برنامه ریزی والدین پشت بایدن از دیدن یک " زندگی یا مرگ در انتخابات پیش رو

بزرگنمایی این تصویر معاون سابق رییس جمهور و جو بایدن آدرس Planned Parenthood اقدام صندوق نامزد فروم

توسط MINERALNEWS در 26 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

معاون سابق رییس جمهور و جو بایدن آدرس Planned Parenthood اقدام صندوق نامزد فروم در کلمبیا S. C.. در 22 ژوئن 2019. این گروه کاهش یافته و به یک نامزد خاص در طول دموکراتیک مقدماتی اما اعلام حمایت خود را به صورت بایدن روز دوشنبه. لوگان کوروش/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لوگان کوروش/خبرگزاری گتی ایماژ

با سقط جنین طرفداران حقوق دفاعی در فدرال و دولتی در سطح بیش از چهار سال گذشته برنامه ریزی والدین را حمایت بازوی حمایت معاون رئیس جمهور جو بایدن در مسابقه خود را برای شکست دادن رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

فعالان قرار دادن امید خود را در بایدن آنها همچنین داشتن یک مخلوط رکورد در سقط جنین, به عنوان آنها سازمان دیده بان ایالات متحده دیوان عالی کشور شکل با مغلوب ساختن پیشی جستن انتصاب برای تصمیم گیری های کلیدی است که می تواند مقیاس دسترسی به سقط جنین و کنترل تولد. آنها همچنین وضعیتی وخیم از یک سری از سیاست وارونه مربوط به بهداشت باروری در طول مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

"این است که به معنای واقعی کلمه زندگی و مرگ در انتخابات" الکسیس مک گیل Johnson, اقدام رئیس جمهور از برنامه ریزی والدین NPR گفت پیش از اعلام. "ما احساس می کردم که ما نمی توانیم تحمل چهار سال دیگر از مغلوب ساختن پیشی جستن; ما را مجبور به انجام همه چیز ما می توانیم او را به خارج از دفتر," او اضافه شده است.

در بیانیه اعلام حمایت بایدن وعده های خود را برای حمایت از حقوق باروری و برجسته کار خود را در قانون مراقبت مقرون به صرفه خود را در طول زمان به عنوان رئیس جمهور اوباما معاون رئیس جمهور. قانون مورد نیاز شرکت بیمه برای پوشش بهداشت باروری نمایش و بارداری بدون شرکت پرداخت.

برنامه ریزی والدین اقدام صندوق حمایت معاون رئیس جمهور جو بایدن برای رئیس جمهور در سال 2020 است.

YouTube

"ما را به حفاظت از زنان در قانون اساسی حق انتخاب و افتخار میکنم در کنار شما در این مبارزه ،" presumptive دموکراتیک نامزد می گوید در این ویدئو در روز دوشنبه منتشر شده توسط این گروه حمایت و بازوی سیاسی, برنامه ریزی والدین اقدام صندوق.

والدین طراحی شده است متضاد بایدن رکورد با رئیس جمهور تهمت که برنده ستایش از سقط جنین حقوق مخالفان برای انتصاب قضات محافظه کار و برای مسدود کردن داخلی و سازمان های بین المللی است که ارائه سقط جنین از دریافت بودجه فدرال برای پوشش دیگر باروری, بهداشت و درمان, مانند کنترل تولد و STI نمایش.

مک گیل جانسون NPR گفت که آن را فوری به معکوس مغلوب ساختن پیشی جستن از سیاست های.

"من فکر می کنم که اکثر آمریکایی ها," او گفت:. "ما باید قادر به نوعی از حرکت گذشته این بسیار چالش برانگیز و تفرقه قطبی دوران و حرکت به محل که در آن ما در واقع می تواند به بازسازی زندگی ما پس از این فاجعه است."

برنامه ریزی والدین تایید دموکرات نامزد انتخابات ریاست جمهوری در هر چرخه انتخابات پس از سال 2004 زمانی که سابق پلیس آمریکا جان کری بود نامزد. پس از حمایت هیلاری کلینتون در حزب دموکرات اولیه چهار سال پیش برنامه ریزی والدین را ندارد اولیه تایید شده این سال است.

در حالی که بایدن به مدت طولانی پشتیبانی از سقط جنین او شده است کمتر دیده می شود به عنوان پیشرو در این موضوع از بسیاری دیگر از دموکرات ها از جمله رقبای سابق خود برای نامزدی. در دهه های او حمایت هاید متمم قانون اساسی که به ممنوعیت بودجه فدرال برای بسیاری از سقط جنین قبل از معکوس شدن این موقعیت در سال گذشته به عنوان او شروع انتخابات ریاست جمهوری است.

در انتخابات ریاست جمهوری اصلی توسط والدین اقدام صندوق در کارولینای جنوبی در سال گذشته – که در نتیجه تایید برای هر نامزد – Planned Parenthood صندوق اقدام اجرایی مدیر کلی رابینسون اشاره کرد که بایدن به حال "تکامل" در برخی از مسائل از جمله هاید و از او پرسید که چگونه او می خواهم اطمینان از دسترسی به سقط جنین و کم درآمد زنان است.

بایدن خطاب رکورد خود را در سقط جنین را در طول یک فروم توسط والدین در کارولینای جنوبی در سال 2019 از جمله حمایت هاید متمم که ممنوع بودجه فدرال برای بسیاری از سقط جنین.

YouTube

بایدن در پاسخ نشان می دهد که او می خواهم به حمایت از سیاست در گذشته در تلاش برای سازش و رسیدن به اهداف بزرگتر. او گفت که او می خواهد به گسترش دسترسی به مراقبت های بهداشتی برای افراد کم درآمد از جمله سقط جنین.

"این شد واقعا برای من روشن است که اگر چه هاید اصلاح طراحی شده بود به سعی کنید به تقسیم تفاوت در اینجا به مطمئن شوید که زنان هنوز دسترسی شما نمی توانید دسترسی داشته باشند اگر در واقع همه را تحت پوشش فدرال سیاست" بایدن گفت: در طول این فروم در ژوئن 2019.

پرسیده شده توسط NPR اگر بایدن رکورد در این موضوع می تواند تعدیل شور و شوق برای او این سقوط در میان دموکرات پایگاه گسترده تر نگرانی برای بسیاری از افراد در حزب مک گیل جانسون گفت: او نشان داده است تمایل به "گوش دادن" و تنظیم مشاهدات خود را.

"آنچه ما می دانیم این است که او کسی است که مردمی می توانید با کار. ما می دانیم که او ارائه خواهد شد بر روی پایه — منظورم تولد کنترل دسترسی به سقط جنین — این در واقع نان و کره مسائل و من فکر می کنم این چیزی است که ما واقعا نیاز به در حال حاضر" مک گیل جانسون گفت.

در میان coronavirus همه گیر در سراسر کشور تظاهرات برای عدالت نژادی و چه سقط جنین طرفداران حقوق را به عنوان تهاجم بی امان از تهمت, مدیریت, مک گیل جانسون گفت: در حال حاضر به نظر می رسید مانند لحظه مناسب برای اعلام حمایت.

در نشانه ای از ضرورت طرفداران احساس در اطراف موضوع گروه دو طرف بحث سقط جنین می گویند که آنها در حال صرف ده ها میلیون دلار در این سال; ضد سقط جنین را به گروه Susan B. Anthony لیست است که پشتیبانی از مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرده است قصد دارد به صرف بیش از 50 میلیون دلار در طول سال 2020 کمپین چرخه. برنامه ریزی والدین مقامات می گویند آنها در حال صرف $45 میلیون دلار از این چرخه انتخابات 50 درصد بیشتر از چهار سال پیش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب