کیک بوکسینگ مسابقه در بانکوک منجر به افزایش عفونت های

بانکوک - کیک بوکسینگ هنردوستان از سراسر تایلند به حضور عمده ای موی تای بازی در بانکوک داخلی Lumpini ورزشگاه در

توسط MINERALNEWS در 2 فروردین 1399

بانکوک - کیک بوکسینگ هنردوستان از سراسر تایلند به حضور عمده ای موی تای بازی در بانکوک داخلی Lumpini ورزشگاه در 6 مارس. ده ها تن یا بیشتر به خانه رفت ندانسته حمل coronavirus.

متمرد طرفداران بوکس led اجتناب ناپذیر در افزایش عفونت در این ماه است که دولت را مجبور به ترک آن کمتر از محکم رویکرد به مبارزه با COVID-19 که شکست خورده است برای الهام بخشیدن به اعتماد عمومی.

از جمعه تایید موارد از سه بوکس استادیوم در بانکوک بالغ 72 بیش از یک پنجم از ملی تلفات و 322. یک بازیگر عمده-کلی و یک سیاستمدار و یک مربی بوکس و کشت معمولی طرفداران در میان coronavirus موارد از 6 مارس رویداد.

از آن می ترسید و صدها نفر دیگر در گوشه و کنار کشور می تواند ویروسی زمان بمب. مقامات بهداشت را تهدید جدی است.

"بیشتر افرادی که گزارش خود را آسان تر از آن است برای ما برای پیگیری کردن دیگران با این ویروس قبل از آن خیلی دیر است." دکتر گفت: Thaveesin Visanuyothin سخنگوی وزارت صحت عامه.

اما حتی به عنوان نخست وزیر شورای نظامی چان-اوچا این هفته اعلام کرد اقدامات لازم برای مبارزه با گسترش COVID-19 — از جمله به تعویق انداختن عمده سه روز تعطیلات تعطیل مدارس و اجازه می دهد استانداران به جمع آوری هر گونه فضاهای — او اصرار داشت این کشور را که قرار بود به خاموش کردن.

او گفت: هموطنان خود این بحران به حال هنوز رتبهدهی نشده است فاز 3 یک بیماری همه گیر است که می تواند باعث مهم داخلی انتقال ویروس است. چگونه است که می تواند تعیین سخت است برای قضاوت به خصوص از آنجا که شورای نظامی دولت شده است برای انتقاد از عدم شفافیت و ثبات در انتشار اطلاعات است.

حتی سرکوب های اجرا شده در این هفته در ورود می فرستد یک پیام مخلوط. به جای ممنوعیت پروازهای بین المللی به کشورهای مختلف انجام داده اند بازدید کنندگان خارجی باید گواهی بهداشت تایید آنها عاری از ویروس است. نیاز غیر عملی است چرا که در بسیاری از, اگر نه بیشتر, کشورهای, آن را سخت به حتی تست شده و بدون نشان دادن علائم این بیماری است.

هر گونه توهم که تایلند را به نحوی اجتناب از سنبله در عفونت بر طرف شد در این ماه با کشف یک خوشه مورد از تک گسسته منبع. افراد آلوده شده بودند یک گروه از وای که گزارش شده است که مهمانی در یک مجلل بانکوک nightspot با یک بازدید کننده از هنگ کنگ. مقامات بهداشتی بدحجابی در partygoers برای های نوشیدنی و سیگار.

تنها چند روز بعد, محلی, افراد مشهور, در موی تای محافل ارسال شده یک پیام در خود Instagram account. موی تای توسط ورزش ملی با پایه فن اختصاص داده شده در سراسر کشور پوشا طبقات اجتماعی.

"این یک شوخی نیست برای کسانی که در تماس نزدیک با من در چند روز گذشته لطفا اقدامات احتیاطی. من Covid-19 ویروس#covid 19 گفت:" مارس 13 پیام از متی دین Chanthavanij در کنار تصویری از او با پوشیدن لباس سیاه فولاد ،

برخی از افراد در ابتدا منکر پست خود به عنوان یک شیرین کاری تبلیغاتی که او می تواند با عنوان جرم جنایی تحت پیگرد قانونی قرار. آن را نیز در معرض دوم به طور بالقوه خطرناک تر خوشه ای: این Lumpini ورزشگاه بوکس جمعیت.

متی دین او به عنوان است که معمولا به نام یک بازیگر و مدل و خواننده و ورزشکار. 41 ساله استرالیایی متولد شده است همچنین جدی شیفتگان موی تای و حتی صاحب یک سالن بوکس.

او یک استاد از مراسم در ورزشگاه Lumpini, مسابقه, ورود به حلقه به مصاحبه بوکسورهای و مروج و دست از جوایز به برندگان قرعه کشی.

تهویه مطبوع سالن شد و میزبانی اولین بار, موی تای رویداد های نجومی. یازده حملات آغاز شده و در 6 p.m به پایان رسید و فقط پس از نیمه شب. جمعیت حدود 5000 roared هر بار مشت و لگد رد و بدل شد.

"ما تحت فشار در برابر هر یک از دیگر. به طور معمول جایی نیست که شلوغ" گفت: Suwan Jitpinit که سفر از شهر خود در سوختهی استان 420 کیلومتر (260 مایل) درایو.

"در دیگر رویدادها به طور منظم وجود دارد خواهد بود در حدود 1500 تا 2000 نفر در ورزشگاه اما به دلیل این بود که مخصوص بازی وجود دارد بسیاری از مردم" به یاد می آورد 37 ساله بوکس منتقد. او در آنجا ماند در بانکوک برای بازی در یکی دیگر از استادیوم قبل از رفتن به خانه در مارس 10.

بر روی درایو خانه او شروع به احساس تب و لرز بسیار او به شخص دیگری بخواهید به درایو. زمانی که او وارد آن شب او به یک بیمارستان محلی و مبتلا به ورم لوزه. نه احساس بهتر است سه روز بعد او به دنبال کمک از یک بزرگتر بیمارستان در این نزدیکی هست فیتسانولوک.

پس از شنیدن اخبار در مورد متی دین او خواسته بود تست شده برای کوروناویروس. نتیجه برگشتم مثبت است. همسرش آلوده شده و خود روستا در سوختهی در حال حاضر تحت قرنطینه.

عادی طرفداران بوکس از استان های دیگر هم در نزدیکی بانکوک و در شمال شرق و جنوب نیز آزمایش مثبت برای این بیماری است.

در میان آنها: یک سیاستمدار محلی است که به خصوص سخت کوش در حضور ترکیبات خود را در یک استان شرقی بانکوک است.

با توجه به گزارش ها در تایلند, رسانه های بين زمان حضور او در Lumpini مسابقه و هنگامی که او آزمایش مثبت Kitti Paopiamsap رئیس چاچوئنگسائو ریاست سازمان با حضور شش مراسم ازدواج شش تشییع جنازه سه جلسات جامعه (دو نفر از آنها با سالمندان) سه بودایی ordinations سه نمایشگاه و حداقل چهار نفر دیگر در جلسات عمومی.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

"این غم انگیز است که این رویداد بوکس است و تشدید این وضعیت گفت:" Pinit Polkhan که مشترک اعلام وظایف با متی دین و مانند او گرفتار این ویروس. "قطعا بوکس صنعت است که مصرف یک ضربه سخت و کل کشور را به عنوان به خوبی."

_____

آسوشیتد پرس نویسنده Busaba Sivasomboon کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن