به عنوان متحده بازگشایی انجام آنها از نیروی کار آنها نیاز به جلوگیری از شیوع کروناویروس?

بزرگنمایی این تصویر سلامت محقق مکنزی بری از دریاچه نمک شهرستان در بخش بهداشت و درمان در شهرستان دریا

توسط MINERALNEWS در 29 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

سلامت محقق مکنزی بری از دریاچه نمک شهرستان در بخش بهداشت و درمان در شهرستان دریاچه نمک یوتا با این نسخهها کار برای تماس با افرادی که ممکن است در معرض coronavirus به طوری که آنها می توانید آزمایش و قرنطینه خود را. هزاران نفر از کارگران بهداشت و درمان سراسر کشور در حال انجام این کار برای کمک به حفظ شیوع بیماری از خیره کننده. ریک Bowmer/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ریک Bowmer/AP

یک NPR نظرسنجی از دولت ادارات بهداشت نشان می دهد که ملی coronavirus تماس با ردیابی نیروی کار سه برابر شده است در شش هفته از 11,142 به 37,110 کارگران است. هنوز داده های فعلی خود را مورد تعداد تنها هفت ایالت و ناحیه کلمبیا در حال کارکنان به سطح بهداشت عمومی, محققان می گویند که نیاز به مهار شیوع بیماری.

تماس با ردیاب در حال سلامت عمومی کارگران که رسیدن به هر مثبت coronavirus مورد پیگیری کردن مخاطبین خود را و اتصال هر دو فرد بیمار و کسانی که در معرض با خدمات آنها باید قادر به با خیال راحت خود را منزوی. این یک بخش ضروری از مهر از شیوع بیماری های در حال ظهور.

به درک که چگونه است که تصویر تغییر کرده بود پس از NPR تماس اولیه ردیابی نظرسنجی در اواخر آوریل, NPR رسیده دوباره به همه دولت ادارات بهداشت و همچنین سی و ایالات متحده. در مجموع NPR خبرنگاران قادر به جمع آوری اطلاعات از تمام 50 ایالت همراه با دی سی گوام و جزایر ماریانای شمالی.

در حال بارگذاری...

در حال بارگذاری...

بسیاری از کشورها هنوز در حال برنامه ریزی برای استخدام بیشتر تماس با ردیاب جابهجا موجود کارکنان دولت یا قطار خارج داوطلبان. برخی از در حال حاضر یک بانک از کارکنان آموزش دیده و یا داوطلبان در انتظار قادر به محوری برای ردیابی تماس اگر یک سنبله جدید موارد مثبت مطرح می شود. بسیاری از آنها با تکیه بر گارد ملی AmeriCorps داوطلبان و یا پاره وقت کارگران برای پر کردن این رتبه. با این برنامه به استخدام و کارکنان بانک ملی نیروی کار رشد می کند به 68,525 تماس با ردیاب.

"من فکر می کنم این شگفت انگیز است که نیروی کار در مقیاس بالا رفته است این دور در یک دوره کوتاه از زمان می گوید:" کریستال واتسون ارشد پژوهشگر در دانشگاه جانز هاپکینز مرکز سلامت و امنیت یک نویسنده سرب از مرکز کاغذ سفید در تماس با ردیابی ظرفیت. "اما من نیز — در همان زمان — نگران چرا که ما شاهد این افزایش در مورد اعداد در بسیاری از کشورهای مختلف."

سابق CDC مدیر تام فریدن موافق است که NPR نتایج نشان می دهد برخی از پیشرفت اما که آن را "تقریبا به اندازه کافی و نه به اندازه کافی سریع است."

کارشناسان بهداشت عمومی می گویند ردیابی تماس های هر یک مورد مثبت و درخواست آنها را به قرنطینه بسیار مهم است برای اجازه دادن به جوامع با خیال راحت به بازگشایی — کسانی که بیمار هستند و یا در معرض شده اند در خانه بمانند در حالی که بقیه مردم شروع به بازگشت به زندگی عادی است. اگر جوامع به اندازه کافی ندارد ردیاب به سرعت تماس و بررسی هر مورد مثبت و به طور موثر پیگیری با تماس های که استراتژی برای جلوگیری از انتقال سقوط از هم جدا.

در ایالات متحده بسیاری از مکان ها در حال بازگشایی قبل از اینکه به طور کامل ایجاد قوی سیستم ردیابی سلامت عمومی رهبران بودند خواستار ماه پیش. "ما در حال بازگشایی قبل از ما این سیستم آماده برای جلوگیری از موارد از تبدیل شدن به خوشه و خوشه را از تبدیل شدن به شیوع بیماری" فریدن می گوید.

چگونه بسیاری از ردیاب کافی است ؟

به برآورد که چگونه بسیاری از ردیاب به اندازه کافی برای هر دولت NPR تجزیه و تحلیل هر یک از دولت فعلی نیاز بر اساس تعداد موارد در هر کشور بیش از گذشته 14 روز با استفاده از تماس با ردیابی نیروی کار Estimator توسعه یافته توسط Fitzhugh Mullan موسسه سلامت نیروی کار حقوق صاحبان سهام در دانشگاه جورج واشنگتن.

تحلیل فرض کارگران خواستار 10 تماس با ما در هر مورد که مخاطبین به دنبال آن هستند تا با هر روز دیگر. ده مخاطبین ممکن است یک برآورد محافظه کار با توجه به اینکه بسیاری از مکان ها را آغاز کرده اند به سهولت اجتماعی فاصله اقدامات و زمانی که مردم از رفتن به رستوران یا خرید تعداد مخاطبین می توانید به سرعت رشد می کنند. این تجزیه و تحلیل همچنین فرض می شود که ردیاب رسیدن به 45 درصد از مخاطبین پس گاهی اوقات آن را نمی ممکن است به پیگیری مردم را — که یک نقطه میانی از سه استراتژی مشخص در یک تماس ردیابی نیروی کار و ابزار به تازگی منتشر شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

کسانی که ورودی طراحی شده برای نشان دادن دنیای واقعی چالش های تماس با ردیاب ممکن است در رسیدن به همه ممکن است تماس با ما. "این سخت است برای دریافت نگه دارید از مردم می گوید:" واتسون. "وجود دارد بسیاری از دیگر عوامل بسیاری که ممکن است مردم را مایل و یا قادر به انجام این جمله تاریخی خود را مسائل با اعتماد به دولت [...] من فکر می کنم هر مقدار از تماس با ردیابی کمک می کند."

نتایج NPR و تحلیل نشان می دهد که چندین ایالت را به اندازه کافی تماس با ردیاب تخمین زده می شود نیاز به بررسی های فعلی خود را بار اخیر موارد است. هفت متحده — آلاسکا, ماساچوست, مونتانا, New York, اورگان, ورمونت, و, West Virginia — همراه با سی و سرزمین های از گوام و جزایر ماریانای شمالی در حال حاضر به اندازه کافی ردیاب داده محلی انتقال است. شش آمریکا -- کلرادو, کانکتیکات, آیداهو, داکوتای شمالی, کارولینای جنوبی و واشنگتن — به اندازه کافی زمانی که ذخیره کارکنان شامل نیروی انسانی خود تعداد. Thiry-هفت متحده به اندازه کافی نیست تماس با ردیاب با توجه به NPR و تحلیل.

هنوز هم بسیاری از ایالت ها نشان داد که آنها احساس آنها باید به اندازه کافی ردیاب برای رسیدن به سرعت. با 1,500 تماس با ردیاب سخنگوی وزارت فلوریدا سلامت نوشت: به NPR "این است که با موفقیت نشست جاری عملیاتی تقاضا است که مجددا روزانه به عنوان موارد اضافی را تایید کرد."

توسط NPR و تحلیل فلوریدا خواهد نیاز به حدود سه برابر تعداد فعلی از تماس با ردیاب قادر به بررسی و پیگیری با تماس با ما برای هر coronavirus مورد. فلوریدا یکی از بیش از یک دوجین متحده که در آن موارد COVID-19 در حال حاضر در حال افزایش است.

هر محل متفاوت است -- یک شهرستان تنها با چند جدید کروناویروس موارد یک هفته ممکن است قادر به مدیریت تماس ردیابی تنها با چند ردیابی کارکنان پاره وقت. اما با شدت عفونی ویروس که تنظیم خطرناک است و کارشناسان بهداشت عمومی هشدار می دهند — سنبله می تواند اتفاق می افتد به طور ناگهانی و بدون کنترل کافی تماس با ردیابی.

تست نیز بحرانی — این اولین گام در آزمون ردیابی و جداسازی استراتژی بهداشت عمومی رهبران تاکید کرده اند باید در محل. اگر یک جامعه نیست تست به اندازه کافی موارد مثبت نمی تواند شناسایی و ترسیم شده است.

هم نیروی کار

متحده ذکر شده طیف وسیعی از استراتژی های خلاق برای کارکنان. بعضی از آنها تبدیل به انسان دوستی خصوصی مانند نیویورک که دارای پشتیبانی از بلومبرگ Philanthropies به استخدام کارگران. دیگران باید با همکاری دانشگاهها آوردن بر دانش آموزان فارغ التحصیل به کمک. دیگران مانند کالیفرنیا در حال آموزش و مجدد کارگران دولت که نقش های دیگر.

تعدادی از کشورهای ذکر شده داوطلبان به عنوان بخشی از استراتژی خود را برای دست زدن به حجم کار تبدیل به گروه خدمات مانند Americorps یا ثبت نام افراد مایل به کمک. میشیگان مثلا با اتکا در درجه اول بر روی داوطلبان و استخدام پیمانکار برای مدیریت است که نیروی کار. آنها امضا کرده ایم تا 9,500 مردم مایل به کمک و 422 داوطلبان در حال حاضر در حال برقراری تماس که در حال "ساخت تماس با حدود 90 درصد از تمام مخاطبین در عرض 24 ساعت" لین Suftin اطلاعات عمومی و افسر میشیگان وزارت بهداشت و خدمات انسانی نوشت: به NPR.

اپیدمیولوژی Abdul El-Sayed شده است انتقادی از میشیگان برای تکیه بر داوطلبان. "آنچه که ما در حال گفتن است — به طور ضمنی — ما ارزش نیست و این به اندازه کافی برای پرداخت هزینه برای آن را," او می گوید. "این محل که در آن شما نیاز به نوعی از پاسخگویی شما نیاز به این نوع از حساسیت و شما نیاز به این نوع از آموزش کارکنان حرفه ای می تواند به شما بدهد."

و او اضافه می کند با بیش از 40 میلیون نفر تشکیل پرونده برای مزایای بیکاری "اینطور نیست که ما لازم نیست که نیروی کار موجود به کار است."

یک درهم آمیخته سیستم

یکی از دلایل آن را سخت برای آمریکا به منسجم تماس با ردیابی استراتژی است که سیستم بهداشت عمومی است و یک درهم آمیخته از متفاوت راهبری سیستم های. در اکثر ایالت "محلی بهداشت بخش های مستقل از دولت در بخش بهداشت و درمان" توضیح می دهد که Adriane Casalotti رئیس دولت و امور عمومی در انجمن ملی شهرستان و شهر مقامات بهداشتی. برخی از ایالت ها باید به طور کامل متمرکز بهداشت عمومی ادارات و دیگران هستند و ترکیبی از این دو سیستم.

در بسیاری از این ادارات بهداشت محلی یک تیم کوچک از بهداشت عمومی کارگران انجام بسیاری از مشاغل مختلف — و در حال حاضر با اضافه کردن در coronavirus تماس با ردیابی. شهرستان کارکنان در وایومینگ مثلا "انجام بسیاری از کار اما باید مسئولیت های دیگر بیش از حد پس از آن یک روش ساده تعداد از کارکنان" کیم Deti از وایومینگ وزارت بهداشت نوشت: در یک ایمیل به NPR. "من نمی باید یک شماره برای آن."

با این حال در مونتانا که در آن بهداشت عمومی ادارات مستقل و محلی دولت عمومی وزارت بهداشت به تازگی یک نظرسنجی به شکل از چگونه بسیاری از کارکنان وجود دارد در سراسر کشور و یک ظرفیت بیش از 500 کارکنان است که می تواند به نوبه خود تماس ردیابی در صورت نیاز.

Candice چن استاد سیاست در دانشگاه جورج واشنگتن که مشغول به کار در تماس با ردیابی نیروی کار برآورد ابزار امیدوار محلی دیگر کنترل متحده به دنبال مونتانا سرب و بپرسید "آیا می توانیم آنچه مونتانا بود ؟ و به این ترتیب ما می توانیم آماده می شود اگر ما شروع به دیدن موارد در برخی از استان ها که تا به حال دیده نشده موارد؟"

یکی دیگر از پیچیدگی: وظیفه تماس با ردیابی است که معمولا شکسته به چندین نقش های مختلف که به درجات مختلف از تجربه و تخصص مورد نیاز است.

"راهی که ما فکر می کنم آن است که این تماس با سیستم ردیابی" توضیح می دهد که Casalotti. وجود خط مقدم کارگران ساخت تماس های تلفنی به بررسی موارد جدید و رسیدن به مخاطبین است. علاوه بر این, شما نیاز به سرپرستان, و او می گوید: "ما همچنین نیاز اپیدیولوژی — نه فقط در سطح دولت بلکه در سطح محلی — که در آن می توانید به اطلاعات در زمان واقعی" برای شناسایی ممکن است خوشه.

یک تماس برای فدرال رهبری

کل گزارش شده توسط متحده بسیار کمتر از بیش از 100 ، 000 تماس با ردیاب نفوذ برخی از کارشناسان بهداشت عمومی نامیده اند.

بخشی از دلیل این شکاف است که به وضوح کمبود بودجه. یک گروه از مقامات سابق فدرال که در نامه ای به کنگره خواستار افزایش تماس با ردیابی پشتیبانی برآورد 12 میلیارد دلار در بودجه فدرال مورد نیاز خواهد بود به پرداخت هزینه برای استخدام. قهرمانان قانون که به تصویب مجلس ماه گذشته شامل 75 میلیارد دلار برای آزمایش و تماس با ردیابی تلاش است اما انتظار نمی رود به تصویب در مجلس سنا. آن را در همه مشخصی که آیا دو حزبی جدید امداد لایحه شامل بودجه فدرال به طور خاص برای تماس با ردیاب.

CDC فراهم می کند کارکنان به پشتیبانی محلی تماس ردیابی کردند. مدیر رابرت Redfield گفت NPR در ماه آوریل که آژانس در مورد 500 کارکنان در حال حاضر مستقر شده اند برای کمک به دولت های محلی و ادارات بهداشت و که آن را پشتیبانی یکی دیگر از 650 موقعیت با 45 میلیون دلار در بودجه از CDC پایه و اساس است.

این معلوم نیست که چگونه بسیاری از کسانی که استخدام شده اند ساخته شده است. در یک بیانیه CDC سخنگوی اسکات Pauley NPR گفت "CDC تلاش برای حمایت از دولت تماس ردیابی در حال انجام و استخدام از طریق CDC بنیاد همچنان" و با اشاره به موقت هدایت و ارتباطات ابزار موجود در سایت CDC.

متعدد بهداشت عمومی رهبران به نام برای رهبری بیشتر — اگر نه بودجه و کارکنان — از دولت فدرال برای حمایت از دولت و بهداشت محلی بخش " تماس با ردیابی کردند.

"ما نیاز به یک فدرال پاسخ بر این از یک روز و ما نداشته اند یکی می گوید:" El-Sayed. "ما نیاز به بودجه فدرال برای تماس با ردیاب و ما به آن نیاز دارید در حال حاضر است."

"من امیدوارم که ما می توانیم این را در بالای ملی ما دستور به ادامه به افزایش نیروی کار ما و تعهد ما به انجام تماس ردیابی" واتسون از دانشگاه جانز هاپکینز می گوید. با افزایش موارد در بسیاری از ایالات و اجتماعی فاصله اقدامات کاهش تا, او می گوید: "این تنها رفتن به تبدیل شدن به بیشتر به چالش کشیدن برای انجام تماس ردیابی رفتن به جلو است."

کارولین کلی کانی Hanzhang جین شان McMinn, روت تالبوت, جولیا Wohl و کارمل ظالم کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب