگی دریافتند که 1 در 5 بخش خصوصی بیمه بیماران تحت عمل جراحی در شبکه پزشکان در شبکه امکانات هنوز هم تعجب خارج از شبکه ، از کسانی که 37 درصد از فولاد دستیاران — با متخصص بیهوشی به عنوان شایع ترین مجرمین است. محققان دریافتند 13 درصد از آرتروسکوپی meniscal تعمیرات منجر به تعجب اسکناس به طور متوسط از $1,591 هر لایحه.

کلرادو است تعجب صدور صورت حساب برای حمایت از مصرف کنندگان مانند Benassos که دولت تنظیم برنامه های بهداشتی. اما دولت حمایت نمی اعمال می شود به 61 درصد از کارگران آمریکایی که خود بودجه کارفرما در نظر دارد. کلرادو سلامت مصرف کننده ابتکار عمل کمک می کند که مصرف کنندگان اختلاف تعجب صورتحساب دیده است که بسیاری از موارد مربوط به فولاد دستیاران گفت: آدم فاکس مدیر استراتژیک نامزدی.

قطعنامه: در ابتدا Benassos نادیده داند. Izzy نمی یاد جلسه گریفیث یا گفته بودن یک فولاد دستیار می تواند در مورد او.

اما یک ماه و نیم بعد وقتی استیو وارد شده به بررسی دخترش را توضیح مزایای او را دیدم که گریفیث بود صورتحساب طرح برای $1,167. Cigna پرداخت نکرده بود و هر یک از آن.

متوجه می شوند که دستیار بود و به احتمال زیاد خارج از شبکه, استیو او نامه ای فرستاده گفت: "ما به هیچ وجه قصد پرداخت است."

گریفیث کاهش یافته است به نظر جزئیات Benasso مورد اما گفت که او می فرستد نامه به هر بیمار پس هیچ کس را شگفت زده کرد که او تسلیم کرد.

"با افراد مختلف صحبت کردن به شما در preop و استرس ناشی از عمل جراحی حتی اگر ما را ملاقات آنها ممکن است فراموش نکنید که من بود یا که من حتی وجود دارد," او گفت:. "بنابراین هدف از نامه ای است که فقط به می گویند," هی, من بخشی از عمل جراحی خود را.' "

پس از KHN مرقوم Cigna مقامات بررسی پرونده و Genuario را از عمل گزارش مشخص شد که خدمات یک دستیار جراح شد مناسب برای این روش و تایید گریفیث را ادعا می کنند. چرا که گریفیث بود که خارج از شبکه ارائه دهنده Cigna اعمال خود را هزینه برای Benasso را $2,000 سرپایی معافیت. این Benassos دریافت نکرده اند یک لایحه برای آن هزینه.

گریفیث می گوید: اغلب شرکت های بیمه نیاز به اطلاعات بیشتر قبل از تعیین این که آیا برای پرداخت برای فولاد دستیار خدمات. اگر این طرح می پردازد و چیزی را از او می پذیرد که به عنوان پرداخت در کامل است. اگر این طرح می پردازد و چیزی گریفیث معمولا صورتحساب بیمار است.

غذای آماده: به عنوان بیمارستان در سراسر کشور راه اندازی مجدد اعمال جراحی الکتیو بیماران باید آگاه باشند از این مشترک دام و تحقق آن را هزینه آنها ممکن است بدون مراجعه اما به پرداخت اگر دولت خود را ندارد حمایت در برابر تعجب صدور صورت حساب.

Chhabra گفت: او را به شنیدن بیشتر در گزارش های موردی در مورد برنامه های بیمه به سادگی نمی پرداخت برای فولاد دستیاران که برگ های بیمار گیر کرده با این لایحه.

Chhabra گفت: بیماران باید درخواست خود را به جراحان قبل از عمل جراحی, آیا یک دستیار خواهد شد و اینکه آیا دستیار در شبکه است.

"قطعا وجود دارد شرایط که در آن شما نیاز به یکی دیگر از مجموعه دست به مطمئن شوید که بیمار می شود بهترین مراقبت ممکن است," او گفت:. اما "داشتن یک شخص ثالث است که عمدا خارج از شبکه و یا یک همکار که یک جراح که در خارج-از-شبکه — کسانی که از موقعیت هایی که واقعا بسیاری از مالی یا اخلاقی حس."

لایحه از ماه است crowdsourced بررسی توسط قیصر اخبار بهداشت و NPR که کالبدشکافی و توضیح می دهد که صورتحساب های پزشکی. آیا شما جالب پزشکی لایحه شما می خواهید برای به اشتراک گذاشتن با ما ؟ به ما بگویید در مورد آن!



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب