کانزاس, شهرستان را به مناسبت سوپر باول پیروزی با رژه

KANSAS CITY, Mo. - The Kansas City Chiefs طرفداران هجوم آوردند به خرید تی شرت پوشش برای عکس ها و آماده سازی بر

توسط MINERALNEWS در 14 بهمن 1398

KANSAS CITY, Mo. - The Kansas City Chiefs طرفداران هجوم آوردند به خرید تی شرت پوشش برای عکس ها و آماده سازی برای جست و خیز کردن در کار برای یک جشن رژه پس از تیم خود را برای اولین بار سوپر باول در 50 سال است.

مدارس در این منطقه را آغاز کرده اند تماس کلاس بنابراین دانش آموزان و کارکنان می تواند حضور "سران پادشاهی قهرمانان رژه" است که مجموعه ای از 11:30 صبح روز شنبه. مقامات اعلام کردند این جشن یکشنبه شب در مدت کوتاهی پس از این ستاد را شکست داد و سن فرانسیسکو 31-20. این جشن شامل یک پیروزی تجمع در اتحادیه ایستگاه در کانزاس سیتی میسوری در مدت کوتاهی پس از رژه به پایان می رسد.

در میان مدارس کشیدن پلاگین بر روی کلاس شد و سیستم مدرسه در سراسر کشور خط در Kansas City, Kansas.

"برای اولین بار در 50 سال ما Kansas City Chiefs آوردن خانه وینس لومباردی جایزه و همه ما هیجان زده به جشن می گیرند با ما بازیکنان و طرفداران" کانزاس سیتی شهردار Quinton لوکاس گفت: در انتشار اخبار. او در یک صدای جیر جیر او "دیدن بهتر از #ChiefsKingdom وجود دارد."

اطلاعات بیشتر در مورد رژه حاضر شده بود نشت به عنوان شهر قرار ژنراتور و موقت تلفن همراه برج در نزدیکی محل تجمع است. هتل شروع رزرو تا پس از اشراف برنده بازی مسابقات قهرمانی آسیا و کسب و کار ساخته شده برنامه ای برای بستن و یا عمل در کاهش برنامه.

در رحمت کودکان, کانزاس, شهرستان, اتاق اورژانس در اصلی مرکز شهر پردیس باز خواهد شد (چهارشنبه) قرار ملاقات ها و برخی از اعمال جراحی که موکول و یا نقل مکان کرد.

زمانی که Royals برنده سری جهانی در سال 2015 حدود 800,000 مردم رفتند به رژه پارکینگ کنار بزرگراه میان ایالتی که خروجی مسدود است. اعداد خرد انتظارات در یک شهر با جمعیت حدود 470,000 و یک منطقه شهری در حدود 2 میلیون نفر است. تلفن همراه برج غرق شد توسط جمعیت کثیری و اتوبوس نمی تواند از طریق دریافت کنید.

شهرستان سخنگوی کریس هرناندز ارائه جزئیات در مورد انتظار جمعیت اندازه برای روسای' جشن گفت که "ما آماده برای یک جمعیت عظیم طرفداران پوشیدن قرمز و جشن سوپر باول پیروزی شده است که 50 سال در ساخت. بنابراین لطفا لباس گرمی و آمد در مرکز شهر برای لذت بردن از یک خانواده و دوستانه جشن است."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن