جدید کالیفرنیا قوانین اکثر مدارس شروع خواهد شد

آنلاین سان فرانسیسکو - با اولین روز مدرسه فقط هفته دور در کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom گذاشته جا

توسط MINERALNEWS در 28 تیر 1399
آنلاین

سان فرانسیسکو - با اولین روز مدرسه فقط هفته دور در کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom گذاشته جارو قوانین جدید جمعه که همه اما اطمینان بیشتر از دولت K-12 مدرسه در خدمت 6.7 میلیون دانش آموز نمی خواهد بازگشایی کلاس های درس که سال تحصیلی شروع می شود.

این قوانین همچنین دستور که همه کارکنان و دانش آموزان بالاتر از 2 درجه که آیا بازگشت به دانشگاه ماسک در مدرسه به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس موج.

Newsom گفت: تمام مدارس دولتی و خصوصی در استان ها هستند که بر دولت نظارت لیست برای افزایش coronavirus عفونت نمی تواند نگه دارید در کلاس های حضوری و باید برای دیدار با معیارهای اکید برای بازگشایی. در حال حاضر 32 کالیفرنیا 58 شهرستانهای استان هستند در فهرست, شامل اکثریت قریب به اتفاق جمعیت این ایالت و بزرگترین شهر لس آنجلس و سن دیگو و سن فرانسیسکو.

"دانش آموزان و معلمان و کارکنان و پدر و مادر ترجیح می دهند در کلاس های آموزش. اما تنها اگر ما می توانید آن را با خیال راحت" Newsom گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی. "چیزی که ما باید قدرت را به بچه های ما به مدرسه ؟ پوشیدن ماسک, فیزیکی, فاصله, شستن دست های خود را."

فرماندار دقیق مقررات جدید علامت یک تغییر چشمگیر از موقعیت قبلی خود که آن را به محلی مدارس و تخته برای تصمیم گیری زمان و نحوه بازگشایی شده است. اطلاعیه خود آمد و به عنوان بسیاری از دولت 1,000 مدارس مجموعه به ادامه آموزش در اواسط ماه اوت با بسیاری هنوز نهایی بازگشایی برنامه.

"برنامه ریزی برای بازگشایی 20-21 مدرسه سال واقعا غلتکی سوار coaster" گفت: Robert Meszaros سخنگوی Kern County سرپرست مدارس ، Kern County, در شمال لس آنجلس در لیست سازمان دیده بان اما انتظار آن می تواند به زودی و تحت تاثیر قرار خواهد شد.

Meszaros گفت که در حالی که فرماندار اعلام نشده و غیر منتظره "آن است که بسیار متفاوت از بخشنامه که داده شد فقط چند هفته پیش زمانی که مدارس را تشویق به باز کردن برای 20-21 سال تحصیلی با فرد راهنما به بیشترین حد ممکن است."

با بسیاری از مدارس تلاش بیش از تصمیم اتحادیه های معلمان ، والدین و مسئولان مدرسه اصرار دارند Newsom به ارائه مطلب جهت در مورد اینکه آیا آن را بی خطر است برای بازگشت. این هفته کالیفرنیا گزارش دوم خود را-بالاترین یک روز در مجموع در میزان عفونت و مرگ و میر از زمان شروع این بیماری همه گیر. حدود 7,500 های مردمی در کالیفرنیا — بیش از 1 ، 200 از آنها در دو هفته گذشته.

جف اولسن که دختر خواهد بود یک تازه وارد در پایتخت مدرسه مسیحی در ساکرامنتو به نام Newsom دستور "wildly overreaching" و استدلال کرد که محلی مدارس در و تخته باید مجاز به تصمیم گیری زمانی که و چگونه به بازگشایی شده است.

"کودکان و نوجوانان باید در کلاس درس و شرکت در فعالیت های" او گفت:. "به ما گفته شده که ماسک به کار برای کمک به نگه داشتن این ویروس از گسترش و به همین دلیل ما می توانید به فروشگاه های مواد غذایی, اما به نوعی ما نمی تواند انجام دهد که با بچه ها در کلاس است؟"

چند بزرگ و مناطق آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر خود را در مدارس آغاز خواهد شد در دوره جدید تقریبا از جمله لس آنجلس و سن دیگو امور خارجه دو کشور با یک ترکیب ثبت نام از 720,000 K-12 دانش آموزان است. سان فرانسیسکو و اوکلند, Sacramento, Long Beach, Santa Ana و سان برناردینو در میان مناطق دیگر امید بستن به بازگشت به کلاس های درس.

لس آنجلس وزارت بهداشت مدیر باربارا فرر گفت: آن را "دلسرد کننده و تاسف" است که LA County دانش آموزان نمی توانند نرمال اولین روز خود را در مدرسه بلکه لازم است.

"این هفته در لس آنجلس متاسفانه رسیده گریم نقاط عطف در هر روز است. ما گزارش داده اند که بسیاری از موارد در یک روز ترین بستری شدن در بیمارستان و غم انگیز مرگ بالا اعداد" فرر گفت.

Newsom هدایت میسازد جزئیات در زمانی که کلاس های درس و مدارس را به نزدیک اگر وجود دارد شیوع. اگر یک دانش آموز یا مربی تست مثبت برای این ویروس یک کلاس درس را به نزدیک و دانش آموزان و معلم خواهد قرنطینه برای 14 روز. کل مدرسه باید بازگشت به آموزش از راه دور اگر آن را گزارش موارد متعدد یا 5 درصد از دانش آموزان و کارکنان تست مثبت در یک دوره 14 روزه.

جف فریتس رئیس فدراسیون معلمان کالیفرنیا گفت: این اتحادیه را شکر که Newsom ارائه شده جهت مدارس جمعه. اما او گفت: قوانین برای از سرگیری فرد در یادگیری باید حتی سختگیرانه تر: مدارس نباید اجازه باز تا موارد کاهش 14 روز مستقیم در یک شهرستان و در سطح ایالت.

"همه درگیر می خواهد فرد در یادگیری است. ما می دانیم که بهترین راه برای ارائه به آموزش و پرورش است. اما یک مسئله ایمنی در اینجا," او گفت:.

کالیفرنیا انجمن معلمان که نشان دهنده 310,000, اعضای, بود, تیز خواست Newsom در هفته گذشته به بازگشایی مدارس "تا زمانی که آن را بی خطر است."

جمهوری خواه مجلس کوین Kiley متهم فرماندار از گوش دادن به "منافع خاص نه علم" در تخمگذار از قوانین است.

"به جای اتخاذ یک رویکرد متعادل فراهم می کند که, کالیفرنیا, خانواده, گزینه های مبتنی بر کلاس درس و یادگیری مبتنی بر فرماندار است تعطیل اکثریت قریب به اتفاق مدارس در سراسر کشور" گفت: Kiley از کالیفرنیا.

مدارس سراسر کالیفرنیا بسته در ماه مارس به عنوان دولت ramped تا ویروس های مربوط به محدودیت. حرکت به آموزش از راه دور راکی بود برای معلمان ، والدین و دانش آموزان به ویژه کسانی که فاقد این تکنولوژی مناسب و یا دسترسی به اینترنت. Newsom با اشاره به بودجه دولت شامل بیش از 5 میلیارد دلار برای کمک به دانش آموزان مبتلا به یادگیری زیان.

مدارس در حال حاضر خواهد شد نیاز به معرفی "قوی برنامه های آموزش راه دور" چیزی معلمان گفته اند که آنها در حال تلاش برای اما ممکن است آسان تر از انجام گفت.

قوانین تماس منظم coronavirus تست از کارکنان مدرسه و کار با کانتی تماس با ردیاب اگر شیوع رخ می دهد Newsom گفت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Superintendents خواهد بود قادر به ارسال درخواست چشم پوشی دوباره باز مدارس ابتدایی برای تصویب بهداشت محلی افسران اما معلوم بود که چقدر سخت و یا ملایم مقامات خواهد بود که بررسی آن درخواست.

___

Ronayne گزارش از ساکرامنتو. آسوشیتد پرس نویسندگان جان Antczak در لس آنجلس, دیزی Nguyen در سان فرانسیسکو و امی Taxin در اورنج کانتی, کالیفرنیا کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب