کنتاکی دربی موکول به ماه سپتامبر برگزار خواهد شد با طرفداران

بزرگنمایی این تصویر سواران از خط پایان عبور در 145 در حال اجرا از کنتاکی دربی در Churchill Downs سال

توسط MINERALNEWS در 5 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

سواران از خط پایان عبور در 145 در حال اجرا از کنتاکی دربی در Churchill Downs سال گذشته است. آیکون Sportswire/آیکون Sportswire via Getty Images پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آیکون Sportswire/آیکون Sportswire via Getty Images

کنتاکی دربی برگزار خواهد شد در پاییز با تماشاگران مسابقه محل برگزاری Churchill Downs روز پنجشنبه اعلام کرد.

معروف ترین مسابقه اسب رویداد در جهان معمولا در مه برگزار می شود, در حال حاضر را از سپتامبر. 1 سپتامبر. 5. کنتاکی دربی برگزار خواهد شد در روز شنبه, سپتامبر. 5., و کنتاکی اوکس — مسابقه به صورت 3 ساله fillies — اجرا خواهد شد روز قبل از.

Churchill Downs گفت: این کار با دولت های محلی و مقامات بهداشتی به منظور توسعه یک طرح است که اجازه می دهد مسابقه را به جای نگرانی بیش از coronavirus بیماری همه گیر.

اقدامات احتیاطی شامل ظرفیت محدود در تاریخی, هوای آزاد, مکان برگزاری, هیچ انبار دسترسی به هر یک از پرسنل و به روز شده کد رفتاری است که می گوید: شرکت کنندگان خواهد بود "غالبا با تشویق" به پوشیدن ماسک و اجتماعی به دور است.

"تیم ما عمیقا متعهد به برگزاری بهترین کنتاکی دربی همیشه و ما تمام اقدامات لازم را برای حفاظت از سلامت و ایمنی از همه کسانی که حضور و شرکت در, دربی" Churchill Downs مسیر مسابقه جمهور کوین Flanery گفت.

"در پاسخ به COVID-19 گیر ما در حال ایجاد یک مجموعه ای جامع از روش های عملیاتی که شامل بسیاری از اقدامات پیشگیرانه دنبال می شود در حالی که طرفداران در حضور ما در مرکز" Flanery گفت.

او افزود که در کنتاکی رژیم صهیونیستی است. اندی Beshear مشورت با مسیر مسابقه در مورد دستورالعمل جدید.

کنتاکی هنوز به دیدن عمده سنبله در coronavirus موارد مانند برخی از کشورها در سراسر کشور هر چند موارد جدید باید plateaued.

بلمونت استیکس زد هفته گذشته در نیویورک با هیچ تماشاگران کشید و حدود 4 میلیون بیننده در تلویزیون. Tiz قانون که مورد علاقه را به نفع خود در 4-5 شانس در زمان اول وجود دارد. این Preakness Stakes سوم و نهایی مسابقه برای تاج سه گانه برنامه ریزی شده برای اکتبر. 3.

بزرگنمایی این تصویر

اسب Tiz قانون با اسب دوانی مانی فرانکو تا عبور از خط پایان در مقابل یک جایگاه خالی برای برنده شدن در این 152nd در حال اجرا از بلمونت استیکس نژاد اسب در اوایل این ماه در المنت, n. y. ست Wenig/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ست Wenig/AP
آخرین مطالب